Gå til innhold

Erfaringer fra arbeid i NAV kontaktsenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 19.4.2024 den 18.07):

Jeg har også blitt kalt til førstegangsintervju som jeg skal til neste uke.

Var din førstegangsintervju en gruppeintervju? Hva slags oppgaver fikk du? Hvordan gikk det? Har du fått tilbakemelding om hvordan du gjennomførte intervjuet?

Ble du innkalt til andregangsintervju? 

Anonymkode: bd305...672

 

AnonymBruker skrev (På 19.4.2024 den 20.23):

Driver NAV med gruppeintervju?? Jikes! Hadde skygget banen. 

Anonymkode: 8df2d...806

 

AnonymBruker skrev (På 20.4.2024 den 16.42):

Jeg var på gruppeintervju, med evnetester i samme intervju. Det var vel mer et informasjonsmøte om NAV og jobben i tillegg til at vi hadde diskusjonsoppgaver i mindre grupper. Og som sagt evnetester inni der der vi fikk flere oppgaver som skulle løses på pc. Da var det oppgaver innen deduktiv logisk tenking, språkferdigheter, informasjonshåndtering og verbal resonnering. 
 

Andregangsintervjuet var mer som et vanlig førstegangsintervju der de stiller deg all slags spørsmål. 

Anonymkode: 785ad...7b9

Ts her :)

 

Jeg fikk faktisk innkalling til andregangsintervju! Og det gikk ganske bra, tror jeg :) 

 

Jeg har også hørt at de pleide å ha gruppeintervju, da de ansetter så mange om gangen. Men per i dag virker det ikke som at de har gruppeintervju. Jeg hadde et digitalt førstegangsintervju på 15 minutter. Deretter evnetest/ferdighetstest (ca. 60 minutter, digitalt fra hjemmekontor). Her tester de blant annet evne til logikk (sudokulignende oppgave), evne til å håndtere stress, grammatikktest etc.. Du får vite om du ligger under-, over- eller på gjennomsnitt i hver oppgave når testen er fullført. Etter dette hadde vi andregangsintervju på kontoret deres, tok ca. 60 minutter det også. De var utrolig koselige folk som fikk meg til å slappe av og være meg selv :) jeg var ærlig om at jeg ikke har noe jobberfaring fra NAV, så det var ikke sånn at de spurte meg om masse juridiske ting og sånn. Man får jo god opplæring (5 uker) :) fikk spørsmål om hva jeg syntes om nav sin visjon og samfunnsoppdrag, om jeg hadde noe eksempel på en konflikt jeg har stått i og hvordan jeg løste den og sånne ting. Skal få svar i løpet av mai, så det er lenge å vente😅 men jeg er mer optimistisk nå enn etter førstegangsintervjuet🥰

Anonymkode: ecd6a...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...