AnonaymBruker Skrevet 3. april 2024 #1 Del Skrevet 3. april 2024 Hei kjære med-medlemmer! Jeg er på jakt etter en sikkerhetstape, som jo er noe diffust, når man søker får man opp alt fra sperrebånd til maskeringstape ment for maling. Mitt behov er å forsegle et par konvolutter på en måte som gjør at hvis du tar av tapen, så legger den igjen klare spor etter at den har vært der. Sånn politiet bruker til å "forsegle" leiligheter. Vel å merke så finner jeg noe som ligner det jeg ønsker, men fra butikker jeg ikke kjenner til, og til priser som jeg mener er i overkant drøye. Er det noen som har vært borti dette før, ev. har forslag til noe billig(ere) måte jeg kan sikre meg på? På forhånd takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 3. april 2024 #2 Del Skrevet 3. april 2024 Om du søker på tamper proof tape, får du bla opp stickers fra Temu til en billig penge, leveringstid derfra er ikke så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #3 Del Skrevet 4. april 2024 Vi hadde slik teip i post i butikk når jeg jobbet der. Spør om du kan få et par små biter hvis de har. Anonymkode: b2171...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 5. april 2024 #4 Del Skrevet 5. april 2024 (endret) https://www.josafety.no/shop/void-forseglingstape-6761p.html?CookieConsentChanged=1 Var kanskje samme som du fant, men du har nok teip til resten av livet da 😅 stemmer forå høre med posten, evt gå innom skranken på nærmeste politi. Endret 5. april 2024 av KaraThrace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom.Krus Skrevet 10. april 2024 #5 Del Skrevet 10. april 2024 https://www.maske.no/tape-godkj-av-posten-35mmx33mbla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå