AnonymBruker Skrevet 7. april #41 Del Skrevet 7. april Svidd neger 🙈 Anonymkode: 458af...1d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #42 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Svidd neger 🙈 Anonymkode: 458af...1d0 Haha, jeg så den i helga og den var noe for seg selv 😅 men Kill Buljo er morsommere 😉 Anonymkode: 0cbf0...a54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 7. april #43 Del Skrevet 7. april Frailty med Matthew McConaughy Måtte se Shawshank-filmen om igjen i dag pga denne tråden 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #44 Del Skrevet 7. april Marnie Anonymkode: fc1fd...c62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #45 Del Skrevet 7. april Jumanji med The Rock. Truman Show. You Got Mail. Dette er absolutt ikke filmer jeg har på lista over "beste filmer jeg har sett", men de har noe ved seg som jeg liker. Anonymkode: ff0e6...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #46 Del Skrevet 7. april Interstellar, Blade Runner. Nå ruller musikken fra begge i bakhodet. Anonymkode: 90fcb...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #47 Del Skrevet 7. april Columbo Anonymkode: e624a...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #48 Del Skrevet 7. april Har så klein og barnslig smak 🙈 To på rømmen, kung fu panda 2, Totoro, Bridget Jones spesielt nummer 1, Harry Potter Azkaban, ilbegret og halvblodsprinsen, shrek, Pride and prejudice. Anonymkode: 26e97...7ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #49 Del Skrevet 7. april About time Anonymkode: 5ad0e...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #50 Del Skrevet 8. april The Goonies Anonymkode: addc8...70c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #51 Del Skrevet 8. april Nilens juvel, Indiana Jones, Hot Shots, nattsvermeren/silence of the lambs, stand by me, Johnny Depp-filmer, Helgenen m/val Kilmer Anonymkode: addc8...70c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 8. april #52 Del Skrevet 8. april mannor skrev (På 3.4.2024 den 22.20): Mulholland Drive Meget bra 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 8. april #53 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nilens juvel, Indiana Jones, Hot Shots, nattsvermeren/silence of the lambs, stand by me, Johnny Depp-filmer, Helgenen m/val Kilmer Anonymkode: addc8...70c Også stor depp fan. Dead man en av de beste. De nye mindre bra.. stand by me var veldig fin film. 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 8. april #54 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (På 3.4.2024 den 22.42): Lost in translation. Av en eller annen grunn ender jeg opp med å se hele filmen hver gang jeg oppdager der og da at den sendes på TV. Må ha sett den ca fem ganger nå. Anonymkode: de101...abc Fantastisk film. En av mine topp 10. Gjorde inntrykk. Første filmen hennes. Regissøren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 8. april #55 Del Skrevet 8. april Sursøtsaus skrev (3 timer siden): Fucking Åmål 🥰 Den satte seg den her her og. Hehe. Tenker på filmen Kids og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 8. april #56 Del Skrevet 8. april Dramatisert dokumentar: Touching the Void. Sterkeste filmen jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jane78 Skrevet 8. april #57 Del Skrevet 8. april Ingen. Jeg kan ha favoritt filmer, og filmer jeg elsker. Men ser jeg den 8 ganger blir jeg lei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #58 Del Skrevet 8. april Hjelmesett skrev (På 2.4.2024 den 15.58): min er Ringenes Herre Noen av filmene jeg har sett flest ganger og kunne sett igjen: E.T❤️ The Shining The Big Lebowsky Pulp Fiction Forest Gump❤️ Filmer jeg har sett 2 ganger og kunne sett enn tredje gang Joker Requiem for a dream Ondskapen Ringenes Herre filmene Gjøkeredet Schindlers list Misery Stekte grønne tomater The Champ Var de jeg kom på i farten. Har nok glemt mange. Anonymkode: f66f2...59b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #59 Del Skrevet 8. april mannor skrev (På 3.4.2024 den 22.20): Mulholland Drive Men skjønte du den?! Anonymkode: f66f2...59b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 8. april #60 Del Skrevet 8. april Terkel i knipe og The grudge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå