AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #21 Skrevet 4. april 2024 22 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, testet negativt. Vi er bare veldig slappe og sykdomsfølelse, nyser mye og fryser. Anonymkode: 138a5...fa7 Dere er syke. Ingenting å gjøre. Anonymkode: ec4ae...ad2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #22 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dere er syke. Ingenting å gjøre. Anonymkode: ec4ae...ad2 Ja, vet jo det 😅 Anonymkode: 138a5...fa7 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #23 Skrevet 4. april 2024 Har vært syk av og på i 3 uker nå, mest neserelaterte symptomer som tett og rennende neste, vondt i bihulene, men også en del hoste, slim og ubehag i halsen. Veldig slapp, sover dårlig, og kjenner tydelig at kroppen sliter med noe. Om det er sykdom eller noe som har irritert nesa mi vet jeg ikke, men jeg er iallefall ikke helt frisk nå. Anonymkode: d814f...770 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #24 Skrevet 4. april 2024 50 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, vet jo det 😅 Anonymkode: 138a5...fa7 Vel, når du lurer på om to mennesker har plutselig fått allergi samtidig, så er jo ikke det så sikkert. Anonymkode: ec4ae...ad2 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #25 Skrevet 4. april 2024 Jeg har covid. Hoster, hodepine, kvalm, feber. Flere i familien er syke, men ikke testet positivt (enda).... Anonymkode: c2ced...8ee
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #26 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel, når du lurer på om to mennesker har plutselig fått allergi samtidig, så er jo ikke det så sikkert. Anonymkode: ec4ae...ad2 Jo, det er helt sikkert. Jeg vet at vi ikke har allergi, lurte bare på hva dette er, men ser mange har det likedan. Så det er nok noe som går. Håper du holder deg frisk! Anonymkode: 138a5...fa7 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #27 Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel, når du lurer på om to mennesker har plutselig fått allergi samtidig, så er jo ikke det så sikkert. Anonymkode: ec4ae...ad2 Jeg svarte dessuten den som lurte på om det var covid, du må lese anonymkodene! Anonymkode: 138a5...fa7
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #28 Skrevet 5. april 2024 Holdt på i snart 4 dager her. Blir verre og verre. Totalt utmattet. Bihulevondt. Liten matlyst. Nese som er pottetett/renner/nyser i et kjør og øyne som renner. Håper på en bedre dag i morgen. God bedring til dere andre 😊 Anonymkode: 341db...c5e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå