Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #1 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei jenter! Jeg er en gutt som for en stund siden traff ei jente via nettet. Vi hadde veldig god kontakt i starten. Men etterhvert så ble det liksom ikke noe ut av det. Jeg falt pladask for henne. Og hun likte meg også. Men som sagt gled vi fra hverandre. Og vi avsluttet med en telefonsamtale med at vi hadde veldig dårlig kommunikaskjon. Jeg er ikke spesielt flink til å snakke i telefonen. Så det var kanskje meg det sto på da. Jeg klarte ikke å glemme henne. Og spurte henne senere om vi skulle treffes. Men hun var negativ til det. Og så hadde hun truffet en annen sa hun. Vel. Jeg gjorde noe veldig dumt da. Jeg opprettet en ny profil på nettstedet..og selvfølgelig kontaktet hun meg der(hun visste ikke at det var meg da). Vel jeg svarte høflig på hennes henvendelser. Men etterhvert så ble det litt beklemt. Jeg bestemte meg for å "ta" henne litt for hennes arroganse. Da smalt jo boblen da. Hun skjønte det var meg. Jeg la meg helt flat etterpå og ba om unnskyldning..Var veldig flau, og følte meg som en idiot. Jeg er jo ikke slik. Jeg klarer fortsatt ikke å glemme henne. Og har spurt om døren er lukket. Det er den sier hun. Men jeg har lyst til å oppsøke henne. For jeg vet hun er singel ennå. Og hun likte meg veldig godt i starten. Da er spørsmålet: Hvordan hadde andre jenter reagert i hennes sted. Hvis jeg dukket opp hos henne. Og spurte om 15 min til en prat? Ville andre satt pris på det? Eller ville dere bare himlet med øynene..og tenkt for en idiot. Kom deg vekk? Håper på noe respons her.. Ikke så lett å være stupforelsket. T Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tobo Skrevet 6. februar 2006 #2 Del Skrevet 6. februar 2006 Hallo?! Normale folk er litt forsiktige når man er på nettet. Man vet aldri hvem man møter? Du hadde virket helt psyko på meg. Først sjarmerende og lett og prate med på nett, deretter vanskelig å kommunisere med på telefon, så avvist for deretter å luske rundt på nett for å "ta" meg!!!!!!! Koko! Nei. Glem henne. Lær av dine erfaringer og prøv på nytt med noen andre. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 6. februar 2006 #3 Del Skrevet 6. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #4 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Jeg hadde definitivt rygga hadde du dukket opp på trappa mi etter det der Innse at forholdet er over,la henne være og gå videre er mitt råd. Endret 6. februar 2006 av ~Alwa~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #5 Del Skrevet 6. februar 2006 Nå har det seg slik at jeg er ganske normal da. Ikke psyko. Men det var jo helt borti natta teit gjort. Vi traff hverandre også. Og likte hverandre godt som sagt..men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #6 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg tror ikke du er psyko,men du gjorde en skikkelig blemme. Tropper du opp på trappa hennes nå er jeg stygt redd du gjør det bare vondt værre. Folk gjør dumme ting slik er det bare, men alt er ikke like greit å rette opp. Gå videre og lær til neste gang :icon_smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #7 Del Skrevet 6. februar 2006 Hmm..ja. hva tror du jeg har prøvd på. Hun har etset seg inn i hjernebarken..men men..som man reder ligger man sies det. Livet må tasse videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #8 Del Skrevet 6. februar 2006 Livet må tasse videre.. Jupp, det må det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #9 Del Skrevet 6. februar 2006 men samtidig kunne det jo ikke bli verre da. Jeg har jo allerede driti meg ut..så enten hadde jeg fått døra i trynet.(som jeg måtte godtatt).. Eller så kunne det jo være en liten gnist igjen..jeg bare tenker saken i fra flere sider.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tobo Skrevet 6. februar 2006 #10 Del Skrevet 6. februar 2006 Sier ikke at du er psyko - bare at den oppførselen hadde virket helt psyko på meg. Og vær så snill... ikke tenk tanken en gang. Slutt nå. Ingen flere stunt. Fordi... tro meg - det kan bli verre. (tror egentlig ikke psyko folk tenker at de er psyko selv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 6. februar 2006 #11 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg hadde blitt dritredd. Og hadde jeg hatt motorsykkelkamerater, så hadde de vært hos meg neste gang du kom... eller muligens hos deg. Hold deg unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #12 Del Skrevet 6. februar 2006 hmm..jeg tror det er noen misforståelser ute å går..når jeg snakket om å "ta" henne mener jeg IKKE fysisk..og når vi nå tastet der inne sa jeg ikke noe annet enn ting hun var stort sett enig i. Jeg kjeftet henne ikke huden full. Ikke var jeg ufyselig på noen måte heller. Men jeg burde ikke gjort det fra den falske profilen..det er det som er så idiotisk.. Og når jeg snakker om å besøke henne, er det ikke for noe annet enn å se henne. Og å kanskje få en sjanse til å si unnskyld for ente gang. Og å si hva jeg føler..face to face.. Det er IKKe for å "ta" henne på noen måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 6. februar 2006 #13 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg hører hva du sier, men det tviler jeg på at HUN gjør. Ligg unna, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. februar 2006 #14 Del Skrevet 6. februar 2006 Ikke dra dit uansett. Skriv heller en mail til henne og forklar hvordan du føler det. Hadde den jenta vært meg, så hadde jeg blitt dritskremt og ikke minst sint. Nå er ikke jeg veldig fan av uanmeldte besøk uansett, så sant det ikke er noen som står meg nær. Jeg som jente har faktisk vært i en lignende situasjon, noe som førte til at jeg ble husredd i mitt eget hjem, fordi jeg følte meg "overvåket" en god stund etter hendelsen. Prøv heller å sende en mail til henne og forklar, si at du har lyst til å unskylde oppførselen din face2face, da kan hun selv velge om hun vil se deg igjen eller ikke. Og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tobo Skrevet 6. februar 2006 #15 Del Skrevet 6. februar 2006 hmm..jeg tror det er noen misforståelser ute å går..når jeg snakket om å "ta" henne mener jeg IKKE fysisk..og når vi nå tastet der inne sa jeg ikke noe annet enn ting hun var stort sett enig i. Jeg kjeftet henne ikke huden full. Ikke var jeg ufyselig på noen måte heller. Men jeg burde ikke gjort det fra den falske profilen..det er det som er så idiotisk.. Og når jeg snakker om å besøke henne, er det ikke for noe annet enn å se henne. Og å kanskje få en sjanse til å si unnskyld for ente gang. Og å si hva jeg føler..face to face.. Det er IKKe for å "ta" henne på noen måte.. ← Jeg trodde heller ikke du fysisk skulle ta henne. En avvist mann dikter opp en ny profil for å å sette henne litt på plass, var det jeg leste. Og det holder - mer enn nok!!!! Og jeg er HELT sikker på at hun har fått det med seg at du angrer. Det er ikke nødvendig å si det face to face. Skal du ha noe som helst kontakt med henne, bør det være på hennes initiativ. Jeg har en skummel følelse av at du er en mann som ovehodet ikke skjønner tegninga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #16 Del Skrevet 6. februar 2006 Skjønner nok tegninga..men når man har oppført seg som en premiedust ovenfor ei jente som man satte(setter) pris på. Så ser man vel etter muligheter.. Og det er flere forskjellige synspunkter jeg er ute etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane Skrevet 6. februar 2006 #17 Del Skrevet 6. februar 2006 Disse feilene er temmelig store, men de er nok ikke helt umulige å rette opp igjen, dog vil det ta tid. Du virker strengt tatt som en ganske normal mann, som i desperasjon gjorde noen lite veloverveide ting. Først og fremst burde du sende henne en e-post, hvor du redegjør for dine handlinger, og beklager på det sterkeste. Så burde du vente i noen måneder. Efter denne ventetiden kan du forsiktig ta kontakt med henne igjen. Dette må selvsagt foregå på en avslappet, uforpliktende og lite anstrengende måte. Når dere snakker om dine tidligere feil burde du kunne le av det. Forklare at det var fryktelig tåpelig av deg, og at du nu er i stand til å le av det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 6. februar 2006 #18 Del Skrevet 6. februar 2006 Send henne en mail, som er formet som et brev, der du ber henne om unnskyldning og forklarer det du har forklart her. Og der du spør om dere kan møtes så du kan be henne om unnskyldning face 2 face. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 6. februar 2006 #19 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja jeg syns at du for all del ikke må oppsøke henne! Viktig! Men skriv å forklar, hold din dør åpen for henne om du vil. Ta kontakt en gang i ny og ne, om hun ber deg la være så må du respektere det. Det er kanskje ikke så ille det du gjorde, men når du snakker om å oppsøke henne så kan det virke litt desperat og jeg hadde lett fått angst av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hm_* Skrevet 7. februar 2006 #20 Del Skrevet 7. februar 2006 Det beste for deg er kanskje å glemme henne. Det er faktisk det eneste du kan gjøre. At hun er singel betyr ikke at hun har de samme følelsene som du har. Hadde hun hatt det, ville dere fortsatt hatt kontakt i dag. Man velger ikke sine egne følelser, men det du kan gjøre er å legge det bak deg ved å fokusere på andre ting. Se på det som en dumhet du ikke gjentar i framtida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå