Topper og daler Skrevet 4. april 2024 #221 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er dette jeg mente. «Dette gjelder både menn og kvinner.» «Tror det gjelder mest menn.» «Hør podkasten.» »Har hørt den.» »Hvorfor er du så ufin.» Hva er ufint med den dialogen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #222 Del Skrevet 4. april 2024 Topper og daler skrev (12 minutter siden): Å joda, sjekk innlegg nr 11. Som man roper i skogen, får man svar. TS kaller ikke kjæresten sin for matrester. TS skriver "Og da får jeg et bilde i hode av at det er "matrester" igjen fra andre menn som jeg igjen får i meg" Det er da formentlig det andre menn legger igjen TS forsøker å sette ord på. Anonymkode: 92158...3b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #223 Del Skrevet 4. april 2024 Topper og daler skrev (2 minutter siden): «Dette gjelder både menn og kvinner.» «Tror det gjelder mest menn.» «Hør podkasten.» »Har hørt den.» »Hvorfor er du så ufin.» Hva er ufint med den dialogen??? Se på ordene jeg uthevet fra innlegget ditt. Beskriv gjerne hvordan disse adjektivene på noen måte hjelper noen med å bli en bedre versjon av seg selv. Anonymkode: 92158...3b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #224 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): du har helt rett i å føle det slik, og det er en god grunn til gjør det. Ha det moro med henne, men ikke gift deg med henne. Det er ikke vits i å gifte seg med en kvinne som har hatt mange partnere eller liker vill sex, statistisk sett er de uegnet for langvarige forhold og ekteskap. Det kommer uten tvil til å ende i skilsmisse med det samme litt tid har gått, og hun begynner å savne sin tidligere livsstil og sammenligne deg med hennes tidligere eskapader. Hun har blitt penetrert dypere og hardere av menn med mye mer testosteron enn deg, som etter hvert kommer til å bli omgjort til utilfredshet. Hun ødelagt evnen sin til tradisjonell, monogam pardannelse. Det er et valg hun har tatt, det er livsstilen hennes. Hun er ikke verdt å investere tid eller penger i, kvinner som det er grunnen til at 1/5 barn ikke opprinner fra den de tror er deres far. Så senk skuldrene, ta det med ro og se på dette som hva det er, en midlertidig, flyktig affære. Ha det gøy, gjør alle de degraderende tingene du aldri ville gjort med dine barns mor, få det ut av systemet, og så når tiden er inne kan du begynne å lete etter en dydig kone med familieverdier. De beste stedene å finne slike er i menigheter. Anonymkode: 5cc51...30d Gå med Gud og vennligst lukk døra etter dere. Makan til vrøvl. Anonymkode: b1f02...922 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 4. april 2024 #225 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Se på ordene jeg uthevet fra innlegget ditt. Beskriv gjerne hvordan disse adjektivene på noen måte hjelper noen med å bli en bedre versjon av seg selv. Anonymkode: 92158...3b3 Spørsmålet var: Hva er ufint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simenea Skrevet 4. april 2024 #226 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Denne dama har ikke ligget rundt! Hvor leser du at hun har gjort det??? Anonymkode: 56e62...441 Litt kjapp i avtrekkeren, leste første post et par dager før jeg svarte så jeg husket feil. Mennesker gjør feil så dette tar jeg ikke tungt - kan se ut som du gjorde det. Topper og daler skrev (34 minutter siden): I tillegg kjenner jeg at jeg er lei av de biologiske forklaringene som man har hentet fra ukeblader og tilsvarende. Dette er ikke hentet fra ukeblader. Jeg tenker på generelt grunnlag så må man ikke være redd for å konfrontere virkeligheten. At mannfolk flest ikke synes det er attraktivt med damer som har ligget mye rundt er et faktum. For mange er det dealbreaker. Sånn er det bare. Damer kan ligge rundt så mye den vil, akkurat som menn. Konsekvensen er at jo flere man ligger med jo færre vil ha deg som en langsiktig partner. Så får man ta et valg. Det er ikke kontroversielt… (jada det samme gjelder motsatt vei, trenger ikke ørten kommentarer om det.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 4. april 2024 #227 Del Skrevet 4. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): TS kaller ikke kjæresten sin for matrester. TS skriver "Og da får jeg et bilde i hode av at det er "matrester" igjen fra andre menn som jeg igjen får i meg" Det er da formentlig det andre menn legger igjen TS forsøker å sette ord på. Anonymkode: 92158...3b3 Ikke et innlegg som - på noen måte - omtaler kvinner på en respektfull måte. Et eksempel blant flere. Å kalle det åpenhet er skivebom. Endret 4. april 2024 av Topper og daler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #228 Del Skrevet 4. april 2024 Topper og daler skrev (38 minutter siden): Stakkars dama til TS! Hun er noe så flott som et seksuelt utforskende vesen, men blir utsatt for en tverr, gnien og sjalu surpomp av en mann. Hvis det finnes rettferdighet i verden, så går hun fra ham til fordel for en rausere og mer livsglad mann. Topper og daler skrev (3 minutter siden): Spørsmålet var: Hva er ufint? Du synes dette er greie råd å gi? Noe du ville sagt til en venninne eller et familiemedlem som åpnet seg og ville ha råd? Du tenker at det du skriver her gjør KG til et bedre sted? Anonymkode: 92158...3b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #229 Del Skrevet 4. april 2024 Topper og daler skrev (Akkurat nå): Ikke er innlegg som - på noen måte - omtaler kvinner på en respektfull måte. Et eksempel blant flere. Å kalle det åpenhet er skivebom. TS omtaler ikke kvinner. Han beskriver en følelse som kommer. Jeg kan føle meg litt "skitten" etter litt utforskende sex med min kjæreste, uten at det gjør henne skitten. Det du gjør er å sensurere hva man skal kunne si for å beskrive en følelse. Å ikke være åpen. Gjett tre ganger om det er sunt. Anonymkode: 92158...3b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 4. april 2024 #230 Del Skrevet 4. april 2024 simenea skrev (3 minutter siden): Konsekvensen er at jo flere man ligger med jo færre vil ha deg Det er en forestilling som lever blant enkelte menn her inne. I virkelighetens verden, så får kvinner menn hvis de vil ha menn, mens flere og flere menn ikke får kvinner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simenea Skrevet 4. april 2024 #231 Del Skrevet 4. april 2024 Topper og daler skrev (Akkurat nå): Det er en forestilling som lever blant enkelte menn her inne. I virkelighetens verden, så får kvinner menn hvis de vil ha menn, mens flere og flere menn ikke får kvinner. Tja. Kvinner får menn, ja. Men jeg observerer at de som ligger mye rundt sliter med å få seg en langsiktig partner og gjerne blir dumpet fort. I wonder why. For hver heterofile kvinne som finner en mann så har man en heterofil mann som finner en kvinne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 4. april 2024 #232 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du synes dette er greie råd å gi? Du finner et innlegg rettet mot en annen debattant for å forklare hvorfor dialogen du hadde med meg ble oppfattet som ufin. Det er en spesiell debattstil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 4. april 2024 #233 Del Skrevet 4. april 2024 simenea skrev (3 minutter siden): Tja. Kvinner får menn, ja. Men jeg observerer at de som ligger mye rundt sliter med å få seg en langsiktig partner og gjerne blir dumpet fort. Det statistisk ukorrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simenea Skrevet 4. april 2024 #234 Del Skrevet 4. april 2024 Topper og daler skrev (Akkurat nå): Det statistisk ukorrekt. Ok. Show me the statistics 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 4. april 2024 #235 Del Skrevet 4. april 2024 simenea skrev (4 minutter siden): For hver heterofile kvinne som finner en mann så har man en heterofil mann som finner en kvinne. Feil! Statistisk velger kvinner heller de samme mennene flere ganger, enn menn de opplever som uattraktive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #236 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): TS kaller ikke kjæresten sin for matrester. TS skriver "Og da får jeg et bilde i hode av at det er "matrester" igjen fra andre menn som jeg igjen får i meg" Det er da formentlig det andre menn legger igjen TS forsøker å sette ord på. Anonymkode: 92158...3b3 Men hva er det egentlig andre menn "legger igjen" som TS er så redd for? Vi har allerede slått fast at det ikke er fysisk mulig at det samles opp sædrester i vagina fra samtlige sexpartnere dama måtte ha hatt før hun traff TS. Anonymkode: 8d4b4...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simenea Skrevet 4. april 2024 #237 Del Skrevet 4. april 2024 Topper og daler skrev (Akkurat nå): Feil! Statistisk velger kvinner heller de samme mennene flere ganger, enn menn de opplever som uattraktive. Dersom 1000 kvinner er i et forhold så er også 1000 menn i et forhold… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 4. april 2024 #238 Del Skrevet 4. april 2024 simenea skrev (Akkurat nå): Ok. Show me the statistics 😁 Det er kvinner som går, det er mannen som blir forlatt. Stor overvekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simenea Skrevet 4. april 2024 #239 Del Skrevet 4. april 2024 Topper og daler skrev (Akkurat nå): Det er kvinner som går, det er mannen som blir forlatt. Stor overvekt. Var ikke det vi pratet om. Du hadde statistikk på at det ikke er korrekt at kvinner med mange seksulapartnere sliter mer med å få til langvarige parforhold - så jeg venter på en lenke 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #240 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hva er det egentlig andre menn "legger igjen" som TS er så redd for? Vi har allerede slått fast at det ikke er fysisk mulig at det samles opp sædrester i vagina fra samtlige sexpartnere dama måtte ha hatt før hun traff TS. Anonymkode: 8d4b4...897 Ja, det er jo åpenbart. Samtidig er det ikke sånn at man kan rasjonalisere bort enkelte følelser. Det er jo også åpenbart. Anonymkode: 92158...3b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå