Gå til innhold

Stor Aldersforksjell

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jente 22 år her. 
Jeg kan godt treffe og date menn som er eldre enn meg. Gjerne 35-40 år.  Er dette liv laga?

tror dere man kan få et fint liv sammen, evt at menn o denne alderen kan ha interesse av meg? Mer enn bare sex?

Hadde vært gøy å hørt deres tanker

Anonymkode: 2f504...1af

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvor moden du er. Eller hvor umoden han er. Eller.. eller.. eller... 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du ute etter noen som nesten er dobbelt så gammel som deg?

Anonymkode: 2476e...e5c

• Liker 8
Gjest Bromance
Skrevet

Jeg forstår ikke hva du skal med en så mye eldre mann. Biologisk så er det bedre at kvinner går ned i alder på mennene,  ikke oppover.

Er du ute etter lek og moro så kan en mann i den alderen passe deg, men søker du et langvarig forhold så er det (normalt sett) ikke liv laga.. 

Veldig kjedelig for deg å bli "sykepleier" for din aldrende mann når du selv er i din beste alder...

Skrevet

Er vel bedre å finne en moden person på egen alder enn en umoden mann som er eldre? Og hva tenker du om pensjonisttilværelsen? Tilbringe den med en demenssyk mann i hjemmet? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Stå på. Drit i alle som sier du må være sykepleier etc. De fleste her inne har livets harde skole. Og denne skolen lærer ikke elevene sine at livet kan være uforutsigbart, at personer har andre synspunkter og ståsteder. Eller befinner seg på andre plasser i livssyklussen. Trives du så gå for det. 

Det viktigste er hva du/dere føler. Ikke hva folk her på kg mener.

Anonymkode: aabb1...8c7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er dere på samme bølgelengde i livet, så er det helt OK.

Om du vil ha barn, og de du dater er ute etter å rave på byen. så nei.

Eller at de ønsker en som kan være stemor til sine allerede barn, og du ønsker å leve ungdagene på byen... Da blir det feil.

Om dere er på samme plass i livet, kjør på. Men selvfølgelig, du får blikk, kommentarer og folk kommer til å ha meninger om det.

Anonymkode: 47288...605

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Bromance said:

Jeg forstår ikke hva du skal med en så mye eldre mann. Biologisk så er det bedre at kvinner går ned i alder på mennene,  ikke oppover.

Synes dette virker rart da da seksuell peak på menn er mye senere enn damer, og at damer har en biologisk klokke som går...

Anonymkode: e68aa...1d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bromance skrev (2 timer siden):

Er du ute etter lek og moro så kan en mann i den alderen passe deg, men søker du et langvarig forhold så er det (normalt sett) ikke liv laga.. 

Veldig kjedelig for deg å bli "sykepleier" for din aldrende mann når du selv er i din beste alder...

At det er "biologisk bedre at kvinner går ned i alder på mennene"… for ei på 22? 😂

Anonymkode: c314d...51d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Synes dette virker rart da da seksuell peak på menn er mye senere enn damer, og at damer har en biologisk klokke som går...

Begge har det. Og peaken kan ikke være 10-20 år senere, hadde vært rart for i naturen har de risikert å dødd tidligere enn det hadde tatt å komme dit. 

Men ts gjør som hun vil. 

Anonymkode: eacd6...35c

AnonymBruker
Skrevet

35. Kanskje.

40...njjjeeeiii.

Anonymkode: 70be7...e4d

Gjest Bromance
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du tar feil, det er menn som har sin "peak" først...

https://www.verywellhealth.com/more-sex-for-older-adults-2224254

Dessuten så er det andre årsaker til at kvinner bør velge seg en yngre, for et forhold, som f eks at kvinner lever lengre enn menn, så hun slipper å bli alene i mange år, og   at hun skal slippe å bli pleierske for en 15 - 20 år eldre mann...

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil ha et seriøst forhold tror jeg det er større sjanse for at den tar deg seriøst hvis de ikke er for langt fra deg i alder.

Som en over: Mer sannsynlig med seriøst forhold med en på 35 enn en på 40 når du selv er 22.

Må han være over 35? Hva med en på 30?

Sex og useriøst forhold er lett, å bli vurdert for seriøst forhold er mye vanskeligere her. Vær smart og vurder nøye!

Anonymkode: cda13...aba

Gjest Bromance
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

At det er "biologisk bedre at kvinner går ned i alder på mennene"… for ei på 22? 😂

Anonymkode: c314d...51d

Biologisk bedre å velge en på 18 - 21 enn en på 35 - 40 ja, helt klart. Men nå tenkte jeg generelt da, og ikke nødvendigvis på alderen til TS.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å velge deg en jevnaldrende mann. Følgene av fem eller ti år ekstra for en mann vil irritere deg før du er 35, det er jeg sikker på.

Menn blir gjerne veldig satte og konservative sånn rett etter 40, og de eldes fysisk MYE raskere enn kvinner, og de dør dessuten før. Mye koseligere med litt yngre/jevngammel mann.

Anonymkode: 0eb92...a2b

• Liker 3
Skrevet

De beste i 35-40 årsalderen er allerede opptatt, dessverre

• Liker 1
Gjest Bromance
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vil anbefale deg å velge deg en jevnaldrende mann. Følgene av fem eller ti år ekstra for en mann vil irritere deg før du er 35, det er jeg sikker på.

Menn blir gjerne veldig satte og konservative sånn rett etter 40, og de eldes fysisk MYE raskere enn kvinner, og de dør dessuten før. Mye koseligere med litt yngre/jevngammel mann.

Kan skrive under på denne. Min er bare 6 år eldre, men merker det godt, skulle gjerne heller ha gått 6 år ned 😂

AnonymBruker
Skrevet
Bromance skrev (Akkurat nå):

Kan skrive under på denne. Min er bare 6 år eldre, men merker det godt, skulle gjerne heller ha gått 6 år ned 😂

Min erfaring og. Trodde det var tilfeldig/dårlige gener første gangen, men da kjæreste nr to gjennomgikk samme....uheldige transformasjonen, skjønte jeg at det var alderen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker også eldre menn😅 Men noen har avvist meg ettersom at jeg var like gammel som datteren deres. Ser den da.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig mange tråder om aldersforskjell for tiden😅

Anonymkode: ffe80...054

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...