Gå til innhold

"Vil bare prate litt", hvorfor går de aldri bort til menn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er nok en del dumme mannfolk som lever et dobbeltmoralsk liv, og som ikke engang er reflektert over sin egen oppførsel. 

De om det, la apene få leke med apene.

Anonymkode: 42f25...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isambard skrev (3 minutter siden):

Jeg har et forslag til vedtak her. Folk kan si fra om hva de er uenig i.

1. Man skal ikke ta kontakt med folk som ikke ser ut til å ønske kontakt. Mulig unntak praktiske ting som å spørre om hvor legekontoret er etc.

2. Man skal ta hintet når folk svarer kort eller ikke møter blikket.

3. Man setter seg ikke ved siden av fremmede på bussen når det er helt ledige seter.

4. Ikke skjell ut noen når de er uinteressert.

5. Du er ikke mer sjarmerende når du er drite full.

6. Som mann er du litt skummel.

7. Du kan prøve på å veksle er par ord hvis dere står veldig lenge i en kø eller reiser langt sammen. Er par ord kan faktisk lette stemningen og gjøre deg mindre skummel så lenge du husker pkt 2.

8. Ikke voldta, bank opp eller drep folk på gata.

Som ei som har vært avvisende i denne tråden, kan jeg stille meg bak disse punktene 😄

Men ikke sikkert alle syns at menn er skumle i hvert scenario de er i, så dere vet det. Å det er ikke nødvendigvis personlig om noen er redd rundt dere, det er mer hva vi har lært og opplevd. Jeg går ikke å tenker at foreksempel du er en trussel for noen 😊 

Anonymkode: 00a7c...75b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (29 minutter siden):

Jeg har et forslag til vedtak her. Folk kan si fra om hva de er uenig i.

1. Man skal ikke ta kontakt med folk som ikke ser ut til å ønske kontakt. Mulig unntak praktiske ting som å spørre om hvor legekontoret er etc.

2. Man skal ta hintet når folk svarer kort eller ikke møter blikket.

3. Man setter seg ikke ved siden av fremmede på bussen når det er helt ledige seter.

4. Ikke skjell ut noen når de er uinteressert.

5. Du er ikke mer sjarmerende når du er drite full.

6. Som mann er du litt skummel.

7. Du kan prøve på å veksle er par ord hvis dere står veldig lenge i en kø eller reiser langt sammen. Er par ord kan faktisk lette stemningen og gjøre deg mindre skummel så lenge du husker pkt 2.

8. Ikke voldta, bank opp eller drep folk på gata.

Jeg stiller meg bak dette. 😄

Dette var en litt snål tråd må jeg også si. Jeg kom til side 8, interessert siden denne tråden ble tema i annen, men så hoppet jeg til siste side. Bare glad for at jeg er kvinne og dessuten noen og førti. Ekstrovert som jeg er. Håper ikke folk tror jeg prøver meg på dem om jeg snakker med dem. 😅

Tror de fleste faktisk skjønner hva som er greit og ikke, av begge kjønn. Har opplevd ubehagelige mennesker jeg også, men også mye hyggelig småprat med menn og kvinner jeg tilfeldigvis kom i prat med. 

Kanskje er dette mer en ekstovert vs introvert- utfordring enn en kvinne vs mann- utfordring? 

Angående punkt 6. Personlig ville jeg hatt en tilføying der. Som mann er du litt skummel, spesielt dersom det er stor aldersforskjell og kvinnen er veldig ung

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (3 minutter siden):

Dette var en litt snål tråd må jeg også si. Jeg kom til side 8, interessert siden denne tråden ble tema i annen, men så hoppet jeg til siste side. Bare glad for at jeg er kvinne og dessuten noen og førti. Ekstrovert som jeg er. Håper ikke folk tror jeg prøver meg på dem om jeg snakker med dem. 😅

Tror de fleste faktisk skjønner hva som er greit og ikke, av begge kjønn. Har opplevd ubehagelige mennesker jeg også, men også mye hyggelig småprat med menn og kvinner jeg tilfeldigvis kom i prat med. 

Kanskje er dette mer en ekstovert vs introvert- utfordring enn en kvinne vs mann- utfordring? 

Angående punkt 6. Personlig ville jeg hatt en tilføying der. Som mann er du litt skummel, spesielt dersom det er stor aldersforskjell og kvinnen er veldig ung

Jeg tror de fleste av oss voksne menn forstår at en kort prat med en kvinne 30 år yngre ikke skal inneholde seksuellt språk  eller noe tema som kan gjøre henne ubekvem.

Når jeg unntaksvis snakker med unge kvinner har jeg ingen baktanker what so ever, har døtre sjøl.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (Akkurat nå):

Jeg tror de fleste av oss voksne menn forstår at en kort prat med en kvinne 30 år yngre ikke skal inneholde seksuellt språk  eller noe tema som kan gjøre henne ubekvem.

Når jeg unntaksvis snakker med unge kvinner har jeg ingen baktanker what so ever, har døtre sjøl.

Ja heldigvis forstår nok de fleste menn det. Lista var god den, men det er nok når vi kvinner et unge de fleste menn som ikke har lyst til å opptre greit trer frem, og bruker makta ved at unge kvinner blir redde og ikke våger annet enn å smile og knyte seg. Derfor jeg foreslo den tilføyelsen. Uten at det egentlig har noe for seg, for det akkurat disse mennene gjør er med intensjoner og fordi de slipper unna med det ovenfor svært unge kvinner. Det er ikke tilfeldig at de går på svært unge kvinner, og de er ikke uvitende om at det er ugreit. Om lista ble anerkjent som retningslinjer ville det derfor ikke påvirke akkurat den typen menn. De vet hva de gjør, og hvorfor akkurat ovenfor svært unge kvinner. 

Det sagt, dette er jo unntaksmenn. De fleste menn er hyggelige og greie, og kan ikke fordra gufne eklinger som er ubehagelige mot (unge) kvinner selv. Mange har døtre som du skriver. Søstre og mødre også.

Det er gufne eklinger kvinner og menn bør ha felles front mot, ikke å prate med folk generelt. Mange vil faktisk bare prate litt. Jeg gjør det selv. Aldri hatt fæle intensjoner med det. Håper jeg har antenner til å la folk som ikke ønsker å prate være i fred. Tror det. (Kan muligens ha bommet noen ganger. Beklager isåfall. Det var ikke meningen.)

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (24 minutter siden):

Flott og reflektert svar fra en ny i tråden. Det er slike synspunkter som er bærekraftige i en slik diskusjon. Ikke hvorvidt alle menn er skumle og har onde hensikter bare de snakker med deg. Kred til deg. 

Anonymkode: 2352d...ee2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolltunge skrev (26 minutter siden):

Det er gufne eklinger kvinner og menn bør ha felles front mot, ikke å prate med folk generelt. Mange vil faktisk bare prate litt. Jeg gjør det selv. Aldri hatt fæle intensjoner med det. Håper jeg har antenner til å la folk som ikke ønsker å prate være i fred. Tror det. (Kan muligens ha bommet noen ganger. Beklager isåfall. Det var ikke meningen.)

Helt enig. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (55 minutter siden):

Introverte menn blir kanskje i større grad latt «være i fred», og får i alle fall ikke mange tilbud om date.

Så selv om du evt har rett i at dette grunnleggende er et introvert-ekstrovert problem så ender det opp med å være «introverte jenter» vs «ekstroverte gutter» og så havner ekstroverte jenter (som deg) litt ut på sidelinja i debatten?

Eller kanskje dette handler om nevrotisk vs ikke-nevrotisk? Når noen kvinner i den aktuelle diskusjonen om menn som sier «hei» og evt har baktanke om å få en date begynte å snakke om menn som kaster syre i ansiktet på kvinner så slår det meg at vi ser verden på forskjellige måter. Personlig så er jeg generelt moderat ekstrovert, men ganske forknytt i en sjekke-situasjon. Men jeg scorer veldig lavt på nevrotisisme og bekymrer meg generelt lite for alt som kan gå galt.

Anonymkode: 5c827...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Introverte menn blir kanskje i større grad latt «være i fred», og får i alle fall ikke mange tilbud om date.

Så selv om du evt har rett i at dette grunnleggende er et introvert-ekstrovert problem så ender det opp med å være «introverte jenter» vs «ekstroverte gutter» og så havner ekstroverte jenter (som deg) litt ut på sidelinja i debatten?

Eller kanskje dette handler om nevrotisk vs ikke-nevrotisk? Når noen kvinner i den aktuelle diskusjonen om menn som sier «hei» og evt har baktanke om å få en date begynte å snakke om menn som kaster syre i ansiktet på kvinner så slår det meg at vi ser verden på forskjellige måter. Personlig så er jeg generelt moderat ekstrovert, men ganske forknytt i en sjekke-situasjon. Men jeg scorer veldig lavt på nevrotisisme og bekymrer meg generelt lite for alt som kan gå galt.

Vi nevrotiske må få lov å grensene våre. Tenker det beste er å anerkjenne at alle du møter er ulike, å respektere det og manøvrer deg i verden utifra den tanken. 

Nyt livet ditt for du aner ikke hvor heldig du er. Å være nevrotisk er et mareritt av et liv. Hater å være redd hele tiden og bli letter hver gang jeg kommer meg helskinnet gjennom en dag, er anspent hver gang jeg går forbi noen eller sitter på toget å noen kommer på, redd at de skal komme til meg. Sier det mest for at folk skal anerkjenne det å la folk være ifre om de virkelig utrykker det. Dere vet ikke hvilken angst det er. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

For å være ærlig falt en kvinne som meg ikke ut av debatten, men ut av dette resonnementet. Virker for meg som du går ut fra at menn som prater med kvinner kun gjør det med intensjoner om flørting/date/sex. Det er ikke min erfaring, og jeg tenker ikke slik. Virker som noen kvinner tenker slik også, men dette er som nevnt absolutt ikke min erfaring. Noen av oss snakker bare gjerne med folk. Min mann for eksempel kommer lett i prat med alt fra barn til gamle folk. Jeg det samme forsåvidt. Jeg kan love deg at ingen av oss er så aldersliberale at det ligger intensjoner om flørt bak. (🤮) Å prate litt handler ikke om flørting/date for meg rett og slett. 

OM det er intensjonen er flørt/date/sex hver gang man prater med noen forstår jeg at det fort slår feil ut. Slikt gjennomskues selvfølgelig, og man får ikke god øvelse i å bare prate hyggelig med folk om man kun prater med dem man gjerne vil i buksene på. 

Sikkert mange tilfeldige hyggelige samtaler som har ført til noe mer, fra vennskap til forhold, men det å ha sosiale antenner er viktig. Jeg tror både jeg og min mann, og mange, har stor suksess med å prate med folk akkurat fordi vi ikke gjør det for å prøve oss på dem. Som mine foreldre sier, jeg fikk en ny venn hver gang vi ventet på ferga da jeg var liten. Noen av oss er bare veldig utadvendte, men vi slipper nok som regel godt unna å oppleves ubehagelige for folk, fordi vi bare oppfattes som utadvendt og hyggelige også. Vi prater nemlig ikke kun med folk vi synes er attraktive, men generelt med folk som virker åpen for det. Kanskje heller folk som absolutt ikke vil oppfatte det som flørt enn dem som kan oppfatte det slik. Jeg prater heller ikke med folk som er opptatt og ikke møter blikket mitt på måte som viser at de er åpne for prat. De kan ofte prate først også, fordi de ser at jeg er åpen for det. 

Tror det er ganske lurt å øve seg på å prate med folk generelt om man ønsker å komme i prat med folk man gjerne vil flørte med. Så lærer man seg "kodene". Når folk er og ikke er åpne for slikt. Øvelse gjør mester. Å kun prate med folk for å sjekke opp gjennomskues ærlig talt. 

Om du ønsker kontakt med en skjønn kvinne er det forøvrig smartere å først komme i hyggelig prat med hennes far/mor/bestefar, om noen slike tilstede. Smart også å la henne være i fred om hun utstråler at hun ønsker det. Bedre å glippe på en sjanse til å prate med en skjønn kvinne enn å gjøre det og fremstå som dust/ekling. Det finnes trossalt mange kvinner. Ikke alle er stengt for dialog. Sosiale koder er det smart å lære seg. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier dere er ekstroverte og elsker å prate med alle og alt etc. Jeg regner med at dere også ønsker å få bestemme når dere vil prate? At ikke andre skal bestemme dette for dere?

For eksempel, når man er sliten på en buss, kanskje hører på lydbok. Så kommer det noen opp til dere, setter seg slik at du er innerst. Peker og gestikulerer, du må av med lydboka.

De er helt opp i fjeset, med kloakkånde, spytter deg i fjeset når de prater. 

De begynner å spørre om du har kjæreste, hvor du skal av, hvor du bor, hvor du jobber. Hva du heter, hele navnet, telefonnummer. De blir fornærmet og truende og tar ikke et nei for et nei om du ikke vil.

Jeg regner med at dere også foretrekker å prate med folk - på deres premisser? For dere sier jo at dere gjerne slår an en prat osv, men dere tar kanskje for gitt at om dere ikke vil prate, så respekterer andre dette? 

For jeg skjønner ikke hva introvert/ekstrovert har å gjøre med at de som ikke ønsker å prate med akkurat den randome personen. Det handler mer om samtykke til interaksjon, enn intro/ekstro føler jeg.

(Introvert/ekstrovert har uansett ingenting å gjøre med å prate eller ikke. Det handler om hvem som får energi av sosiale settinger, og hvem som tappes for energi av det. Man kan godt være en skikkelig skravlete type og fortsatt introvert, og omvendt.)

Jeg prater også gjerne med tilfeldige folk - når jeg vil prate. Men jeg ønsker å bestemme dette selv, og når erfaringen min og mange andre kvinners er at tilfeldige creeps på bussen er de som kommer bort til en og insisterer på prat, så kan det vel ikke være umulig å la være å "lete etter en sjelevenn" i hun som unngår øyekontakt.

Anonymkode: 6f341...4a3

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dere som sier dere er ekstroverte og elsker å prate med alle og alt etc. Jeg regner med at dere også ønsker å få bestemme når dere vil prate? At ikke andre skal bestemme dette for dere?

For eksempel, når man er sliten på en buss, kanskje hører på lydbok. Så kommer det noen opp til dere, setter seg slik at du er innerst. Peker og gestikulerer, du må av med lydboka.

De er helt opp i fjeset, med kloakkånde, spytter deg i fjeset når de prater. 

Anonymkode: 6f341...4a3

Jeg mener at alle mennesker må tåle at andre spytter på dem

/s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (7 timer siden):

For å være ærlig falt en kvinne som meg ikke ut av debatten, men ut av dette resonnementet. Virker for meg som du går ut fra at menn som prater med kvinner kun gjør det med intensjoner om flørting/date/sex. Det er ikke min erfaring, og jeg tenker ikke slik. Virker som noen kvinner tenker slik også, men dette er som nevnt absolutt ikke min erfaring. Noen av oss snakker bare gjerne med folk.

Som du sier finnes nok begge deler. Men siden «menn som har skumle baktanker» (dvs synes at du ser pen ut og gjerne kunne tenke seg å bli kjent med det for å se om det kan lede til noe mer) har vært et tema som har blitt trukket fram som grunn til at man ikke skal si hei til fremmede, så var det naturlig å nevne.

Sitat

OM det er intensjonen er flørt/date/sex hver gang man prater med noen forstår jeg at det fort slår feil ut. Slikt gjennomskues selvfølgelig, og man får ikke god øvelse i å bare prate hyggelig med folk om man kun prater med dem man gjerne vil i buksene på. 

Men om så er at en mann (eller kvinne) høflig tar kontakt og det viser seg at de synes at du er attraktiv, hva er skaden?

I ditt (og mitt) tilfelle vil vi kanskje si ganske tidlig «du, jeg er i et forhold, altså» hvis man oppdager sånne vibber. Ingen skade skjedd?

Det at noen er utrivelig, truende, sint, ikke tar et nei for et nei er et problem. Det er forsåvidt noen ganger kjedelig med fylliker som vil prate også etter at jeg har vist at jeg ikke er interessert, men problemet er ikke at de vil prate eller tar kontakt, problemet er at de ikke tar hintet om jeg melder meg ut.

Jeg tror at diskusjonen blir dårligere av at man sauser sammen det at noen tar kontakt, og det at noen klår deg på låret. Det er to forskjellige ting og bare de mest nevrotiske kan oppleve dem som «det samme».

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vi nevrotiske må få lov å grensene våre. Tenker det beste er å anerkjenne at alle du møter er ulike, å respektere det og manøvrer deg i verden utifra den tanken. 

Nyt livet ditt for du aner ikke hvor heldig du er. Å være nevrotisk er et mareritt av et liv. Hater å være redd hele tiden og bli letter hver gang jeg kommer meg helskinnet gjennom en dag, er anspent hver gang jeg går forbi noen eller sitter på toget å noen kommer på, redd at de skal komme til meg. Sier det mest for at folk skal anerkjenne det å la folk være ifre om de virkelig utrykker det. Dere vet ikke hvilken angst det er. 

Jeg anerkjenner at det må være vanskelig og synes at det er leit at du har det sånn.

Men om 95% av oss synes det er hyggelig at fremmede sier «hei» og du synes at det er skummelt så tenker jeg at du må tåle et mildt ubehag. Litt som at jeg som er to meter lang må tåle at de fleste biler ikke er designet for sånne som meg.

Å tolke ord og kroppsspråk fra andre er et livslangt prosjekt som vi aldri blir ferdig utdannet i.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Selvfølgelig er det viktig å finne an balanse mellom å respektere enkeltpersoners grenser dersom noen sier de ønsker de vil være i fred, og samtidig ha et åpent og inkluderende samfunn. Dialog er nøkkelordet. 

Men å tillate at enkeltpersoner skal diktere interaksjonsmønstre for hele samfunnet grunnet personlige nevroser vil hindre naturlige mellommenneskelige relasjoner, og skape en generell følelse av mistillit og avstand mellom mennesker. Dette er ikke noe samfunnet kan stille seg bak. Det undergraver prinsippet om LIKE muligheter og FRIHET til å samhandle med andre mennesker.

Med det sagt så tror jeg ikke akkurat det er mennesker med nevroser som utstråler engstelse, er reserverte og fremstår nervøse og engstelige som representerer flesteparten av kvinnene som blir kontaktet eller flørtet med i all offentlighet.  Det er i svært få tilfeller at menn finner dette attraktiv, vil jeg påstå.

Anonymkode: 2352d...ee2

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Som du sier finnes nok begge deler. Men siden «menn som har skumle baktanker» (dvs synes at du ser pen ut og gjerne kunne tenke seg å bli kjent med det for å se om det kan lede til noe mer) har vært et tema som har blitt trukket fram som grunn til at man ikke skal si hei til fremmede, så var det naturlig å nevne.

Men om så er at en mann (eller kvinne) høflig tar kontakt og det viser seg at de synes at du er attraktiv, hva er skaden?

I ditt (og mitt) tilfelle vil vi kanskje si ganske tidlig «du, jeg er i et forhold, altså» hvis man oppdager sånne vibber. Ingen skade skjedd?

Det at noen er utrivelig, truende, sint, ikke tar et nei for et nei er et problem. Det er forsåvidt noen ganger kjedelig med fylliker som vil prate også etter at jeg har vist at jeg ikke er interessert, men problemet er ikke at de vil prate eller tar kontakt, problemet er at de ikke tar hintet om jeg melder meg ut.

Jeg tror at diskusjonen blir dårligere av at man sauser sammen det at noen tar kontakt, og det at noen klår deg på låret. Det er to forskjellige ting og bare de mest nevrotiske kan oppleve dem som «det samme».

Enig i det, men det vil også være betydelig flere som vil være positive til bare en prat enn det vil være kvinner som er åpen for og lysten på en flørt. Dersom man går direkte til å prøve å sjekke opp, uten å trå vannet med å bare prate hyggelig først, så er den skaden skjedd at du har skjøvet det du ønsket lenger bort. 

Enig i at de fleste takler det, og at man burde kunne takle det, men det er lite hensiktsmessig for den som ønsker å oppnå en flørt å gå direkte til oppsjekking. Da må man være sabla god på det iallefall. For de fleste er det mer hensiktsmessig å komme i hyggelig prat først. Da stiger mulig til suksess. For deg og det du ønsker altså. 

Dersom mulighet til suksess er uvesentlig for folk må de gjerne bare kjøre på, men virker rart for meg å gå inn for noe slikt uten å bry seg om muligheten for suksess. Det blir litt selvpining liksom. 

Endret av Trolltunge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trolltunge skrev (6 minutter siden):

Enig i det, men det vil også være betydelig flere som vil være positive til bare en prat enn det vil være kvinner som er åpen for og lysten på en flørt. Dersom man går direkte til å prøve å sjekke opp, uten å trå vannet med å bare prate hyggelig først, så er den skaden skjedd at du har skjøvet det du ønsket lenger bort. 

Enig i at de fleste takler det, og at man burde kunne takle det, men det er lite hensiktsmessig for den som ønsker å oppnå en flørt å gå direkte til oppsjekking. Da må man være sabla god på det iallefall. For de fleste er det mer hensiktsmessig å komme i hyggelig prat først. Da stiger mulig til suksess. For deg og det du ønsker altså. 

Dersom mulighet til suksess er uvesentlig for folk må de gjerne bare kjøre på, men virker rart for meg å gå inn for noe slikt uten å bry seg om muligheten for suksess. Det blir litt selvpining liksom. 

Noen kan være en dårlig flørter men likevel ikke være uetisk eller idiot eller scum of the earth. Jeg er helt enig med deg at det å kontakte en fremmed og gå rett på at man vil på date, for de fleste vil fremstå litt latterlig og sjelden vil føre til måloppnåelse.

Men kan vi være så snill å ikke starte en kampanje om at det er råttent gjort, eller et forsøk fra patriarkiet på å bryte ned landets kvinner? I det hypotetiske eksempelet jeg beskriver her så er det en ganske normalt klumsete mann som gjør sitt beste, hvor hans beste ikke er godt nok men ikke har noe med ondskap å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Noen kan være en dårlig flørter men likevel ikke være uetisk eller idiot eller scum of the earth. Jeg er helt enig med deg at det å kontakte en fremmed og gå rett på at man vil på date, for de fleste vil fremstå litt latterlig og sjelden vil føre til måloppnåelse.

Men kan vi være så snill å ikke starte en kampanje om at det er råttent gjort, eller et forsøk fra patriarkiet på å bryte ned landets kvinner? I det hypotetiske eksempelet jeg beskriver her så er det en ganske normalt klumsete mann som gjør sitt beste, hvor hans beste ikke er godt nok men ikke har noe med ondskap å gjøre.

Jeg skal love deg at jeg ikke starter en kampanje mot at folk skal kunne prate sammen iallefall. 😊

Jeg tror forøvrig mange kvinner ville både savne det og slite med det dersom menn overså dem i enhver situasjon og aldri tok kontakt. Noen kvinner har det alltid slik, og det er sårt. Tviler også på at de kvinner som synes det er fryktelig skummelt å bli snakket til er dem som er så flinke til å ta kontakt med menn selv, så hvordan skal de da ha sjanse til å treffe noen om menn bare slutter med å ta kontakt de også? 

For meg er dette et ikke- problem, utover dem som opptrer direkte ekkelt og ufint. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven.Writingdesk skrev (18 timer siden):

Det er viktig å få avkledd hersketeknikker, manipulasjon og alt annet rusk og rask. Dette kan hjelpe unge kvinner å kjappere skille klinten fra hveten. Dessverre er det jo mange menn som faktisk har dette verdisynet og klarer å brette det ut med kvinner som gjør seg små i deres nærvær, for å ikke såre det skjøre mannlige ego.  

Dette fra deg, som skrev meg inn som gjerningsmann i en stygg #ville bare prate litt? 
Jeg tok det opp, men du har ikke rettet opp. 
Jeg kan jo ikke ta det annerledes enn at du bare mente å være ufin og bruker hersketeknikker for å kvelde meningsmotstandere. 

#ikkelesRaven

Anonymkode: 7a91c...5aa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette fra deg, som skrev meg inn som gjerningsmann i en stygg #ville bare prate litt? 
Jeg tok det opp, men du har ikke rettet opp. 
Jeg kan jo ikke ta det annerledes enn at du bare mente å være ufin og bruker hersketeknikker for å kvelde meningsmotstandere. 

#ikkelesRaven

Anonymkode: 7a91c...5aa

Du er en anonym AB i en tråd på 30 sider og mener jeg har sagt noe spesifikt rettet mot deg du misliker? Nå tviler jeg sterkt på at noen i denne tråden bruker mye tid på å memorisere AB koder her, men siden dette er noe du tydeligvis tenker på så kan du si hvilket sidetall i tråden det gjelder så kan jeg kanskje se på det. Men jeg begynner ikke å bla gjennom en 30 siders tråd for å finne et innlegg en AB er misfornøyd med.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...