AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #1 Del Skrevet 31. mars 2024 Min partner fridde til meg og har snakket en del om å gifte oss og gå videre i livet! Vi har vært sammen i 5 år med en del opp og ned turer som alle andre! MEN! nå som bryllups datoen er satt så git han NULL interesse for den dagen. Hver gang jeg tar opp det tema og skal planlegge så bytter han tema! Spørr jeg om noe som f eks. « vil du ha 3 retters eller buffet?» så får jeg alltid svar vet ikke eller ta det du vil ha! Familien hans vil heller ikke engasjere seg i noe og nå er det ca 1 år til bryllupet!! nå er det mer krangling om bryllup og penger enn det er noe glede ut av det! Føler jeg vil kansellere alt! Hva bør jeg gjøre??? Anonymkode: 30ee4...51c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #2 Del Skrevet 31. mars 2024 Bare planlegg selv og legg alt frem for han til godkjenning. Min mann er heller ikke så engasjert i selve selskapet. Anonymkode: bab87...eb6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. mars 2024 #3 Del Skrevet 31. mars 2024 Vil han ha et stort bryllup i utgangspunktet? Man kan jo gifte seg med mindre styr. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #4 Del Skrevet 31. mars 2024 Har du spurt han hva han ønsker seg da? Anonymkode: 8018e...ec2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #5 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du spurt han hva han ønsker seg da? Anonymkode: 8018e...ec2 Da mener jeg ikke om du har spurt om mat, men om han egentlig bare ønsker å bli gift i rådhuset og ikke ha fest. Anonymkode: 8018e...ec2 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #6 Del Skrevet 31. mars 2024 Kan du ikke bare bestemme da? Gjør det noe at det ikke spiller noen rolle for ham? Anonymkode: 12c7d...ba3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #7 Del Skrevet 31. mars 2024 Han vil at du skal bestemme, så bare gjør det. Mange menn som ikke bryr seg om sånt. Han vil bli gift og ha en morsom fest. Bli bare enige om budsjettet, så setter du i gang. Det er jo et helt år til. Bestill lokale, så er det kjempegod tid til resten. Anonymkode: 25448...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #8 Del Skrevet 31. mars 2024 Min kone er på samme måte. Begynner å angre på at vi bestemte oss for å ha selskap. Jeg er ikke den fødte partyplanlegger selv, men jeg får null hjelp. Får angst av hele greia. Anonymkode: cfefd...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #9 Del Skrevet 31. mars 2024 Jeg har sagt klart ifra om at dersom vi skal gifte oss så ønsker jeg ikke fest, og dersom han vil ha fest så får han ta seg av det. Bryllup er kjipt nok som der er om man ikke skal ordne til selv også. Anonymkode: a97d1...76c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 31. mars 2024 #10 Del Skrevet 31. mars 2024 Snakker du mye om bryllupet? Kan jo hende han går lei hvis det alltid skal snakkes om det. Kan hende han har litt kalde føtter, ikke unormalt. Og har dere en felles visjon om hvordan dette bryllupet skal være? Blir jo kanskje litt kræsj hvis den ene vil ha et digert bryllup mens den andre kunne giftet seg på rådhuset. Tror egentlig dere bare må sette dere ned og kommunisere, og at han får sjansen til å si det han vil uten at du skal overkjøre ham på noe, og motsatt. Kan jo hende bryllupet ikke er så viktig for ham. Jeg er likedan, skal vi gifte oss, trenger jeg verken hvit kjole eller diger bryllup. Ekteskapet er det som teller for meg, ikke selve dagen. Kanskje han tenker likedan? Uansett hva han tenker, nytter det jo ikke å avskrive deg hver gang du tar det opp heller, han må jo klare å si hva han ønsker og hva han vil. Lykke til! Og gratulerer med forlovelsen! Er sikker på at det løser seg med litt kommunikasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 31. mars 2024 #11 Del Skrevet 31. mars 2024 Da gjør du det du synes er best, TS. Bryllupet ditt blir flott uansett. Du må gjerne komme tilbake til denne tråden med konkrete problemstillinger og så kan vi her inne som liker bryllup hjelpe deg med innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella2020 Skrevet 31. mars 2024 #12 Del Skrevet 31. mars 2024 Problemet er at jeg har siste år med studie og har lite tid til å sitte med alt selv! I tillegg så er det bare min mor og far som kommer og par veninner! Resten av alle gjestene er hans familie som er 80% av hele gjeste lista! Føler jeg må ordne og bestemme alt selv for å lage et bryllup til hans familie når ingen av de vil hjelpe til engang!! Vil bare avlyse alt men har sagt høyt om datoen allerede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #13 Del Skrevet 31. mars 2024 Uff kjenner meg igjen. Jeg er ikke noe glad i å planlegge. Så mannen som stod for alt. Jeg tok bare ansvar for meg selv jeg. Han elsker å planlegge ned til det minste detaljen. Så det var best å holde seg unna. Eneste jeg viste var at det skulle være lite bryllup. Ikke noe styr ut av det. Og det fikk jeg. Vi var 34 stk. Anonymkode: dfe13...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 31. mars 2024 #14 Del Skrevet 31. mars 2024 Ella2020 skrev (Akkurat nå): Problemet er at jeg har siste år med studie og har lite tid til å sitte med alt selv! I tillegg så er det bare min mor og far som kommer og par veninner! Resten av alle gjestene er hans familie som er 80% av hele gjeste lista! Føler jeg må ordne og bestemme alt selv for å lage et bryllup til hans familie når ingen av de vil hjelpe til engang!! Vil bare avlyse alt men har sagt høyt om datoen allerede Da synes jeg du skal si at hvis han ikke orker å engasjere seg bittelitt, får han kutte ned på sin del av gjestelista sånn at du klarer å organisere det uten hjelp. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #15 Del Skrevet 31. mars 2024 Ella2020 skrev (Akkurat nå): Problemet er at jeg har siste år med studie og har lite tid til å sitte med alt selv! I tillegg så er det bare min mor og far som kommer og par veninner! Resten av alle gjestene er hans familie som er 80% av hele gjeste lista! Føler jeg må ordne og bestemme alt selv for å lage et bryllup til hans familie når ingen av de vil hjelpe til engang!! Vil bare avlyse alt men har sagt høyt om datoen allerede Utsett det eller ta det på Rådhuset. Er bare ÉN dag i livet deres det er snakk opp. Betyr ingenting i den store sammenheng. Er ihvertfall ikke verdt det om prisen er at mannen til slutt ikke orker deg mer. Anonymkode: a97d1...76c 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella2020 Skrevet 31. mars 2024 #16 Del Skrevet 31. mars 2024 PusheenPusheen skrev (Akkurat nå): Da synes jeg du skal si at hvis han ikke orker å engasjere seg bittelitt, får han kutte ned på sin del av gjestelista sånn at du klarer å organisere det uten hjelp. Har prøvd å si at jeg synes det blir mye på meg men han ønsker å ha alle fra den lista der🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #17 Del Skrevet 31. mars 2024 Da jeg valgte hvem jeg ønsket å bruke livet med hadde det på ingen måte vært "en god del nedturer". Ung alder og forelskelse - det er de beste årene dere får sammen. Fødsler, sykdom, livskriser.. Det er da man får prøvd seg som par. Anonymkode: 1fe38...43d 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #18 Del Skrevet 31. mars 2024 Ella2020 skrev (2 minutter siden): Har prøvd å si at jeg synes det blir mye på meg men han ønsker å ha alle fra den lista der🫣 Da får du si ifra om at det ikke blir bryllupsfest, han kan ikke forvente å invitere hele slekta og selv ikke løfte en finger. Anonymkode: 12c7d...ba3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 31. mars 2024 #19 Del Skrevet 31. mars 2024 Ella2020 skrev (2 minutter siden): Har prøvd å si at jeg synes det blir mye på meg men han ønsker å ha alle fra den lista der🫣 Javel. Hjelper det å delegere oppgaver til ham? Småegoistisk å legge alt på deg da, hvis bryllupet i stor grad er for hans familie og venner. Hvilke planer har du for dagen? Er det mulig å endre på noe slik at det ikke blir så mye på deg? Synes uansett det er totalt feil at du sitter med ansvaret alene her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 31. mars 2024 #20 Del Skrevet 31. mars 2024 Ella2020 skrev (4 minutter siden): Har prøvd å si at jeg synes det blir mye på meg men han ønsker å ha alle fra den lista der🫣 Dette høres ikke bra ut, TS. Mitt forslag om at du bare fikk styre det hele selv var basert på at det var du som ønsket stort selskap. Hvis han insisterer på stort selskap og samtidig bare lesser alt arbeidet over på deg uten noen hensyn til at dette ikke er OK for deg, så lover det ikke bra for videre samliv. For ikke å snakke om hvordan dette skal gå hvis dere får barn. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå