Hvorfor? Skrevet 1. april 2024 #21 Del Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Godt å se at den gjengse kvinneguidebruker er i stand til å gjenkjenne basisk ironi. "😉". Anonymkode: 5a2b1...e21 Godt du ikke er sur. 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #22 Del Skrevet 3. april 2024 Hvilke programmer er verdt å se på NRK for tiden? Anonymkode: cf7cb...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #23 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (På 3.4.2024 den 18.19): Hvilke programmer er verdt å se på NRK for tiden? Anonymkode: cf7cb...c09 Jeg likte Nytt blod (handler om Langedrag) og demenskoret, men vanskelig å gi anbefalinger når man ikke vet hva folk liker😅 Anonymkode: 66a44...1fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sententia Skrevet 4. april 2024 #24 Del Skrevet 4. april 2024 Jeg er mest skuffet over lørdagsunderholdningen. Den har tapt seg! Ellers lager de vilt mye bra for unge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 5. april 2024 #25 Del Skrevet 5. april 2024 Jeg ser lite på TV, men når jeg gjør det, blir det helst NRK. Er ikke interessert i programmer av typen "kjendiser gjør ting de ikke kan" og ofte vet jeg heller ikke hvem kjendisene er. Sport er jeg heller ikke interessert i å se. Det jeg ser på NRK er helst nyheter, dokumentarer og kulturprogrammer. Jeg er glad for at det fortsatt finnes noen som ikke bare sender underholdning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #26 Del Skrevet 5. april 2024 TomKrus skrev (På 1.4.2024 den 11.18): Eides språkshov er jo et eksempel på veldig smale programmer som "ingen" vil se på, eller noe ytterst få liker, ja da kan NRK bli betalingskanal der de har 10 kanaler med noe smalt noe bredt. Så kan folk betale for dette om de ønsker det. Jeg ser også på veldig "smale" programmer jeg liker. Det betaler jeg for over "streaming". Språksjov er jo veldig bra! Du burde se noen episoder 🤩 Anonymkode: 2e289...a5f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #27 Del Skrevet 5. april 2024 Nrk er langt bedre enn tv2 og tv3 og alle de andre reklamekanalene. Bare bs og hjernedøde programmer der omtrent. Anonymkode: 2e289...a5f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 5. april 2024 #28 Del Skrevet 5. april 2024 NRK har absolutt tapt seg ja. Vi merker at de har hatt veldig mye nedskjæringer i NRK de siste årene. MGP jr er blitt totalt droppet uten å komme med noe nyhetsinnslag ang grunnen til dette og de har ikke kommet med en god nok erstatning for barn i samme sjangeren. MGP jr var en veldig viktig kulturell interesse for barn og unge, de unge venter og gleder seg fortsatt til en ny runde med påmeldinger mm rundt dette men nada skjer og det er null informasjon rundt dette å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 5. april 2024 #29 Del Skrevet 5. april 2024 NRK har laget mange bra programmer evt bestilt mange bra programmer som de har sendt. Selv savner jeg flere av typen datoen, brennpunkt, hagen min, Helene sjekker inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest casca Skrevet 5. april 2024 #30 Del Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 20.09): Programutvalget på NRK-TV er blitt gradvis dårligere, og den eine reprisen blir etterfulgt av den andre. Mange år siden NRK sendte eit program der ein kunne få løse opp lattermusklene. Idrett er for det meste langrenn, og skjer vel egentlig ikkje så mye i sporet når løperene går 3 mila.. Staben ved NRK-underholdningsavdelingen setter tilsynelatende videospelaren på reprise i Påsken og reiser på høyfjellet. Nå er det slett ikkje alle nordmenn som tilbringer påsken i fjellet, men har hjemmepåske. Folgende ideretter er heilt fraverende : Kunstløp Skøyter. Bowling Turn. Svømming Anonymkode: 7da22...9a2 Eh uenig. NRK er så og si den eneste kanalen hvor man kan se originalt innhold for tiden. Andre kanaler er bare amerikansk dritt som politi/krim serier, housewives på repeat og absurd mengde reality tv til å bli kvalm av. Må ikke glemme EKSTREMT mye reklame. Glad jeg ikke ser mye på tv da hadde jeg blitt en grønnsak med hvor lav kvaliteten er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 5. april 2024 #31 Del Skrevet 5. april 2024 Savner også litt nytt av typen: folkeopplysningen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå