Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. februar 2006 #21 Del Skrevet 7. februar 2006 ja, la henne være i fred. Tror du har plaget henne nok jeg. Har opplevd dette selv og det var lite hyggelig. Det verste som fins er folk som ikke tar et nei for et nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. februar 2006 #22 Del Skrevet 8. februar 2006 ja, la henne være i fred. Tror du har plaget henne nok jeg. Har opplevd dette selv og det var lite hyggelig. Det verste som fins er folk som ikke tar et nei for et nei. ← Veldig enig i dette..! Jeg har også opplevd det selv, og det skremte livet av meg. Er det det du vil kanskje? Du mener nok ikke å gjøre det, men hvis du tropper opp på døra hennes kommer hun nok til å bli ganske så skremt. Det eneste du kommer til å oppnå med det er at hun ignorerer deg fullstendig. Det er faktisk ikke sånn at et nei betyr et ja! Og i hvertfall ikke når hun har sagt nei så mange ganger! Bare hold deg langt unna og la henne være i fred! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #23 Del Skrevet 8. februar 2006 Nå regner jeg meg selv som rimelig oppegående. Og har bestandig respektert hva som blir sagt. Nei eller ja. Men når man da er hodestups forelsket er det ikke så lett å tenke rasjonelt.. Det virker som vi gutta ikke kan være hodestups forelsket..Eller ihvertfall ikke si det høyt. Da blir vi stemplet som psykoer og innpåslitne for å sette det litt på spissen. Nå skal det sies at vi traff hverandre flere ganger. Og det var god kjemi..Det er vel derfor at jeg er så "dum" at jeg tror det kan gå å prøve igjen.. Men jeg får vel tasse videre likegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 8. februar 2006 #24 Del Skrevet 8. februar 2006 Har hun sagt nei, så har hun sagt nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #25 Del Skrevet 12. februar 2006 I helga gjorde jeg det stikk motsatte av hva de fleste sier her inne. Jeg ringte henne og vi hadde en lang prat. Og jeg dro til henne med en stor blomsterbukett. Vi fant ut at vi skulle forsette å treffes. Så det er ikke alltid at ting går i dass når man har driti seg ut.. Så nå er jeg bare lykkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tobo Skrevet 13. februar 2006 #26 Del Skrevet 13. februar 2006 Eller så tøyser du på nettet igjen. For å "ta igjen" med oss, kanskje...? Hvis ikke... så flott for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #27 Del Skrevet 14. februar 2006 Det er nok ikke tøys denne gangen. Noen ganger tar ting en vending man ikke forventer. Og det gjorde det denne gangen.. Ikke alltid man skal høre på andre. Selv om det de sier er fornuftig. Men jeg var skjelven når jeg ringte henne. Det er sikkert. Nå er jeg bare lykkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane Skrevet 14. februar 2006 #28 Del Skrevet 14. februar 2006 Gratulerer så meget trådstarter. Jeg er glad på dine vegne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #29 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg vil si "glem det"!! Nettet er kult for informasjonssøk og KG men nettreff som det du beskriver...glem det, det er for kjipis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå