Gå til innhold

Blir du farlig om du er seksuelt frustrert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Sparkling_Pink said:

Jeg trodde det var en etablert sannhet at seksuelt tilfredse mennesker gjør det bedre i pressituasjoner som for eksempel idretskonkuranser.

Jeg selv blir litt nedstemt og føler meg ikke så bra uten sex. Jeg presterer ikke bedre på noen måte i sølibat og har oftere konsentrasjonsproblemer.

Den type mann som beskrives er en type jeg løper fra. De får gå helt i fred fra meg, i beste fall fremstår de for meg som dumme selvplagere, i verste fall tar de del av en språkbruk som rettferdiggjør seksualisert vold.

 

Han i sitatet har ønske om å fremstå som en sulten løve. Så han  rosemaler selvsagt det å ikke ha sex. 

Grunnen til at en del idrettsutøver kutter ut sex er nok fordi de kutter ut damer. Damer kan ta mye tid og fokus. Det er det som kan redusere prestasjonene. Men så sier de kanskje at de er avholden fra all sex for å få litt ekstra publisitet og vise hvor motivert de er. Sex selger. 

Anonymkode: 34e5d...de2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det vel ingen kvinner her inne som har en guttevalp som bokser til kjæreste da……..eller? 

Anonymkode: 794a5...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du tillegger Kevin mer enn han egentlig mener her. 

Men seksuell frustrasjon kan være svært ødeleggende. Aldri fysisk. men mentalt kan det gå ut over mye. 

Ingen par har godt av å slutte å ha sex.

Anonymkode: 3d739...9a1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke hatt sex på over 6 måneder og det er egentlig helt greit synes jeg. Har egentlig ikke sansen for tilfeldig sex uansett.

Anonymkode: 4d6b0...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andro skrev (På 30.3.2024 den 15.48):

Frustrasjoner er individets ansvar å løse - alene. Det er ikke et påskudd for å utagere, ta seg til rette eller bli farlig, hva han enn mener med dette. Ingen har ansvar for å dempe andres frustrasjoner.
Det er unnskyldninger som menn har brukt for å begå overgrep mot kvinner i tusenvis av år, og som de har vedtatt i syke religiøse regler. Heldigvis går verden framover, og vi vet at folk ikke har ulike seksuelle behov etter kjønn, eller at noen "ikke kan styre seg". Det er oppspinn.
Vi satser på at dette synet på kjønn og seksualitet er utrydda i neste generasjon.

 

Er du klar over at dette er en idrettsutøver? 

Han mener han blir en "farlig" motstander i sin idrett. Det er ikke et påskudd for å begå overgrep.

Helt utrolig at man må forklare det.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker å ha hørt det innen ski? At de ikke kan ha sex før løp? Kanskje kroppen presterer bedre uten?

Men at det skal gjøre noen farligere generellt, nei fysj. 

Anonymkode: 02904...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjukt.....Farlig, herregud creepy.

Jeg har så lav libido at jeg har aldri kjent på noe skikkelig seksuell frustrasjon. Ronker om jeg gidder, og det holder i massevis.

Anonymkode: 9b54d...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 15.34):

Kom over dette intervjuet med bokseren Kevin Melhus i dagens VG.

Uten sex på 2 mnd blir han farlig. En som har hatt sex er som en mett løve (ufarlig?)

Er dere som Kevin? Blir dere farlige og voldelige om dere ikke har hatt sex på 2 mnd?

Han understreker at han er helt seriøs altså☺️🤭

Er dette en mann med stor M? Er dette typen mann kvinner løper etter?

IMG_8260.jpeg

Anonymkode: e6f95...cff

Og menn er liksom det fornuftige kjønnet.... kun litt manglende sex, så utageres det...

Anonymkode: 769f4...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest casca
AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 15.56):

Da burde det isåfall være livsfarlig å besøke et kloster/ tempel  der det bor nonner/munker som har levd i sølibat i evigheter 😄Har ikke hørt noe om at de er særlig voldelige:) De har jo valgt det frivillig , men kan hende de er litt «frustrerte»de og)

Anonymkode: deae7...687

Husker det var noe greier med den katolske kirken for flere år siden hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk fult forståelig utsagn! En mann er en mann og fra naturens side er alle menn unnskyldt sine seksuelle drifter, dette er mannens rett innstinktivt drevet av testosteron og genetikk! Det er ikke naturlig å måtte kue sin natur som når utfordrende lettkledde damer på sommern skal shame oppmerksomhet de tiltrekker seg.. en kvinne må kjenne sin plass, underlagt mannen og sånn har det alltid vært fra naturens side gjennom hele menneskets historie. Du kan tru det er mange som har onde planer der ute som ikke har hatt anledning til å realiseres.. rettstaten vil ikke eksistere for alltid, før eller siden vil mennesket leve uten normer og regler igjen.

Anonymkode: 369b4...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (32 minutter siden):

 

Er du klar over at dette er en idrettsutøver? 

Han mener han blir en "farlig" motstander i sin idrett. Det er ikke et påskudd for å begå overgrep.

Helt utrolig at man må forklare det.

Ikke første gang vedkommende bruker trekker litt forhastede konklusjoner elle fremviser litt "overraskende" meninger. 

 

Anonymkode: f4d11...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andro skrev (På 30.3.2024 den 15.48):

Frustrasjoner er individets ansvar å løse - alene. Det er ikke et påskudd for å utagere, ta seg til rette eller bli farlig, hva han enn mener med dette. Ingen har ansvar for å dempe andres frustrasjoner.
Det er unnskyldninger som menn har brukt for å begå overgrep mot kvinner i tusenvis av år, og som de har vedtatt i syke religiøse regler. Heldigvis går verden framover, og vi vet at folk ikke har ulike seksuelle behov etter kjønn, eller at noen "ikke kan styre seg". Det er oppspinn.
Vi satser på at dette synet på kjønn og seksualitet er utrydda i neste generasjon.

Ekstremt manne-fiendtlig du! 

Har du lest artikkelen? Skjønner du sammenhengen det er myntet på?Prøv å gjør det før du kjører på og skjære alle menn under en kam. 

Mulig du har dårlig erfaring med menn. Men ikke alle menn er overgriper eller prøver å undertrykke kvinner, selv om du prøver å fremstille det slik. 

Anonymkode: f4d11...146

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nedstemt og irritert. K 48

Anonymkode: f1b08...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker en sene fra en gammel svart hvit film..vakker prippen jente på date og skikkelig rocke gutt med attetude. Husker hun gav han bare et kyss i munnviken som god natt...rett etter gikk han å løfta en bil... så kanskje noe i det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andro skrev (På 30.3.2024 den 15.48):

Frustrasjoner er individets ansvar å løse - alene. Det er ikke et påskudd for å utagere, ta seg til rette eller bli farlig, hva han enn mener med dette. Ingen har ansvar for å dempe andres frustrasjoner.
Det er unnskyldninger som menn har brukt for å begå overgrep mot kvinner i tusenvis av år, og som de har vedtatt i syke religiøse regler. Heldigvis går verden framover, og vi vet at folk ikke har ulike seksuelle behov etter kjønn, eller at noen "ikke kan styre seg". Det er oppspinn.
Vi satser på at dette synet på kjønn og seksualitet er utrydda i neste generasjon.

Nå er jeg kvinne, men jeg kan og kjenne på seksuell frustrasjon, og det gir meg veldig lite å "løse det alene".

Resten av det du skriver er jeg så klart helt enig i.

Anonymkode: 837f5...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg har så lav libido at jeg har aldri kjent på noe skikkelig seksuell frustrasjon. Ronker om jeg gidder, og det holder i massevis.

Dette, har lav libido naturlig, men går også på SSRI-medisiner, de gjør også at jeg er enda mindre kåt

Anonymkode: 4d6b0...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 3.39):

Nettopp.  Det har jo også vært mange som har fått idrettskarrieren ødelagt/redusert fordi de var for opptatt med festing, damer og alkohol. 

 

Anonymkode: 34e5d...de2

Damer har ødelagt utrolig mange liv og karrierer, til menn. 

Anonymkode: d82b2...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som mener at sex er et behov er så dumme!!!!

jeg har i et forhold fra jeg var 19-23, jeg var jomfru før jeg møtte han, og så etter bruddet hadde jeg ikke sex før jeg møtte min nye kjærlighet når jeg var 26.

man dør ikke uten sex, derfor er det ikke et behov!!!!!!!

og jeg bar en ung smekker blondine uten barn da så jeg manglet ikke tilbud, jeg ville bare ha ekte kjærlighet.

Anonymkode: 78f2e...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farlig nei. Men det går sterkt ut over den mentale helsen, og da det har vært perioder uten sex med kjæresten, så har jeg ikke klart å skjule frustrasjon, uansett hvor hardt jeg prøver, like vanskelig å styre som å styre angst når jeg slet med det, så det sitter dypt 

Anonymkode: 03d62...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Nå er det vel ingen kvinner her inne som har en guttevalp som bokser til kjæreste da……..eller? 

Anonymkode: 794a5...cfb

En guttevalp som kan dominere andre menn til frokost mener du? 

En bokser er en ordentlig mann. De bruker kroppen sin til det menn er lagd for. Er mye bra aspekter med kampsport. 

Menn som holder på med kampsport, er de mennene man ikke trenger å være redd i snitt. De lærer mye bra egenskaper som respekt, hardt arbeid og det å være ydmyk. Du ser aldri en proffbokser sloss på byen. Det er det ofte de som aldri har trent enn har disiplin som gjør.

Anonymkode: ee304...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...