Gå til innhold

Partner som ikke engasjerer seg i bryllup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alt er altså "Samme for han" med unntak av gjestelista, som han har sterke meninger om? 
Har han sagt noe om hva han mener det er greit at dette koster? For det kan jo gi en del føringer. 

Hvis han virkelig ikke mener noe som helst, så hadde jeg planlagt det som var viktig for meg, og gitt han en liste over ting som jeg tenkte jeg kunne overlevd hvis ikke var helt på plass, og sagt at "Her er de tingene du må ordne til bryllupet." 

Eksempler: 
Du ordner: Lokale, vielse, eget antrekk, blomster, invitasjoner/Save the date og bryllupskake/kakebord/kaffe. 
Han ordner: Musikk, Middag, inkludert drikke til maten, eget antrekk, Borddekorasjon/pynting, frakt mellom vielse og selskapslokale. 
Om han spør deg om noe, så sier du "det er ikke så viktig for meg, velg det du tenker er best."

Om han ikke har ordnet noe, så kan det være dere står der den dagen og ikke har dette på plass. Men da kan du jo også fortelle familien hans at dette var hans ansvar, og at du har gjort det som var ditt ansvar. 

Alternativt så krever du at om du skal stå for ALT, helt alene, så har du også bestemmelsesrett over gjestelista, og den kuttes ned til tilsvarende din gjesteliste. 
Og så bestiller du middag på restaurant til dere, og får dem til å fikse alt. 

Anonymkode: 55f97...1f2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat sånn var min mann og, det ble tinghuset og jeg angrer så, jeg hadde en så stor drøm å være brud

Anonymkode: 7ba13...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...