mannor Skrevet 8. april #61 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (17 timer siden): Men skjønte du den?! Anonymkode: f66f2...59b Nei, men det er jo noe av poenget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. april #62 Del Skrevet 8. april MicoH01 skrev (19 timer siden): Fantastisk film. En av mine topp 10. Gjorde inntrykk. Første filmen hennes. Regissøren. Jeg syns den var utrolig kjedelig....rart hvor forskjellige vi er... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #63 Del Skrevet 8. april Lost highway og mylholland drive. Og ja jeg skjønte dem. Anonymkode: 0c2e5...f38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #64 Del Skrevet 8. april De fem legendene og 5th Element, blir tydeligvis aldri lei. Home Alone, Love actually og The Holiday hver jul. Anonymkode: 153ce...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #65 Del Skrevet 8. april Titanic ❤️ Schindlers liste ❤️ Beetlejuice ❤️ Truman Show ❤️ Benjamin Button ❤️ Shutter Island ❤️ De første Jurassic Park filmene ❤️ The Grinch❤️ Anonymkode: e76f0...9b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora Borealis Skrevet 8. april #66 Del Skrevet 8. april Breakfast Club Slumdog Millionaire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #67 Del Skrevet 8. april What's eating Gilbert Grape. Edward Scissorhands. Thelma & Louise. Dead poets society. Og mange, mange fler. Er på fjerde runde gjennom Marvel-filmene. Er så vanvittig mye detaljer. Noen har jeg sikkert sett 10 ganger, som Thor Ragnarok. Anonymkode: fc157...26e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #68 Del Skrevet 10. april Forrest Gump. Anonymkode: edb1d...ce8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #69 Del Skrevet 10. april mannor skrev (På 8.4.2024 den 22.00): Nei, men det er jo noe av poenget Forsåvidt enig. Ekte filmkunst med rom for tolkning skal man ikke undervurdere☺️ Anonymkode: f66f2...59b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #70 Del Skrevet 10. april Djungelvrål skrev (På 8.4.2024 den 22.13): Jeg syns den var utrolig kjedelig....rart hvor forskjellige vi er... Enig i at det er en veldig oppskrytt film🙈 Anonymkode: f66f2...59b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyGrey Skrevet 10. april #71 Del Skrevet 10. april Catch me if you can Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleiskaffe Skrevet 10. april #72 Del Skrevet 10. april Jurassic park the mummy og The mummy returns (ikke den ble tom cruise btw) ringenes herre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #73 Del Skrevet 10. april Fight club, Cinema Paradiso og Evig solskinn i et plettfritt sinn Anonymkode: c84ad...026 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 10. april #74 Del Skrevet 10. april Heat (1995) Sett den sikkert 100 ganger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 10. april #75 Del Skrevet 10. april Sideways. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 11. april #76 Del Skrevet 11. april (endret) Djungelvrål skrev (På 3.4.2024 den 22.21): The Pianist, Shcindlers liste, Nattsvermeren + mange flere. Tre av mine favorittfilmer 👍 Apropos Schindlers liste så har jeg besøkt fabrikken i Krakow. Endret 11. april av K_mb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #77 Del Skrevet 11. april Ringenes herre og Harry Potter. Som barn var det Foreldrefellen 😊 Anonymkode: 9676c...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 11. april #78 Del Skrevet 11. april The Holiday Love actually Mamma Mia Mamma Mia here we go again Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IkkeStudentLenger Skrevet 11. april #79 Del Skrevet 11. april Howls moving castle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #80 Del Skrevet 11. april Fargo 1900 Amarcord Hjortejegeren Reds Anonymkode: 90af8...67d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå