AnonymBruker Skrevet 1. april #1 Del Skrevet 1. april Julehandelen begynner tidlig her i gården. Det er nå alle de beste tilbudene finner sted i landet. Jeg vet hva gubben skal få, men mine to voksne barn trenger jeg litt inspirasjon for. Hva fikk du til jul i år? Anonymkode: 6e223...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 1. april #2 Del Skrevet 1. april Kan svare om noen måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #3 Del Skrevet 1. april Årets aprilsnarr ødelagt 😔 Anonymkode: 6e223...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #4 Del Skrevet 1. april I år? Ingenting 😂 Anonymkode: e7685...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. april #5 Del Skrevet 1. april Det vet jeg ikke før etter gavene er pakket opp 24.desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #6 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Årets aprilsnarr ødelagt 😔 Anonymkode: 6e223...3f2 Merkelig oppfatning av hva en aprilsnarr egentlig er. Anonymkode: 4f6f2...fed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #7 Del Skrevet 1. april Har ikke fått noen julegaver enda i år. Anonymkode: 4bb14...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 1. april #8 Del Skrevet 1. april Alle setter vel pris på et par sett kvalitetssengetøy til dobbeltsenga? Høie leverer kjempekvalitet og jeg er en samler av sengetøy. Har sikkert 20 forskjellige. Vet at ikke alle har så mange, men noen ekstra sengesett er alltid lurt å ha og derfor fint å få. Særlig om man treffer blink på kvalitet og farge, mønster og type sengetøy (flanell, krepp, steinvasket bomull osv). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 1. april #9 Del Skrevet 1. april Vet ikke 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humlemor Skrevet 1. april #10 Del Skrevet 1. april Det vet jeg ikke, er ikke synsk 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå