AnonymBruker Skrevet 30. mars #1 Del Skrevet 30. mars Hvilke skrekkfilmer er dine favoritter? Mine er skrik, motorsagmassakren, a nightmare on elm street, the ring, childs play osv. Hadde vært fint med tips om noen som er mindre kjente og, men som er bra 🙂 Anonymkode: 4ba6a...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #2 Del Skrevet 30. mars Ikke en film, men en serie. The Haunting of Hill House. Veldig bra. Anonymkode: 5eedc...db6 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roxie-Malone Skrevet 31. mars #3 Del Skrevet 31. mars Hereditary midsommar Get Out 😊 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #4 Del Skrevet 31. mars Smile på netflix veldig ekkel film. Anonymkode: 54fe0...cd8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #5 Del Skrevet 31. mars the descent Er den mest creepy'e jeg har sett. Grotter er blitt min værste frykt etter jeg så denne 🥶 Anonymkode: 99c0a...d46 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #6 Del Skrevet 31. mars Us Talk to me Hush Anonymkode: 6259f...927 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stolsokk Skrevet 31. mars #7 Del Skrevet 31. mars The Babadook It Follows The Hitcher Hush Don't Breathe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #8 Del Skrevet 31. mars Man kan jo alltids se de japanske originalversjonene av «The Ring» og «The Grudge». Når det gjelder «Midsommar», som er nevnt lenger opp i tråden, så lo jeg seriøst så jeg grein gjennom filmen. Må være noe av det latterligste jeg har sett. Mulig det er jeg som er rar, men fant den i hvert fall ikke skummel, haha. Anonymkode: 5fc51...116 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #9 Del Skrevet 31. mars Jacob's Ladder Anonymkode: d8e45...69e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 31. mars #10 Del Skrevet 31. mars Insidious 1-4 Dropp den siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 31. mars #11 Del Skrevet 31. mars The Autopsy of Jane Doe. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #12 Del Skrevet 31. mars - The sadness - Night of the living dead - Evil dead (originalen ja, ikke re-make) - Sinister - Marianne ( ikke film, men veldig god fransk skrekkserie. Tror den fortsatt ligger på netflix) - Martyrs (Den franske/originalen, ikke den amerikanske re-maken) - It follows - The barge people - Here for blood (komedie skrekkfilm, men veldig god) - Summer of 84 - Halloween - Abberance Var ihvertfall de som jeg kom på nå i farten Anonymkode: 961f6...f92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 31. mars #13 Del Skrevet 31. mars Hereditary Midsommar The Babadook It Follows Sinister The Conjuring (nr 1, de andre er kjedelige) The Exorsist The Shining Talk To Me Pearl X Misery Infinity Pool Flere av Saw-filmene. Husker ikke hvor mange av dem jeg har sett, men ganske mange. Ser noen er gjentakelse fra de over, men det får være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. april #14 Del Skrevet 1. april Nikea skrev (På 31.3.2024 den 15.46): The Autopsy of Jane Doe. Ja den var bra, men ikke så veldig skummel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. april #15 Del Skrevet 1. april Martyrs er en ganske sjuk film. Den franske altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. april #16 Del Skrevet 1. april The Others 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. april #17 Del Skrevet 1. april (endret) The Uninvited , The Orphanage og Stoker. Endret 1. april av Freyja Valkyrie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #18 Del Skrevet 1. april I know what you did last summer 1 og 2. Anonymkode: 9bbd7...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knottogtott Skrevet 2. april #19 Del Skrevet 2. april Train to Busan Dawn of the dead 28 days later (28 weeks later er ikke like bra, men uansett verdt å se pga åpningsscenen hvor pappaen blir jaget av en gruppe infiserte) A tale of two sisters (The uninvited er også bra) Audition Gonjiam: haunted asylum (ligger en scene på YouTube som er helt sykt ekkel. Hvor en person typ hvisker fort i noen min..) House of 1000 corpses 13 ghosts (remaken. Orginalen synes jeg er kjedelig) Terrifier 1 og 2 Martyrs (franske versjonen. Den amerikanske trenger ingen å se) High Tension Inside Megan is missing The Hills have eyes (liker remaken) Event Horizon Last House on The left I spit on your grave Revenge (Fransk film) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #20 Del Skrevet 2. april ●Drag me to hell ●Human centipede ●Terrifier 1&2 ●The Green Inferno ●The Descent Anonymkode: 4c404...3bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå