AnonymBruker Skrevet 3. april #1 Del Skrevet 3. april Er det mange andre som er syke nå? Nyser konstant, nesa/øya renner, uvel, løs mage, utmattet, men får knapt sovet fordi symptomene er kjipe. Ikke feber, men tett og litt vondt i kroppen. Samboeren min er likedan på 5 dagen, jeg på 2. Tipper på en kraftig forkjølelse. Tenkte plutselig på at kanskje det kan være allergi? Kan noen ganger klø i øynene på våren….. Anonymkode: 341db...c5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #2 Del Skrevet 3. april Med mindre dere begge plutselig har fått allergi, ville jeg gjettet på sykdom. Er mye forkjølelse nå! Anonymkode: ec4ae...ad2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #3 Del Skrevet 3. april Jeg ble plutselig kvalm og skalv i går kveld før jeg la meg, og våknet idag og var forkjøla. Tror det er noe som går nå Anonymkode: c8f4f...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #4 Del Skrevet 3. april Noen som har slikket seg på fingrene eller lekt kyss klapp eller klem? Anonymkode: 175d3...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #5 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Med mindre dere begge plutselig har fått allergi, ville jeg gjettet på sykdom. Er mye forkjølelse nå! Anonymkode: ec4ae...ad2 Tror også det er sykdom. Knapt sovet i natt.. Anonymkode: 341db...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #6 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ble plutselig kvalm og skalv i går kveld før jeg la meg, og våknet idag og var forkjøla. Tror det er noe som går nå Anonymkode: c8f4f...5a7 God bedring! Er nok noe som går, og fy søren så ekkelt det er. Kjennes som korona , men tok en test for 2 dager siden som var negativ. Ikke at det har noen betydning lenger. Anonymkode: 341db...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #7 Del Skrevet 3. april Jeg er skjelven, svimmel, utrolig slapp, kvalm i perioder og lite matlyst. Er det forkjølelse på gang eller bør jeg gå til legen? Anonymkode: c8f4f...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #8 Del Skrevet 3. april Jeg har det slik, har allergi og altså men dette er ikke allergi, dessuten så tar jeg medisiner for allergien året rundt. Er nok mye som går, er jo rette tiden for det og med alle skiftninger i været. Anonymkode: 4779d...113 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #9 Del Skrevet 3. april Veldig vanlig med vårforkjølelse... vi er friske per nå, men kommer nok... Anonymkode: bd83e...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #10 Del Skrevet 3. april Det går ikke influensa nå. Enten er du forkjølt eller så har du allergi. Anonymkode: 0b03e...bef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #11 Del Skrevet 3. april Jupp, er sånn på fjerde dagen nå, men endelig kjennes det ut som det er på vei til å gi slipp. Tre av fem i huset er smittet, så det vandrer lett. Anonymkode: 8841d...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 3. april #12 Del Skrevet 3. april Hoste og hovne mandler. Trodde jeg hadde hatt sesongens forkjølelse, men neida, er visst plass til to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #13 Del Skrevet 3. april Mange dårlige …. Sitter skikkelig i. Håper vi alle blir bedre snart Anonymkode: 341db...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #14 Del Skrevet 3. april Det er forskjell på forkjølelse og influensa og influensa har du ikke så da er det enten allergi eller forkjølelse. Anonymkode: c1931...b45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #15 Del Skrevet 3. april Null energi, null matlyst, frysninger,….. hva er det og hvordan blir jeg kvitt det? Anonymkode: c8f4f...5a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #16 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (16 timer siden): Null energi, null matlyst, frysninger,….. hva er det og hvordan blir jeg kvitt det? Anonymkode: c8f4f...5a7 Har det helt likt.. får i meg litt mat…. Ingen kraft i kroppen. Influensa-lignende unntatt sterk feber og smerter i ledd (heldigvis). God bedring!! Hvile hvile hvile. Eneste som hjelper! Anonymkode: 341db...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentenfra Skrevet 4. april #17 Del Skrevet 4. april Samme her. Sliten, null energi, feberfølelse, svimmel, tørr hals men med litt slim, liten matlyst. Hatt det i to-tre dager. Aner ikke hva det er for noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 4. april #18 Del Skrevet 4. april akkurat det samme her. Bare ligget I senga, sliten, hodepine, forkjølelse, svetter, vondt i ledd. På tredje dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #19 Del Skrevet 4. april Kanskje der er covid? Anonymkode: c8f4f...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #20 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Kanskje der er covid? Anonymkode: c8f4f...5a7 Nei, testet negativt. Vi er bare veldig slappe og sykdomsfølelse, nyser mye og fryser. Anonymkode: 138a5...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå