AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #561 Del Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 Altså null kontakt mellom kvinner og menn. Null kommunikasjon. Null sosial interaksjon. Ren antagelse om at menn er det verst tenkelige sort som bare vil kvinner det verste. Gud forby om flørting fant sted, eller om menn faktisk bare ville snakke litt - uten andre hensikter. Anonymkode: 2352d...ee2 Ingen nekter deg å flørte og prate med noen - SOM VISER INTERESSE. Å braute seg innpå noen som sitter og viser tydelige tegn på å vil være i fred, er det SÅ vanskelig å la de være?? Du har ikke krav på tiden deres. Anonymkode: 6f341...4a3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #562 Del Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor får ikke denne gamle mannen snakke med andre gamle menn? Med yngre menn? Anonymkode: 6f341...4a3 Når var det sist du så en yngre mann sittende på en benk i parken i stedet at han gikk på fortauet strirrende på en smarttelefon ...? De eneste yngre mennene som sitter på en benk i parken, må vel være de som tror på en utenomjordisk invasjon i neste uke styrt av reptilene i den amerikanske administrasjonen, eller medlemmer av Jehovas Vitner. Anonymkode: 8a69e...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #563 Del Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen nekter deg å flørte og prate med noen - SOM VISER INTERESSE. Å braute seg innpå noen som sitter og viser tydelige tegn på å vil være i fred, er det SÅ vanskelig å la de være?? Du har ikke krav på tiden deres. Anonymkode: 6f341...4a3 Slutt å overdramatiser. Dersom en person leste i ei bok og ga tydelige non-verbale tegn på at hun ønsket å være i fred med kroppen, slik at det lyste ut av øynene på henne, så hadde jeg blitt bekymret. Hadde oppfattet henne som hjelpetrengende. Tror faktisk jeg hadde spurt om det gikk bra også. Anonymkode: 2352d...ee2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #564 Del Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Slutt å overdramatiser. Dersom en person leste i ei bok og ga tydelige non-verbale tegn på at hun ønsket å være i fred med kroppen, slik at det lyste ut av øynene på henne, så hadde jeg blitt bekymret. Hadde oppfattet henne som hjelpetrengende. Tror faktisk jeg hadde spurt om det gikk bra også. Anonymkode: 2352d...ee2 i 2024 er det som ville ha sendt en seriøs bekymringsmelding til psykiatrien i 1985, blitt helt normalt. Dette gjelder både evnen til å isolere seg, oppfatte omgivelsene som en konstant fare, og ikke minst skjermbruk. Anonymkode: 8a69e...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #565 Del Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når var det sist du så en yngre mann sittende på en benk i parken i stedet at han gikk på fortauet strirrende på en smarttelefon ...? De eneste yngre mennene som sitter på en benk i parken, må vel være de som tror på en utenomjordisk invasjon i neste uke styrt av reptilene i den amerikanske administrasjonen, eller medlemmer av Jehovas Vitner. Anonymkode: 8a69e...38b Javel? Litt kjipt å snakke med fremmede, rare weirdos da kanskje? Noe kvinner sikkert aaaaaaldri har opplevd. 🙄🙄 Hva mener du er løsningen her da? At kvinner må slippe alt de har, for å sette seg på en benk slik at gamle menn kan prate med de? Fordi de gamle mennene ikke vil prate med fremmede menn? Er ironien tapt her på deg? Anonymkode: 6f341...4a3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 6. april 2024 #566 Del Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trenger vi virkelig ENDA mer fokus på at vi ikke skal ha kontakt med andre mennesker i dette landet? Er det et så stort samfunnsproblem at folk tar kontakt at vi må ha kampanjer for å bekjempe det? Vi blir jo tyta ørene fulle av perspektivet om hvor fælt det er for enkelte kvinner fordi de synes det er så ubehagelig. Men er dette det eneste perspektivet som det er lov å fokusere på? Har vi ikke hørt nok om dette nå, skal ikke andre perspektiver få lov å komme til orde for en gangs skyld? Anonymkode: 7c5e7...d72 Hadde vært helt greitt om de damene som absolutt ikke vil snakkes til av menn bar et eller annet merke på seg. Jeg vil jo ikke snakke med de heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 6. april 2024 #567 Del Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Slutt å overdramatiser. Dersom en person leste i ei bok og ga tydelige non-verbale tegn på at hun ønsket å være i fred med kroppen, slik at det lyste ut av øynene på henne, så hadde jeg blitt bekymret. Hadde oppfattet henne som hjelpetrengende. Tror faktisk jeg hadde spurt om det gikk bra også. Anonymkode: 2352d...ee2 Jeg hadde ikke oppfattet en person som satt i fred og leste en bok som hjelpetrengende eller oppfattet det som en jeg burde være bekymret for. Jeg hadde derimot oppfattet det som underlig om jeg satt i fred og leste bok, og noen fikk panikk av det og ble bekymret for min helse og velvære. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #568 Del Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Slutt å overdramatiser. Dersom en person leste i ei bok og ga tydelige non-verbale tegn på at hun ønsket å være i fred med kroppen, slik at det lyste ut av øynene på henne, så hadde jeg blitt bekymret. Hadde oppfattet henne som hjelpetrengende. Tror faktisk jeg hadde spurt om det gikk bra også. Anonymkode: 2352d...ee2 Hva fabler du om? Hva overdramatiserer jeg, spesifikt? Hvorfor blir du bekymret av at noen leser bøker - og ønsker å få lese i fred, uten å bli mast på av fremmede? Anonymkode: 6f341...4a3 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #569 Del Skrevet 6. april 2024 TomSawyer skrev (1 minutt siden): Hadde vært helt greitt om de damene som absolutt ikke vil snakkes til av menn bar et eller annet merke på seg. Jeg vil jo ikke snakke med de heller. I Islam har man løst problemet på en praktisk måte - ser man en kvinne med burka, er det tydelig er hun ikke ønsker sosial kontakt med fremmede menn. Anonymkode: 8a69e...38b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #570 Del Skrevet 6. april 2024 Helene1982 skrev (1 time siden): Nei. Hvilke poster opplever du at sier dette? Jeg «opplever» f.eks at denne posten sier det: Noen er mer moderate og vil bare helst ikke at det skal lede til en samtale: Anonymkode: 5c827...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 6. april 2024 #571 Del Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I Islam har man løst problemet på en praktisk måte - ser man en kvinne med burka, er det tydelig er hun ikke ønsker sosial kontakt med fremmede menn. Anonymkode: 8a69e...38b Er vel mer mannen og de mannelige slektningene som ikke ønsker hun skal ha kontakt med noen vel? Palestinaskjerf funker fjell for å holde meg på avstand...anbefales. 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #572 Del Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): i 2024 er det som ville ha sendt en seriøs bekymringsmelding til psykiatrien i 1985, blitt helt normalt. Dette gjelder både evnen til å isolere seg, oppfatte omgivelsene som en konstant fare, og ikke minst skjermbruk. Anonymkode: 8a69e...38b 🤣 TomSawyer skrev (8 minutter siden): Hadde vært helt greitt om de damene som absolutt ikke vil snakkes til av menn bar et eller annet merke på seg. Jeg vil jo ikke snakke med de heller. Forslag til badge-navn? 😅 Helene1982 skrev (5 minutter siden): Jeg hadde ikke oppfattet en person som satt i fred og leste en bok som hjelpetrengende eller oppfattet det som en jeg burde være bekymret for. Jeg hadde derimot oppfattet det som underlig om jeg satt i fred og leste bok, og noen fikk panikk av det og ble bekymret for min helse og velvære. Det er jo fritt fram for tolkning. Husk det var TYDELIGE non-verbale signaler som ble sendt ut mens vedkommende leste bok. Litt sånn som bare må forventes når man ønsker et samfunn uten kommunikasjon og interaksjoner. Anonymkode: 2352d...ee2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #573 Del Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I Islam har man løst problemet på en praktisk måte - ser man en kvinne med burka, er det tydelig er hun ikke ønsker sosial kontakt med fremmede menn. Anonymkode: 8a69e...38b Den norske utgaven av denne uniformeringen ser man i enkelte av kvinnene i baren i tegneserien "Pondus"; når noen begynner med å snakke med dem, vet man at dette ender i sykehussengen. Ring i nesa, kort hår og T-skjorte med påskriften "Alle menn er svin" burde gi et tydelig hint om at invitasjon til samtale er uønsket. Anonymkode: 8a69e...38b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 6. april 2024 #574 Del Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Forslag til badge-navn? 😅 😂😂🙈..Ja men holder det for meg sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #575 Del Skrevet 6. april 2024 TomSawyer skrev (12 minutter siden): Hadde vært helt greitt om de damene som absolutt ikke vil snakkes til av menn bar et eller annet merke på seg. Jeg vil jo ikke snakke med de heller. Det er noe som jeg føler fungerer og det er mitt resting bitch face. Men vet ikke hvor mye det holder i land med mer sosialisering. Anonymkode: 00a7c...75b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #576 Del Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Slutt å overdramatiser. Dersom en person leste i ei bok og ga tydelige non-verbale tegn på at hun ønsket å være i fred med kroppen, slik at det lyste ut av øynene på henne, så hadde jeg blitt bekymret. Hadde oppfattet henne som hjelpetrengende. Tror faktisk jeg hadde spurt om det gikk bra også. Anonymkode: 2352d...ee2 Du ser noen ønsker å være ifre å velger akkurat den personen å gå til? Du er en fare for alle introverte. Anonymkode: 00a7c...75b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #577 Del Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva fabler du om? Hva overdramatiserer jeg, spesifikt? Hvorfor blir du bekymret av at noen leser bøker - og ønsker å få lese i fred, uten å bli mast på av fremmede? Anonymkode: 6f341...4a3 Den gikk visst over hodet på deg. De færreste som er konsekvente i sine ønsker opplever dette som er problem. Eller enda enklere, bare si nei takk, er ikke interessert. Vanskelig? Nei. Anonymkode: 2352d...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #578 Del Skrevet 6. april 2024 TomSawyer skrev (1 minutt siden): 😂😂🙈..Ja men holder det for meg sjøl. Han som står med barnevognen på Karl Johan fra Trafikkaksjonen kan lage jakkemerker på bestilling, så her burde alle kvinner som ikke ønsker tilfeldige samtaler gripe sjansen - et virkelig stort jakkemerke med en tydelig påskrift sier sitt. Eller palestinaskjerf, som brukeren TomSawyer tidligere foreslo; da vet man at vedkommende ikke er innstilt på å snakke om noe annet enn hva som skjer i Gaza, og hvor viktig det er at Norge fordømmer Israel. Anonymkode: 8a69e...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #579 Del Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du ser noen ønsker å være ifre å velger akkurat den personen å gå til? Du er en fare for alle introverte. Anonymkode: 00a7c...75b Folk som ønsker å være i fred på offentlige steder, og oppfører seg tilnærmet nevrotisk rundt andre er vel heller til større fare for seg selv. Derav bekymringen. Igjen, man dør ikke om en person tar kontakt med deg. Anonymkode: 2352d...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 6. april 2024 #580 Del Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg «opplever» f.eks at denne posten sier det: Noen er mer moderate og vil bare helst ikke at det skal lede til en samtale: Anonymkode: 5c827...88f Så det er én person som foretrekker at ingen sier hei til dem. Det må den personen få lov til å ønske/mene, men det reflekterer jo ikke flertallet av innleggene her? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå