Gå til innhold

Altså i helsikes ville vesten jeg er så støl hjelp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tja, jeg tviler ekstremt på at man blir støl fordi man eventuelt hadde bekkenløsning under svangerskap 🤪 Det gir absolutt ingen mening.

Herregud da kvinne, la meg sutre i fred 😂 Det er hverken uvanlig eller farlig å være støl, uten at man trenger å oppsøke hjelp! 🤪

Anonymkode: 74219...67c

Hvis du vil sutre i fred uten andre kommentarer enn ubetinget medfølelse, er det jo et innmari dårlig utgangspunkt å skrive et innlegg om selvfølgeligheter på et diskusjonsforum om trening...

Anonymkode: 76ef9...331

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Helt vanlig å bli støl når man starter opp med trening igjen for første gang etter en lang pause, heldigvis er det midlertidig og det vil ikke vare hvis du fortsetter med treningen. God påske!

Anonymkode: 328ed...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Helt vanlig å bli støl når man starter opp med trening igjen for første gang etter en lang pause, heldigvis er det midlertidig og det vil ikke vare hvis du fortsetter med treningen. God påske!

Anonymkode: 328ed...940

God påske til deg, skjønne! 🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis du vil sutre i fred uten andre kommentarer enn ubetinget medfølelse, er det jo et innmari dårlig utgangspunkt å skrive et innlegg om selvfølgeligheter på et diskusjonsforum om trening...

Du får prøve på få inn i reglene at man kun kan skrive meningsfulle innlegg med målrettede spørsmål slik at forumet gir mer mening for deg i framtiden 🥰

I mellomtiden kan jeg og mine støle medsøstre og brødre sutre i denne tråden i fred 😂

Nå gikk jeg nettopp opp trappa, det var skikkelig vondt 👹

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er på en måte digg å være veldig støl. Hvilke øvelser er best hvis jeg vil bli veldig støl og hvilken muskel er det best/vondest å være støl i

Anonymkode: 2a680...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel, du får holde på med ditt. 
Det koker ned til at oppmerksomhetsbehovet er det største problemet 🤣🤣 

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Tja, jeg tviler ekstremt på at man blir støl fordi man eventuelt hadde bekkenløsning under svangerskap 🤪 Det gir absolutt ingen mening.

Herregud da kvinne, la meg sutre i fred 😂 Det er hverken uvanlig eller farlig å være støl, uten at man trenger å oppsøke hjelp! 🤪

Anonymkode: cd6a5...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Vel, du får holde på med ditt. 
Det koker ned til at oppmerksomhetsbehovet er det største problemet 🤣🤣 

Oppmerksomhetsbehovet er stort, men Satan denne stølheten er et større problem altså. Innmari vondt! 👹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Det er på en måte digg å være veldig støl. Hvilke øvelser er best hvis jeg vil bli veldig støl og hvilken muskel er det best/vondest å være støl i

Anonymkode: 2a680...d0c

Nei det er ikke digg å være så støl at man våkner når man snur seg på natta altså! 😬 Men hvis du vil ha min oppskrift: kast opp og gå ned i vekt under et helt svangerskap, gå ned enda mer i vekt etter svangerskapet, sørg for å tape all muskelmassen på vegen. Kjør på med 1-bens markløft med hantler og litt hip thrusts, avslutt med en liten runde på ja/nei-maskinen. Mer skulle altså ikke til 😂

God tur! 😂🚫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja... Så, et år ish har gått siden jeg fødte etter et hardt og sengeliggende svangerskap hvor jeg mistet all muskelmasse. Jeg har gått ned masse i vekt siden da og tapt enda mere muskelmasse. Jeg er nesten på minussiden når det kommer til muskler, rumpa mi går nærmest innover hurraaaa......

Så begynte jeg å trene for noen mnd siden. Startet rolig med gruppetimer, både styke og kondisjon. Kroppsvektøvelser+, altså en grei plass å begynne. 

Så tok jeg for 3 dager siden steget opp på styrkesalen for å endelig begynne å fokusere på å bygge opp musklene.

Og jenter... Altså jeg lever på paracet. Jeg våkner på natta hver gang jeg skal snu meg fordi det gjør så vondt. Går som om jeg har en stokk i raua. Beina mine skriker av bevegelse..! Au så forbanna vondt det gjør!!!!

Vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden annet enn å sutre og lage et fellesskap for mine støle medsøstre. Og sikkert brødre.

Sukk, jeg bør ha fått mer rumpe av denne ene økta. Rop ut om du vil ha treningstips, for jeg har åpenbart funnet den hellige gral når det kommer til å finne rumpemusklaturen 🥲🍾👹

God påske osv 😭

Hihi, deilig å høre at andre klager over bi-virkninger av denne treninga vi må drive med😅

God senpåske klem, og fortsett å stå på💪

Ikke gi deg, det er bare vindt- det går over🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
MammaMums skrev (Akkurat nå):

Hihi, deilig å høre at andre klager over bi-virkninger av denne treninga vi må drive med😅

God senpåske klem, og fortsett å stå på💪

Ikke gi deg, det er bare vindt- det går over🙈

Hahaha god senpåske til deg også 🐣🐣💕

Heldigvis er det ikke farlig, men altså gode gud denne gamle kroppen er ikke godt vant 😂🚫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Oppmerksomhetsbehovet er stort, men Satan denne stølheten er et større problem altså. Innmari vondt! 👹

Da må du ut og å gå og få løst opp stølheten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da må du ut og å gå og få løst opp stølheten 

Har gått hele påska jeg altså men det har ikke løst noe som helst 🚫👹 Har svømt også! Du skulle sett meg på tur i går, vagget i veg som om stivkrampa hadde tatt meg.

Tid er min beste venn, men jeg lurer på hvordan det blir å gå med høye hæler på jobb i morgen 😂🐄 Mø!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått hele påska jeg altså men det har ikke løst noe som helst 🚫👹 Har svømt også! Du skulle sett meg på tur i går, vagget i veg som om stivkrampa hadde tatt meg.

Tid er min beste venn, men jeg lurer på hvordan det blir å gå med høye hæler på jobb i morgen 😂🐄 Mø!

😂

Jeg heier på deg👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Rop ut om du vil ha treningstips, for jeg har åpenbart funnet den hellige gral når det kommer til å finne rumpemusklaturen

Vil gjerne ha tips! Min rompe oppnås det ikke kontakt med, uansett hva jeg gjør 😛 

Anonymkode: 09920...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil gjerne ha tips! Min rompe oppnås det ikke kontakt med, uansett hva jeg gjør 😛 

Ettbens markløft med hantel, utfall med kettlebell, hip thrusts og en runde i ja/nei-maskin 😂 aua meg rundt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ettbens markløft med hantel, utfall med kettlebell, hip thrusts og en runde i ja/nei-maskin 😂 aua meg rundt!

Ok, skal prøve, men ender opp med å bare stå og vingle på alt med ett bein… og hip thrust kjenner jeg ingen steder, så jeg gjør det jo garantert feil (uten at jeg klarer å skjønne hvordan det er mulig). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du får prøve på få inn i reglene at man kun kan skrive meningsfulle innlegg med målrettede spørsmål slik at forumet gir mer mening for deg i framtiden 🥰

Det var du som klaget over at folk faktisk prøvde å gi deg konstruktive svar og var ufine nok til å ta deg på alvor. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster

Gjorde egentlig ikke så veldig mye ser du, og med tanke på at jeg har brukt et par måneder på å øke gradvis osv så tenkte jeg at nå er jeg klar for litt belastning 😂👹 Og det tror jeg egentlig er helt riktig, det er vel bare vondt å komme i gang igjen 🤪 Har tidligere konkurrert på NM-nivå innefor styrkeidrett, så er ikke helt på bærtur. Har bare en kropp som ikke liker å komme i gang 😂😂

Men så er det fryktelig godt å bare klage litt høylytt på Internett av og til 😂

Hva har du utført? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjorde egentlig ikke så veldig mye ser du, og med tanke på at jeg har brukt et par måneder på å øke gradvis osv så tenkte jeg at nå er jeg klar for litt belastning 😂👹 Og det tror jeg egentlig er helt riktig, det er vel bare vondt å komme i gang igjen 🤪 Har tidligere konkurrert på NM-nivå innefor styrkeidrett, så er ikke helt på bærtur. Har bare en kropp som ikke liker å komme i gang 😂😂

Men så er det fryktelig godt å bare klage litt høylytt på Internett av og til 😂

Nå plutselig var det kompentanse fra styrkeløft… tror du troller egentlig. Hadde du drevet med det så kunne du konstruert et opplegg selv, å du ville ikke klage på Internett.. for dette vil du være vant til?

Anonymkode: 29e62...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor utrykker du deg men barnslige emo? 

Anonymkode: 29e62...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...