AnonymBruker Skrevet 2. april #1 Del Skrevet 2. april Jeg tror kanskje jeg har misforstått noen signaler fra mitt nye bekjentskap (venn av en venn) Han lener seg over meg ganske nære, når jeg kunne gitt han det han skulle ha tak i - så bryter han ut i Oooi det var nesten så vi krasja der, kanskje jeg bare skal legge meg på deg 😳 og det blikket han ga meg, det slapp ikke for si det sånn. nei ikke noe alkohol eller noe, men jeg ble veldig paff, aldri fått høre noe sånt så direkte - eller misforstår jeg helt? k31 Anonymkode: 53ab3...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplejuice123 Skrevet 3. april #2 Del Skrevet 3. april Sosialt klønete fyr. Bare hold avstand om du selv ikke er interessert. Gir han seg ikke, så si ifra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #3 Del Skrevet 3. april Ikke noe galt i å prøve seg. Værre vist noen er intressert å aldri tørr og prøve seg. Er det venn av en venn trenger du ikke treffe han så ofte uansett😊 Anonymkode: 45659...5c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjepiiia Skrevet 3. april #4 Del Skrevet 3. april Så jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #5 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg tror kanskje jeg har misforstått noen signaler fra mitt nye bekjentskap (venn av en venn) Han lener seg over meg ganske nære, når jeg kunne gitt han det han skulle ha tak i - så bryter han ut i Oooi det var nesten så vi krasja der, kanskje jeg bare skal legge meg på deg 😳 og det blikket han ga meg, det slapp ikke for si det sånn. nei ikke noe alkohol eller noe, men jeg ble veldig paff, aldri fått høre noe sånt så direkte - eller misforstår jeg helt? k31 Anonymkode: 53ab3...633 Ubehagelig. Han tror han er «smidig» og «sjarmerende». Anonymkode: 0a281...7d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #6 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ubehagelig. Han tror han er «smidig» og «sjarmerende». Anonymkode: 0a281...7d1 Ja vet ikke hva han tenkte jeg..var redd jeg overreagerte men det virket ganske tydelig hva han ville 😳 ts Anonymkode: 53ab3...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #7 Del Skrevet 3. april Han tror du er lett å xxx Anonymkode: 55a6f...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #8 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg tror kanskje jeg har misforstått noen signaler fra mitt nye bekjentskap (venn av en venn) Han lener seg over meg ganske nære, når jeg kunne gitt han det han skulle ha tak i - så bryter han ut i Oooi det var nesten så vi krasja der, kanskje jeg bare skal legge meg på deg 😳 og det blikket han ga meg, det slapp ikke for si det sånn. nei ikke noe alkohol eller noe, men jeg ble veldig paff, aldri fått høre noe sånt så direkte - eller misforstår jeg helt? k31 Anonymkode: 53ab3...633 Helt greitt forsøk fra han, naivt av deg å tro han ville være brettspillvennen din. Anonymkode: 5ee54...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #9 Del Skrevet 3. april Legge seg oppå deg? Det var temmelig direkte og frekt. Jeg ville holdt avstand. Anonymkode: 7e056...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #10 Del Skrevet 3. april Ring politiet? Anonymkode: 8aa21...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #11 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg tror kanskje jeg har misforstått noen signaler fra mitt nye bekjentskap (venn av en venn) Han lener seg over meg ganske nære, når jeg kunne gitt han det han skulle ha tak i - så bryter han ut i Oooi det var nesten så vi krasja der, kanskje jeg bare skal legge meg på deg 😳 og det blikket han ga meg, det slapp ikke for si det sånn. nei ikke noe alkohol eller noe, men jeg ble veldig paff, aldri fått høre noe sånt så direkte - eller misforstår jeg helt? k31 Anonymkode: 53ab3...633 Når ein er ute blandt folk i ulike samanhenger er det viktig å ha noen sosiale antenner. 😃 Han ønsket nok bare å teste sin nye bekjentskaper, og det kan høres ut som du har overreagert. 😁 Skulle ikkje forundre meg om du sprer denne hendelsen videre i din bekjentskapskrets, og lager ein sak av det. 😪 Noen har lav sperregrense for humor, medan andre har høy sperregrense, og klarer ikkje å skille mellon uskyldig morro og allvor.😰 Anonymkode: 1cd94...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #12 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Legge seg oppå deg? Det var temmelig direkte og frekt. Jeg ville holdt avstand. Anonymkode: 7e056...846 Ja syns den var litt frekk, og litt vel frempå - men så har jeg heller aldri fått slike kommentarer. Ts Anonymkode: 53ab3...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #13 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Når ein er ute blandt folk i ulike samanhenger er det viktig å ha noen sosiale antenner. 😃 Han ønsket nok bare å teste sin nye bekjentskaper, og det kan høres ut som du har overreagert. 😁 Skulle ikkje forundre meg om du sprer denne hendelsen videre i din bekjentskapskrets, og lager ein sak av det. 😪 Noen har lav sperregrense for humor, medan andre har høy sperregrense, og klarer ikkje å skille mellon uskyldig morro og allvor.😰 Anonymkode: 1cd94...2a8 Ikke laget noe sak ut av det nei, men det her var så direkte man kan få det - føltes det som hvertfall. du kom jo med den kommentaren jeg venta på, du tror automatisk at jeg lager sak og sprer det 😝 sier litt om deg det takk! Anonymkode: 53ab3...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå