Maleficenta Skrevet 2. april #61 Del Skrevet 2. april Sofakona skrev (18 timer siden): Bruk kondom...og ikke mer sex før du bruker kondom. Og ts gravid test om 2 uker Nei hun må ta angrepille 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. april #62 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nei… det skjedde så fort å ingen av oss hadde. Men jeg er ganske redd for han gjorde seg ferdig inni meh men synest det er så rart at jeg ikke kjente noe renne ut Anonymkode: 405e9...8dc Dumme unger altså. Det der er ikke ting som bare skjer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #63 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvis gutten er på samme alder så er det nok veldig liten risiko for at han har noen sykdommer han kan smitte henne med. Anonymkode: dd88e...498 Han kan smittes av henne...... Anonymkode: d1712...dcf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. april #64 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ja, ikke sant... TS må jo kjenne gutten om hun ligger med ham. Hvorfor i alle dager snakker man ikke sammen... Anonymkode: c1526...437 Hun må ikke kjenne han nei. Hun sier jo dette er en fyr som var der på ferie og nå gir han ikke et pip fra seg. Høres ut som ons dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 2. april #65 Del Skrevet 2. april Maleficenta skrev (9 minutter siden): Nei hun må ta angrepille Den funker bare om hun hadde eggløsning noen dager etter sex...funker ikke om hun har hat eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. april #66 Del Skrevet 2. april Sofakona skrev (Akkurat nå): Den funker bare om hun hadde eggløsning noen dager etter sex...funker ikke om hun har hat eggløsning. Ville tatt likevel just in case, er ikke alle som har oversikt over eggløsning. Jeg hadde ikke det da jeg var 16... Ikke at jeg hadde sex da jeg var 16 heller men... Anyways. Ville tatt en just in case of i tillegg tatt graviditetstest senere. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #67 Del Skrevet 2. april Jeg forstår ikke hvorfor så unge driver med ons … En ting om det er en langvarig kjæreste men mer eller mindre tilfeldige folk skjønner jeg virkelig ikke … Anonymkode: 05e62...699 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. april #68 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg forstår ikke hvorfor så unge driver med ons … En ting om det er en langvarig kjæreste men mer eller mindre tilfeldige folk skjønner jeg virkelig ikke … Anonymkode: 05e62...699 Forstår det heller ikke. Syns tenåringer er for unge for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #69 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): Skulle man tatt alle mulige slags forhåndsregler for å unngå alle mulige former for mikroskopiske sjangser for å bli smittet av sykdommer eller bli skadet eller utsatt for noen annen risiko så blir man jo en helt paranoid hypokonder. En 16 årig gutt har nok ikke mange seksualpartnere, og hvis de han eventuelt har er rundt samme alder så har de heller ikke noe særlig sjangse for å ha noe kjønnssykdommer. Anonymkode: dd88e...498 Basert på hva? Gutter gjør sport i å ligge mest mulig også i den alderen. Måten han oppfører seg mot henne i etterkant viser at hun kun var noen å ligge med, ikke noen å bry seg med. TS, du må beskytte deg bedre fremover. Sex med kondom som beskyttelse, alltid. Der er deg det går utover hvis du er uheldig med sykdommer og hvis du blir gravid. Din kropp, ditt liv. Ikke bli presset til ting som ikke er trygt for deg. Anonymkode: eb3e2...3d8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå