AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Del Skrevet 1. april Hei jeg er 16 år å har sluttet pp p piller dermed at det ikke var noe for meg. Men så hadde jeg sex med en gutt to ganger der han har blitt ferdif inni meg men jeg har ikke kjent noe renne ut… men merket at penisen ble slapp å så trakk ut. Anonymkode: 405e9...8dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #2 Del Skrevet 1. april Ok, lurer du på noe, eller er dette bare en bekymret eller urolig utlufting? Anonymkode: 07f09...227 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 1. april #3 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei jeg er 16 år å har sluttet pp p piller dermed at det ikke var noe for meg. Men så hadde jeg sex med en gutt to ganger der han har blitt ferdif inni meg men jeg har ikke kjent noe renne ut… men merket at penisen ble slapp å så trakk ut. Anonymkode: 405e9...8dc Dere bruke vel kondom? For det MÅ dere gjøre! 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 1. april #4 Del Skrevet 1. april Bruk kondom...og ikke mer sex før du bruker kondom. Og ts gravid test om 2 uker 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #5 Del Skrevet 1. april Hei. Anbefaler deg å oppsøke helsesøster i morgen, evt ta angrepille så fort som mulig det vil si i morgen. Anonymkode: cd120...3c3 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #6 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei. Anbefaler deg å oppsøke helsesøster i morgen, evt ta angrepille så fort som mulig det vil si i morgen. Anonymkode: cd120...3c3 Mezzosoprena skrev (3 minutter siden): Dere bruke vel kondom? For det MÅ dere gjøre! Nei… det skjedde så fort å ingen av oss hadde. Men jeg er ganske redd for han gjorde seg ferdig inni meh men synest det er så rart at jeg ikke kjente noe renne ut Anonymkode: 405e9...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #7 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ok, lurer du på noe, eller er dette bare en bekymret eller urolig utlufting? Anonymkode: 07f09...227 Er bekymret Anonymkode: 405e9...8dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 1. april #8 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei… det skjedde så fort å ingen av oss hadde. Men jeg er ganske redd for han gjorde seg ferdig inni meh men synest det er så rart at jeg ikke kjente noe renne ut Anonymkode: 405e9...8dc Da må dere alltid ha kondomer på dere, slik at dette ikke skjer igjen. Dette er faktisk veldig viktig, du risikerer både graviditet og sykdommer. Gå til helsesøster i morgen og få en angrepille, og så må dere planlegge (ikke nødvendigvis sex), men ha alltid kondomer tilgjengelig!! 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #9 Del Skrevet 1. april Det er heller ikke alltid nok at han trekker seg ut før han kommer. Du kan fremdeles bli gravid. Så alltid kondom før sex uansett. Anonymkode: 17845...1bd 9 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #10 Del Skrevet 1. april Mezzosoprena skrev (2 minutter siden): du risikerer både graviditet og sykdommer. Hvis gutten er på samme alder så er det nok veldig liten risiko for at han har noen sykdommer han kan smitte henne med. Anonymkode: dd88e...498 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #11 Del Skrevet 1. april Uff, dette var jo ikke noen grei situasjon å sette seg i. Helt greit å slutte på p-piller, men da må dere jo bruke en annen prevensjon i stedet. Du er i fruktbar alder, og du kan aldri være sikker på å ikke bli gravid. Aldri. Fra nå, og til du er over 50. Skjønner at det er fort gjort å la seg rive med, men dette må du faktisk tenke på. Og det må han også. Det er like mye hans ansvar som ditt, men konsekvensene er størst for deg. Du bør ta en graviditetstest om to uker. Det er ikke vits i å ta den før, for man kan ikke være sikker på at den viser riktig før det har gått 14 dager. At du ikke kjente at noe rant ut betyr ingenting. Du kan likevel bli gravid. Du kan godt fortelle ham at du må ta en graviditetstest fordi dere hadde sex uten prevensjon, og dele din bekymring med ham. Kanskje han kan være med og spleise på en test. Det er også hans ansvar at denme situasjonen har oppstått du trenger ikke å spare ham for bekymringer. Og så sørger dere for å bruke kondom heretter. Hvis dere ikke har, så blir det ingen sex før dere har skaffet kondomer. Anonymkode: a5882...7d8 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #12 Del Skrevet 1. april Oppsøk helsesøster i morgen. Kjøp angrepille. Begynn med beskyttelse og ta graviditetstest om 2-3 uker. Det vil gå fint! Anonymkode: 8d6aa...f54 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 1. april #13 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis gutten er på samme alder så er det nok veldig liten risiko for at han har noen sykdommer han kan smitte henne med. Anonymkode: dd88e...498 Det sjansen bør man selvfølgelig ikke ta - en 16 åring som har sex kan ha sex med mange jenter. Og det trengs bare én seksualpartner med en sykdom før man blir smittet selv. Man kan jo ikke gi råd til 16 åringer om at "siden dere ikke er eldre er det ikke så viktig med kondom siden det er liten risiko for sykdommer"!! 10 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #14 Del Skrevet 1. april Hei kjære deg! Ta angrepille imorgen. Det går bra. Jeg måtte selv gjøre det en gang da jeg var ung som deg. Det går fint. Bruk kondom heretter og legg det bak deg❤️ Anonymkode: 0e6fc...aa7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #15 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Uff, dette var jo ikke noen grei situasjon å sette seg i. Helt greit å slutte på p-piller, men da må dere jo bruke en annen prevensjon i stedet. Du er i fruktbar alder, og du kan aldri være sikker på å ikke bli gravid. Aldri. Fra nå, og til du er over 50. Skjønner at det er fort gjort å la seg rive med, men dette må du faktisk tenke på. Og det må han også. Det er like mye hans ansvar som ditt, men konsekvensene er størst for deg. Du bør ta en graviditetstest om to uker. Det er ikke vits i å ta den før, for man kan ikke være sikker på at den viser riktig før det har gått 14 dager. At du ikke kjente at noe rant ut betyr ingenting. Du kan likevel bli gravid. Du kan godt fortelle ham at du må ta en graviditetstest fordi dere hadde sex uten prevensjon, og dele din bekymring med ham. Kanskje han kan være med og spleise på en test. Det er også hans ansvar at denme situasjonen har oppstått du trenger ikke å spare ham for bekymringer. Og så sørger dere for å bruke kondom heretter. Hvis dere ikke har, så blir det ingen sex før dere har skaffet kondomer. Anonymkode: a5882...7d8 Ja jeg har vurdert å si i fra men han var kun på ferie her hvor jeg bor å nå ignorerer meh helt. Anonymkode: 405e9...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #16 Del Skrevet 1. april Hei, skjønner du er bekymret, men gjort er gjort❤️ det som er viktig nå er at du tar kontakt med helsesykepleier (helsesøster) imorgen, så vil hun hjelpe deg! Om han kom inni deg selv om du ikke kjente noe rant ut er umulig å vite, men det som er viktig å huske på er st en kan bli gravid selv om en ikke får utløsning inni kjeden, så bruk av kondom er viktig uansett! Å det selvsagt for å forhindre både graviditet og sykdommer! Men ta kontakt med helsesøster imorgen, så finner dere utav det sammen! Dette ordner seg❤️ Anonymkode: 76109...325 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #17 Del Skrevet 1. april Eggløsning er ca 14 dager etter mens, angrepillen fungerer ikke dersom egg er befruktet. Ta en graviditetstest om 14 dager og igjen etter 4 uker. Og ta bedre vare på deg selv i fremtiden. Anonymkode: 0e47d...c78 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #18 Del Skrevet 1. april Å, du, ikke føl på skam! Dette kan skje den beste. Bare håndter det imorgen! Stoler du på moren eller faren din? Hvis ja, så si fra. De vil helt sikkert hjelpe deg. Dette går bra. ❤️ Anonymkode: 0e6fc...aa7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 1. april #19 Del Skrevet 1. april Du MÅ bruke kondom. Husk at han trenger ikke komme inni deg for at du skal bli gravid engang, og ikke for å gi deg kjønnssykdommer heller for den saks skyld. Ta en test om ca 2 uker, og bruk kondom hver gang fra nå av. ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #20 Del Skrevet 1. april Mezzosoprena skrev (35 minutter siden): Det sjansen bør man selvfølgelig ikke ta - en 16 åring som har sex kan ha sex med mange jenter. Og det trengs bare én seksualpartner med en sykdom før man blir smittet selv. Man kan jo ikke gi råd til 16 åringer om at "siden dere ikke er eldre er det ikke så viktig med kondom siden det er liten risiko for sykdommer"!! Skulle man tatt alle mulige slags forhåndsregler for å unngå alle mulige former for mikroskopiske sjangser for å bli smittet av sykdommer eller bli skadet eller utsatt for noen annen risiko så blir man jo en helt paranoid hypokonder. En 16 årig gutt har nok ikke mange seksualpartnere, og hvis de han eventuelt har er rundt samme alder så har de heller ikke noe særlig sjangse for å ha noe kjønnssykdommer. Anonymkode: dd88e...498 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå