AnonymBruker Skrevet 2. april #21 Del Skrevet 2. april When Harry met Sally - hadde den før strømme-tv og har vel sett den cirka ti ganger Shawshank redemption - så den da den kom og sett den hver gang den har vært tilgjengelig på en eller annen kanal - kanskje 5? Anonymkode: 65cb3...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #22 Del Skrevet 2. april Mean Girls. Sikkert tusen ganger. Neida. Hvertfall noen og tredve. Anonymkode: c7ced...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #23 Del Skrevet 2. april Ayla/Hulebjørnens klan og 7 minutes in heaven... Vokste opp på 80-tallet så de ble satt på som barnevakt hvis mamma og pappa var ute på noe, eller det regnet og man kjedet seg. Var jo ingenting på TV på den tiden... Så si minimum 2 ganger i uka over flere år... Anonymkode: ccd3f...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #24 Del Skrevet 2. april Pirates of the caribbean filmene, da hovedsakelig 1-3. Sett de trolig over 30 ganger. Mine favorittfilmer all over. Anonymkode: 7ecd7...b1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #25 Del Skrevet 2. april Spider-Man filmene (de 3 første) og Harry Potter filmene ser jeg årlig. Anonymkode: 556fb...260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 2. april #26 Del Skrevet 2. april Die Hard. Var favoritten min som barn og har sett den hver jul i voksen alder. Aner ikke hvor mange ganger, over 30 i hvert fall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 2. april #27 Del Skrevet 2. april Dirty dancing - utallige ganger Flashdance - ca 4 ganger The Shining - mange 6th sense - 3? ganger sikkert flere jeg ikke kommer på nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 2. april #28 Del Skrevet 2. april Alle Harry Potter - minst 10 ganger hver LoTR - 1. og 3. - minst 10 ganger, 2. Ikke så mange ganger, er ikke veldig glad i den De gamle Star Wars, dvs 4., 5. og 6. - minst 10 ganger Legally Blond, Mean Girls, Love Actually og Istid - minst 20 ganger hver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #29 Del Skrevet 2. april Harry potter-filmene. Har sett alle sikkert 20 ganger minst! Anonymkode: c6bd5...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 2. april #30 Del Skrevet 2. april Grease Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 2. april #31 Del Skrevet 2. april 2 hours ago, ThereGoesBob said: Mest sansynlig den Askepott filmen som sendes hver bidige jul. Godt poeng. Denne har jeg sett hvert år siden jeg var barn, så det er nok denne filmen jeg har sett flest ganger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #32 Del Skrevet 2. april Løvenes konge (eneren) og Pirates of the Caribbean (eneren hovedsakelig). Anonymkode: 299b0...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #33 Del Skrevet 2. april Titanic - sikkert godt over 40 ganger. Var veldig forelsket i Leonardo Dicaprio 😅 I voksen alder må det være Ondskan av Jan Guillou.. Anonymkode: c0a9f...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motstrømmen Skrevet 2. april #34 Del Skrevet 2. april Jeg kan Pretty Woman utenat og det samme med Boondock Saints. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 2. april #35 Del Skrevet 2. april Hvordan og hvorfor skal jeg vite det?? Hvem holder oversikt på sånt? Finnes et slike mennesker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #36 Del Skrevet 2. april Fornuft og følelser. Så romantisk! Sett utallige ganger. Anonymkode: c6255...4a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #37 Del Skrevet 2. april Har sett JFK og Blood In, Blood Out godt over 100 ganger hver. Spesielt JFK. En sommer på ungdomsskolen så jeg den gjerne to ganger om dagen gjennom sommeren. Anonymkode: 67d15...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #38 Del Skrevet 2. april Home Alone 1 og 2, utallige ganger. Samme med mrs.doubtfire og Titanic😆 Anonymkode: edc72...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gekko Skrevet 2. april #39 Del Skrevet 2. april Som voksen(ish), etter fylte 20 år: Pirates of the Caribbean 1-3 og Lord of the Rings-filmene. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett de, men så den første Pirates-filmen 8 ganger på kino.🤭 Som barn/ungdom: Den uendelige historien. Hadde oversikt en gang, men må bare si at jeg leide den uhorvelig mange ganger før jeg fikk kjøpt den i England. Det var før det ble vanlig å kjøpe filmer i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 2. april #40 Del Skrevet 2. april Har jobbet som engelsklærer i snart 21 år, så har sett Forrest Gump, Shawshank redemtion, Shakespeare in love, The Green Mile, Wonder, All the bright places, American History X, Harry Potter og The Hate U Give VELDIG mange ganger. Gode filmer da! Ellers, Biler, Kaptein Sabeltann, Frost og Istid filmene, og utallige Barbiefilmer med barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå