Gå til innhold

Kan en voksen mann vinne en kamp til døden mot en hund?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis det er slik at hunden greier å få bite seg et sted, f eks beinet eller armen, så må man være helt brutal og angripe / stikke ut hunden sine øyne, altså gjøre den blind og skade synet med størst brutalitet. Det er også viktig å angripe hunden hvor det er soft tissue, blant annet halsen på hunden.  

Målrettede brutalist angrep mot øynene og halsen. 

Hunden er også ferdig om man greier å ta tak i de bakerste beina på hunden, enten ett eller begge. Da er det bare å denge bikkja som en potetsekk i asfalten. Litt sånn King Kong style, eller Avengers med Hulk.

Anonymkode: 7dbba...3ce

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor skal jeg huske dette?

Anonymkode: d2a89...7c9

du skal ikke. Det var bare en måte å snakke på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Hunden er også ferdig om man greier å ta tak i de bakerste beina på hunden, enten ett eller begge. Da er det bare å denge bikkja som en potetsekk i asfalten. Litt sånn King Kong style, eller Avengers med Hulk.

😆 ok, hva er gjennomsnittalder på denne tråden ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NatNat skrev (6 minutter siden):

Mener denne tråden i seg selv eller brukerne i denne tråden?

Anonymkode: 98d8f...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Mener denne tråden i seg selv eller brukerne i denne tråden?

Anonymkode: 98d8f...ca6

brukerne ! og TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det kommer helt an på hvordan denne kampen starter. Men er det en muskuløs pitbull som angriper med drapsinnstinkt, og den får kjevene på et sårbart punkt på kroppen med en gang, så sliter man. Men får man inn velrettet spark før den klarer det, så har nok hunden liten sjanse, men jeg tror mange undervurderer hvor farlig en stor hund som virkelig klikker kan være 

Anonymkode: 118d5...1c0

En pitbull er jo ikke en stor hund da. De blir litt over 20 kg, så omtrent like tunge som en standard puddel. Men pitbullen er mer kompakt så den er kortere og lavere enn puddelen. En pitbull har stor bittstyrke i forhold til størrelsen, men det er en ganske liten hund.

Anonymkode: 21b25...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er også viktig å angripe hunden hvor det er soft tissue, blant annet halsen på hunden.  

Mener du å si 'mykt vev'?

Anonymkode: 4e65f...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Chimpen er mye verre enn en hund.

Mot mennesker, ja.  Men jeg er litt usikker på om en sjimpanse hadde hatt en lett match mot et topprent kamphund.

Anonymkode: 4e65f...6f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endret av Somarfugelen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte er det at kriminelle banker opp politihunder med skarpt bitt som blir sendt inn med kommando om å passifisere dem?

Og det er hunder som er trent for å stoppe og holde igjen en forbryter med minst mulig skade. Tenk deg så samme hund med psyke og motivasjon for å drepe?

Jeg hadde holdt 3 sekunder mot Labradoren min og jeg er en stor mann.

Anonymkode: e655e...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pitbull biter ikke hardt. Det er mange hunderaser som biter langt hardere. Schæfer biter også bare halvparten av en del andre raser. Det er enkelt å vinne en kamp mot en hund som veier mindre enn deg

1 Plant begge beina i bakken med litt mellomrom og det ene litt foran det andre. 

2 Stikk frem en arm så hunden kan bite den. Gjerne i litt høyde så hunden må stå på to bein. 

3 beveg deg sakte, men på en måte som setter hunden litt ut av balanse og ikke kan bruke kroppsvekten sin

4 stikk en til to fingre inn i øyehulen på hunden

5 nå som du har et godt grep i hodet til hunden kan du legge den i bakken

6 gjør det som så må gjøres. Svak rundt eks hals og deler av magen

Endret av Majer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Mange tar tak i bakbeina på hunden i et forsøk på å skille dem når de slåss med andre hunder og blir overrasket når deres egen hund i kamprus snur seg bakover og biter.

Hvor raskt greier du å svinge 40kg med «stålfjær» rundt og med hodet først hardt i bakken? Hvor tilbøyelig tror du en hund som kjemper for livet mot deg er til å snu baken til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NatNat skrev (15 timer siden):

37 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Lol.

Jeg har vunnet kampen mot en rottweiler som prøvde å ta livet av meg, så mitt svar er voksen kvinne som har levd med hund hele livet.

Anonymkode: 641ac...5cc

Hvordan vet du at den prøvde å ta livet av deg og ikke bare skremme deg eller markere grenser?

Hunder som slåss med hverandre ser og høres helt forferdelig ut. Likevel blir det ofte minimale skader. Som andre dyr prøver de med alle midler å vinne psykologisk før de henfaller til skadelig vold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mange tar tak i bakbeina på hunden i et forsøk på å skille dem når de slåss med andre hunder og blir overrasket når deres egen hund i kamprus snur seg bakover og biter.

Hvor raskt greier du å svinge 40kg med «stålfjær» rundt og med hodet først hardt i bakken? Hvor tilbøyelig tror du en hund som kjemper for livet mot deg er til å snu baken til deg?

Jeg så en blind mann gjøre dette med en førerhund en gang. Svingte den rundt og rundt over hodet.

Han bare så seg rundt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NatNat skrev (18 timer siden):

jepp. Men husk at en hund som veier, la oss si 50 kgs, er mye sterkere enn en menneske. Det har noe med muskel kvalitet å gjøre. Og de er rene muskler i tillegg.

I kjeven, ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...