AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #1 Del Skrevet 3. april 2024 Hvordan går daten min i morgen?☺️ Anonymkode: 4cfe5...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #2 Del Skrevet 3. april 2024 Bra! Anonymkode: 985ec...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #3 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bra! Anonymkode: 985ec...ed4 Håper du har rett ☺️ Anonymkode: 4cfe5...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #4 Del Skrevet 3. april 2024 Jeg ser for meg en mann med kort hår, litt rundt ansikt, klærne har noe grått på seg. Han sitter på en stol og ser litt nervøs ut, holder hendene samlet. Litt keitete samtale med litt kleinhet, men jeg ser latter. Jeg tror han kommer til å være litt passiv, mrn at det bunner i usikkerhet hos han. Spent på å høre om noe stemmer Anonymkode: 99fe9...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #5 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvordan går daten min i morgen?☺️ Anonymkode: 4cfe5...af2 Bra! Anonymkode: a8839...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #6 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ser for meg en mann med kort hår, litt rundt ansikt, klærne har noe grått på seg. Han sitter på en stol og ser litt nervøs ut, holder hendene samlet. Litt keitete samtale med litt kleinhet, men jeg ser latter. Jeg tror han kommer til å være litt passiv, mrn at det bunner i usikkerhet hos han. Spent på å høre om noe stemmer Anonymkode: 99fe9...c9e Blir spennende, jeg tror han er flink til å prate for seg pga yrket han har. Anonymkode: 4cfe5...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #7 Del Skrevet 3. april 2024 Han kommer litt sent, men har sine grunner 😊 Ser en grønn farge. Enten belte eller jakke ❤️ Lykke til! Anonymkode: a8c5d...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 3. april 2024 #8 Del Skrevet 3. april 2024 Kan du si litt til? Hvor traff du ham? Hvor skal dere være? Hvordan og hvem tok initiativ? Hva skal dere gjøre? Når? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #9 Del Skrevet 3. april 2024 exictence skrev (Akkurat nå): Kan du si litt til? Hvor traff du ham? Hvor skal dere være? Hvordan og hvem tok initiativ? Hva skal dere gjøre? Når? Tinder date, møtes i Oslo, han har tatt ins usikker på hva vi skal gjøre… Anonymkode: 4cfe5...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #10 Del Skrevet 3. april 2024 Hvor gammel er jeg, og hvor gammel er partneren min, om jeg har en, og hvor mange barn, om noen...? Anonymkode: 6a91e...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #11 Del Skrevet 3. april 2024 Ser ut som det blir litt usikkerhet og misforståelser, har du for vane å gjemme deg litt i eget hode og har en kritisk indre røst? I morgen, pust ut, go with the flow, ha det gøy. Anonymkode: 168a5...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppa123 Skrevet 3. april 2024 #12 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor gammel er jeg, og hvor gammel er partneren min, om jeg har en, og hvor mange barn, om noen...? Anonymkode: 6a91e...145 Jeg er 36, og han er 45 (tror jeg). Ingen barn hos noen av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppa123 Skrevet 3. april 2024 #13 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ser ut som det blir litt usikkerhet og misforståelser, har du for vane å gjemme deg litt i eget hode og har en kritisk indre røst? I morgen, pust ut, go with the flow, ha det gøy. Anonymkode: 168a5...2fd Jeg kan nok være kritisk ja :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #14 Del Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (På 3.4.2024 den 12.12): Ser ut som det blir litt usikkerhet og misforståelser, har du for vane å gjemme deg litt i eget hode og har en kritisk indre røst? I morgen, pust ut, go with the flow, ha det gøy. Anonymkode: 168a5...2fd Det var feil, veldig hyggelig date ☺️ Anonymkode: 4cfe5...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #15 Del Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (På 3.4.2024 den 12.03): Jeg ser for meg en mann med kort hår, litt rundt ansikt, klærne har noe grått på seg. Han sitter på en stol og ser litt nervøs ut, holder hendene samlet. Litt keitete samtale med litt kleinhet, men jeg ser latter. Jeg tror han kommer til å være litt passiv, mrn at det bunner i usikkerhet hos han. Spent på å høre om noe stemmer Anonymkode: 99fe9...c9e Rolig at det var en mann med kort hår, hadde grå genser :). Resten stemmer ikke, han var definitivt det motsatte av passiv, og virket ikke usikker. Anonymkode: 4cfe5...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå