AnonymBruker Skrevet 31. mars #1 Del Skrevet 31. mars Sakset fra et annen forum ; "Å spøke om en graviditet er bare lavmål. Det er lov å bruke hodet, og tenke på de som sliter ned å få barn, mistet eller som faktisk ikke kan få barn!!" Hva tenker du, er dette greit å spøke med? Er alt lov eller er det noe som ikke er lov å spøke med 1. april ? Anonymkode: c3318...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 31. mars #2 Del Skrevet 31. mars Lov om du ikke gjør dette til noen som sliter med å bli gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #3 Del Skrevet 31. mars Hvorfor i alle dager spøke om at man er gravid? Anonymkode: da753...5ce 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #4 Del Skrevet 31. mars Ja Anonymkode: 1d88d...f25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #5 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor i alle dager spøke om at man er gravid? Anonymkode: da753...5ce hvorfor ikke?! Gøy det vel! Anonymkode: c3318...e82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #6 Del Skrevet 31. mars Sofakona skrev (7 minutter siden): Lov om du ikke gjør dette til noen som sliter med å bli gravid Det beste er jo å bruke det for å skremme livet av en mann Anonymkode: c3318...e82 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #7 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det beste er jo å bruke det for å skremme livet av en mann Anonymkode: c3318...e82 Eller tenåringsforeldre. Anonymkode: 9e0ed...1e3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #8 Del Skrevet 31. mars Høres ikke kult ut. Hadde dama fortalt meg at hun var gravid for så senere si det bare var en spøk hadde jeg blitt helt knust. Anonymkode: ff164...80f 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 31. mars #9 Del Skrevet 31. mars Ugreit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #10 Del Skrevet 31. mars Skjønner virkelig ikke hva som er morsomt med det… Anonymkode: 64695...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #11 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): hvorfor ikke?! Gøy det vel! Anonymkode: c3318...e82 Hva er gøy med det? Anonymkode: 36c92...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #12 Del Skrevet 31. mars Skjønner ikke hva som er så morsomt med den spøken, så hva er egentlig poenget? Anonymkode: d4277...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #13 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (23 minutter siden): hvorfor ikke?! Gøy det vel! Anonymkode: c3318...e82 Det er gøy når man er 14. Voks opp Anonymkode: a9129...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #14 Del Skrevet 31. mars Stor pike skrev (6 minutter siden): Ugreit hvorfor? Anonymkode: c3318...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #15 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er gøy når man er 14. Voks opp Anonymkode: a9129...83d Brukte det da jeg var 35 og det var kjempegøy det Et av mitt livs morsomste opplevelser. Ble fort avslørt, men ingen ble krenka . Anonymkode: c3318...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #16 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner ikke hva som er så morsomt med den spøken, så hva er egentlig poenget? Anonymkode: d4277...f07 Poenget med å narra april mener du? En gammel tradisjon. Anonymkode: c3318...e82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #17 Del Skrevet 31. mars Er så mye annet man kan spøke med. Hvorfor akkurat graviditet? Hvis jeg hadde tullet om at jeg var gravid til min kjæreste ville han ikke hatt sex med meg igjen uten kondom eller ikke trodd på meg om jeg FAKTISK ble gravid senere. Anonymkode: 95d30...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 31. mars #18 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Brukte det da jeg var 35 og det var kjempegøy det Et av mitt livs morsomste opplevelser. Ble fort avslørt, men ingen ble krenka . Anonymkode: c3318...e82 Ingen ble krenka, men tenkte kanskje sitt? Det hadde både jeg og mange jeg kjenner gjort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #19 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er så mye annet man kan spøke med. Hvorfor akkurat graviditet? Hvis jeg hadde tullet om at jeg var gravid til min kjæreste ville han ikke hatt sex med meg igjen uten kondom eller ikke trodd på meg om jeg FAKTISK ble gravid senere. Anonymkode: 95d30...1eb Om du ble gravid på sant ville han jo funnet ut om ca 9 mnd at det var sant da . Så jeg skjønner ikke hvorfor akkurat dette er så feil? Anonymkode: c3318...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #20 Del Skrevet 31. mars nordlending skrev (Akkurat nå): Ingen ble krenka, men tenkte kanskje sitt? Det hadde både jeg og mange jeg kjenner gjort. Hva tenkte sitt? Det var en spøk og ikke noe som fikk følger på noen måte. Anonymkode: c3318...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå