AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #1 Skrevet 30. mars 2024 Kom over dette intervjuet med bokseren Kevin Melhus i dagens VG. Uten sex på 2 mnd blir han farlig. En som har hatt sex er som en mett løve (ufarlig?) Er dere som Kevin? Blir dere farlige og voldelige om dere ikke har hatt sex på 2 mnd? Han understreker at han er helt seriøs altså☺️🤭 Er dette en mann med stor M? Er dette typen mann kvinner løper etter? Anonymkode: e6f95...cff
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #2 Skrevet 30. mars 2024 Likte slutten der. «Som forøvrig er singel». No shit 😂 Anonymkode: e6f95...cff 2 8
Andro Skrevet 30. mars 2024 #3 Skrevet 30. mars 2024 Frustrasjoner er individets ansvar å løse - alene. Det er ikke et påskudd for å utagere, ta seg til rette eller bli farlig, hva han enn mener med dette. Ingen har ansvar for å dempe andres frustrasjoner. Det er unnskyldninger som menn har brukt for å begå overgrep mot kvinner i tusenvis av år, og som de har vedtatt i syke religiøse regler. Heldigvis går verden framover, og vi vet at folk ikke har ulike seksuelle behov etter kjønn, eller at noen "ikke kan styre seg". Det er oppspinn. Vi satser på at dette synet på kjønn og seksualitet er utrydda i neste generasjon. 9
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #4 Skrevet 30. mars 2024 Nei, dette er veldig spesielt. Anonymkode: be44d...8a0 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #5 Skrevet 30. mars 2024 Ikke farlig, men sulten på sex. Anonymkode: ad03d...9ff
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #6 Skrevet 30. mars 2024 Da burde det isåfall være livsfarlig å besøke et kloster/ tempel der det bor nonner/munker som har levd i sølibat i evigheter 😄Har ikke hørt noe om at de er særlig voldelige:) De har jo valgt det frivillig , men kan hende de er litt «frustrerte»de og) Anonymkode: deae7...687 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #8 Skrevet 30. mars 2024 Seksuell frustrasjon gjør meg nedstemt, kanskje litt sur også, men ikke sint. Mer a la "hangry", seksuelt skrubbsulten. Og det skal mye kortere tid til før det inntreffer enn to måneder siden sist. Mer sånn to dager omtrent. Ikke gått to mnd uten sex siden 2005. Anonymkode: 20a12...92e 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #9 Skrevet 30. mars 2024 Kom igjen, da. Det er en kampsportutøver som skal understreke at han er en farlig løve. Anonymkode: b481e...6a8 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #10 Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da burde det isåfall være livsfarlig å besøke et kloster/ tempel der det bor nonner/munker som har levd i sølibat i evigheter 😄Har ikke hørt noe om at de er særlig voldelige:) De har jo valgt det frivillig , men kan hende de er litt «frustrerte»de og) Anonymkode: deae7...687 Det skjer visst mye med katolske prester… Anonymkode: b481e...6a8
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #11 Skrevet 30. mars 2024 Jeg blir ikke farlig, men kan bli frekkere og dristigere, spesielt om jeg er påvirket av alkohol. Aldri farlig, jeg tvinger meg aldri på, men jeg kan bli overmodig. Mange kan bli farlige, om de ikke har et godt sosialt nettverk, de blir det stadig flere av i Norge uheldigvis. Anonymkode: d82b2...462
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #12 Skrevet 30. mars 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Likte slutten der. «Som forøvrig er singel». No shit 😂 Anonymkode: e6f95...cff 6 hours ago, Andro said: Frustrasjoner er individets ansvar å løse - alene. Det er ikke et påskudd for å utagere, ta seg til rette eller bli farlig, hva han enn mener med dette. Ingen har ansvar for å dempe andres frustrasjoner. Det er unnskyldninger som menn har brukt for å begå overgrep mot kvinner i tusenvis av år, og som de har vedtatt i syke religiøse regler. Heldigvis går verden framover, og vi vet at folk ikke har ulike seksuelle behov etter kjønn, eller at noen "ikke kan styre seg". Det er oppspinn. Vi satser på at dette synet på kjønn og seksualitet er utrydda i neste generasjon. 6 hours ago, AnonymBruker said: Nei, dette er veldig spesielt. Anonymkode: be44d...8a0 6 hours ago, AnonymBruker said: Da burde det isåfall være livsfarlig å besøke et kloster/ tempel der det bor nonner/munker som har levd i sølibat i evigheter 😄Har ikke hørt noe om at de er særlig voldelige:) De har jo valgt det frivillig , men kan hende de er litt «frustrerte»de og) Anonymkode: deae7...687 Kanskje en tanke at dere leser hva saken faktisk handler om? Dette er en idrettsutøver som mener han blir farligere som bokser etter en periode uten sex. Dette er en helt vanlig praksis/myte innen boksing. Andro: Dette handler om idrett så du kan droppe den påtatte selvmedlidenheten. Anonymkode: 60243...5b1 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #13 Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det skjer visst mye med katolske prester… Anonymkode: b481e...6a8 Ja det er sant, når det gjelder de katolske prestene så har det vært mye farlige menn ute og gått Anonymkode: deae7...687
kjekkfyr Skrevet 31. mars 2024 #15 Skrevet 31. mars 2024 Nei på ingen måte 😅 Blir strengt tatt bare veldig kåt 🤷🏼♂️
TomSawyer Skrevet 31. mars 2024 #16 Skrevet 31. mars 2024 Nei blir ikke på noen måte farligere uten sex, er farlig til vanlig og hvis det er det situasjonen krever.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #17 Skrevet 31. mars 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Kanskje en tanke at dere leser hva saken faktisk handler om? Dette er en idrettsutøver som mener han blir farligere som bokser etter en periode uten sex. Dette er en helt vanlig praksis/myte innen boksing. Andro: Dette handler om idrett så du kan droppe den påtatte selvmedlidenheten. Anonymkode: 60243...5b1 Nettopp. Det har jo også vært mange som har fått idrettskarrieren ødelagt/redusert fordi de var for opptatt med festing, damer og alkohol. Anonymkode: 34e5d...de2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #18 Skrevet 31. mars 2024 10 hours ago, AnonymBruker said: Da burde det isåfall være livsfarlig å besøke et kloster/ tempel der det bor nonner/munker som har levd i sølibat i evigheter 😄Har ikke hørt noe om at de er særlig voldelige:) De har jo valgt det frivillig , men kan hende de er litt «frustrerte»de og) Anonymkode: deae7...687 Det er vel ingen organisasjon i verden som er mer kjent for pedofile overgrep enn Den katolske kirke. Anonymkode: 34e5d...de2 1
Sparkling_Pink Skrevet 31. mars 2024 #19 Skrevet 31. mars 2024 Jeg trodde det var en etablert sannhet at seksuelt tilfredse mennesker gjør det bedre i pressituasjoner som for eksempel idretskonkuranser. Jeg selv blir litt nedstemt og føler meg ikke så bra uten sex. Jeg presterer ikke bedre på noen måte i sølibat og har oftere konsentrasjonsproblemer. Den type mann som beskrives er en type jeg løper fra. De får gå helt i fred fra meg, i beste fall fremstår de for meg som dumme selvplagere, i verste fall tar de del av en språkbruk som rettferdiggjør seksualisert vold. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #20 Skrevet 31. mars 2024 Jeg blir irritabel og sur. Kvinne50 Anonymkode: bb610...0a8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå