Gå til innhold

NRK -TV blitt sørgeleg dårleg !

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Godt å se at den gjengse kvinneguidebruker er i stand til å gjenkjenne basisk ironi. "😉".

Anonymkode: 5a2b1...e21

Godt du ikke er sur. 😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvilke programmer er verdt å se på NRK for tiden?  

Anonymkode: cf7cb...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.4.2024 den 18.19):

Hvilke programmer er verdt å se på NRK for tiden?  

Anonymkode: cf7cb...c09

Jeg likte Nytt blod (handler om Langedrag) og demenskoret, men vanskelig å gi anbefalinger når man ikke vet hva folk liker😅

Anonymkode: 66a44...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest skuffet over lørdagsunderholdningen. Den har tapt seg! 

Ellers lager de vilt mye bra for unge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser lite på TV, men når jeg gjør det, blir det helst NRK. Er ikke interessert i programmer av typen "kjendiser gjør ting de ikke kan" og ofte vet jeg heller ikke hvem kjendisene er. Sport er jeg heller ikke interessert i å se. 

Det jeg ser på NRK er helst nyheter, dokumentarer og kulturprogrammer. Jeg er glad for at det fortsatt finnes noen som ikke bare sender underholdning. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
TomKrus skrev (På 1.4.2024 den 11.18):

Eides språkshov er jo et eksempel på veldig smale programmer som "ingen" vil se på, eller noe ytterst få liker, ja da kan NRK bli betalingskanal der de har 10 kanaler med noe smalt noe bredt. Så kan folk betale for dette om de ønsker det. Jeg ser også på veldig "smale" programmer jeg liker. Det betaler jeg for over "streaming".

Språksjov er jo veldig bra! Du burde se noen episoder 🤩

Anonymkode: 2e289...a5f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nrk er langt bedre enn tv2 og tv3 og alle de andre reklamekanalene. Bare bs og hjernedøde programmer der omtrent. 

Anonymkode: 2e289...a5f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NRK har absolutt tapt seg ja. Vi merker at de har hatt veldig mye nedskjæringer i NRK de siste årene.

MGP jr er blitt totalt droppet uten å komme med noe nyhetsinnslag ang grunnen til dette og de har ikke kommet med en god nok erstatning for barn i samme sjangeren. MGP jr var en veldig viktig kulturell interesse for barn og unge, de unge venter og gleder seg fortsatt til en ny runde med påmeldinger mm rundt dette men nada skjer og det er null informasjon rundt dette å finne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NRK har laget mange bra programmer evt bestilt mange bra programmer som de har sendt. Selv savner jeg flere av typen datoen, brennpunkt, hagen min, Helene sjekker inn. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest casca
AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 20.09):

Programutvalget på NRK-TV er blitt gradvis dårligere, og den eine reprisen blir etterfulgt av den andre. Mange år siden NRK sendte eit program der ein kunne få løse opp lattermusklene.  Idrett er for det meste langrenn, og skjer vel egentlig ikkje så mye i sporet når løperene går 3 mila..

Staben ved NRK-underholdningsavdelingen setter tilsynelatende videospelaren på reprise i Påsken og reiser på høyfjellet.  Nå er det slett ikkje alle nordmenn som tilbringer påsken i fjellet, men har hjemmepåske. 

Folgende ideretter er heilt fraverende :

Kunstløp

Skøyter. 

Bowling 

Turn.

Svømming 

Anonymkode: 7da22...9a2

Eh uenig. NRK er så og si den eneste kanalen hvor man kan se originalt innhold for tiden. Andre kanaler er bare amerikansk dritt som politi/krim serier, housewives på repeat og absurd mengde reality tv til å bli kvalm av. 

Må ikke glemme EKSTREMT mye reklame. Glad jeg ikke ser mye på tv da hadde jeg blitt en grønnsak med hvor lav kvaliteten er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...