AnonymBruker Skrevet 11. april #81 Del Skrevet 11. april Ringenes herre triologien Harry Potter filmene (Ser de hver jul når de går på TV 😂) Kongen av Bastøy American History X Anonymkode: 7f095...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. april #82 Del Skrevet 11. april K_mb skrev (7 timer siden): Tre av mine favorittfilmer 👍 Apropos Schindlers liste så har jeg besøkt fabrikken i Krakow. Jeg har vært på utsiden av den....var på tur med jobben og ingen gadd å gå inn. 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #83 Del Skrevet 11. april On 4/8/2024 at 10:19 PM, AnonymBruker said: Lost highway og mylholland drive. Og ja jeg skjønte dem. Anonymkode: 0c2e5...f38 Fortell gjerne hvordan du tolker mulholland drive 😊 Har sett den flere gange og TROR jeg forstår den, også gjør jeg det ikke likevel 😃 Anonymkode: 80990...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lavmålet Skrevet 11. april #84 Del Skrevet 11. april Scenene med Rhys Ifans i Notting Hill. Når han sitter der med røyk og svømmebriller 🤩 Like bra hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #85 Del Skrevet 11. april Safe haven😍 The notebook🥰🥰🥰 Anonymkode: f17e2...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #86 Del Skrevet 11. april Salmonella skrev (På 10.4.2024 den 5.52): Sideways. Denne for meg og 🍷 Anonymkode: ef0d7...fb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 11. april #87 Del Skrevet 11. april Pianisten. Den filmen er et kunstverk ❤️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #88 Del Skrevet 11. april Aldri sett Ringenes Herre... The Choice Nawals Hemmlighet The Notebook Det var de eg kom på nå. Anonymkode: a4d8b...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. april #89 Del Skrevet 11. april Forrest gump Den sjette sansen Interstellar Lost in translation Stekte grønne tomater Bridget Jones-filmene The shining 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet 11. april #90 Del Skrevet 11. april Downsizing The Martian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #91 Del Skrevet 11. april Har maaaange, men dette er favorittene: Jurassic Park Nope Godzilla (2014) Shin Godzilla Så både Godzilla Minus One og Godzilla x Kong: The new empire to ganger hver på kino! Så gleder meg til å se dem flere ganger 😇 Ja, jeg digger Godzilla, tydeligvis 😀 Anonymkode: f9f88...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. april #92 Del Skrevet 11. april lavmålet skrev (13 minutter siden): Scenene med Rhys Ifans i Notting Hill. Når han sitter der med røyk og svømmebriller 🤩 Like bra hver gang. Han er ikonisk i den filmen. Men jeg digger han som skurk også, så en film eller en serie med han om et øysamfunn hvor han spilte bad guy. Noen som husker hvilken? Sånn 5-6 år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lavmålet Skrevet 11. april #93 Del Skrevet 11. april Djungelvrål skrev (18 minutter siden): Han er ikonisk i den filmen. Men jeg digger han som skurk også, så en film eller en serie med han om et øysamfunn hvor han spilte bad guy. Noen som husker hvilken? Sånn 5-6 år gammel. Four Last Songs? Er jo litt sånn det er med noen skuespillere - alt de tar i blir til gull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 12. april #94 Del Skrevet 12. april Djungelvrål skrev (23 timer siden): Jeg har vært på utsiden av den....var på tur med jobben og ingen gadd å gå inn. 😆 Haha, men du har vært der da. Et aldri så lite museum i seg selv utsiden også 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #95 Del Skrevet 13. april Alive og Døden på Nilen fra 1978 Anonymkode: 4a35f...32e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #96 Del Skrevet 13. april Honey Dew skrev (På 11.4.2024 den 21.35): Pianisten. Den filmen er et kunstverk ❤️ Enig, helt fantastisk! Anonymkode: 4a35f...32e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 18. april #97 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (På 2.4.2024 den 16.05): Pride and Prejudice ❤️ Anonymkode: 52ff9...956 Samme her. Filmatiseringen med Emma Thompson og Kate Winslett som søstre er den jeg har sett flest ganger, selv om den er filmatisert mange ganger opp gjennom årene med ulike skuespillere. Den var på Netflix en stund, og da så jeg den ofte, men den er tatt vekk derfra. Har den heldigvis på Dvd også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 20. april #98 Del Skrevet 20. april Nattsvermeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 20. april #99 Del Skrevet 20. april MicoH01 skrev (På 8.4.2024 den 2.24): Dramatisert dokumentar: Touching the Void. Sterkeste filmen jeg har sett. Ja, den glemmer jeg aldri, helt utrolig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 20. april #100 Del Skrevet 20. april (endret) Twilight-serien, men man må se på den som en komedie for å nyte den som jeg gjør. Et mer seriøst svar ville vært Hereditary + Midsommar i tandem, som jeg heller aldri går lei. Eller Climax. Endret 20. april av Polyester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå