AnonymBruker Skrevet 30. mars #1 Del Skrevet 30. mars Drakk i går, og dagen i dag er virkelig ikke gøy altså. Jeg drikker så sjeldent at en cider går rett til hodet på meg. Det verste er at det var ganske mange der, og det betyr at det er flere å prøve å unngå🙈 jeg gjør aldri noe galt, men jeg blir jo mye mer sosial med alkohol i blodet..🥵 Pleier folk å huske en person spesielt godt? Jeg husker jo ikke hva andre sa og gjorde, men tror alltid at jeg var mye verre enn alle andre😅 Anonymkode: 6620e...d38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #2 Del Skrevet 30. mars Med unntak av de som er edru eller de som kontrollerer alkoholinntaket sitt eller klarer å beherske seg, så husker nok de fleste akkurat like lite som deg. Men du har alltid noen fornuftige som i førstnevnte kategori, og de kan det jo være at syns at du har sagt noen underholdende ting 😅 Anonymkode: b5b0e...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #3 Del Skrevet 30. mars Når jeg har skikkelig fylleangst med anger, da hiver jeg meg på en ny fest med fyll... Da gjelder ikke det man gjorde forrige fest lenger. Anonymkode: f29f0...136 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #4 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Med unntak av de som er edru eller de som kontrollerer alkoholinntaket sitt eller klarer å beherske seg, så husker nok de fleste akkurat like lite som deg. Men du har alltid noen fornuftige som i førstnevnte kategori, og de kan det jo være at syns at du har sagt noen underholdende ting 😅 Anonymkode: b5b0e...b1a Tror alle var ganske fulle, så prøver å si det til meg selv😅 men har så paranoia at det er såvidt jeg tør å gå ut🙈 det skal sies at jeg sliter med sosial angst, så det har nok stor innvirkning på fylleangsten.. Er ikke utadvendt til vanlig. Anonymkode: 6620e...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #5 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Når jeg har skikkelig fylleangst med anger, da hiver jeg meg på en ny fest med fyll... Da gjelder ikke det man gjorde forrige fest lenger. Anonymkode: f29f0...136 Det hadde jeg ikke orket i dag🥵 vil helst komme over fylleangsten så fort som mulig.. Anonymkode: 6620e...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godfisk Skrevet 30. mars #6 Del Skrevet 30. mars Nei, slapp av, alle andre tenker mer på seg selv enn de tenker på deg. Og om du har sagt noe som er litt dumt, så glemmer de det fort 🌸 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #7 Del Skrevet 30. mars godfisk skrev (3 timer siden): Nei, slapp av, alle andre tenker mer på seg selv enn de tenker på deg. Og om du har sagt noe som er litt dumt, så glemmer de det fort 🌸 Håper virkelig det😅 Alle fulle sier vel ting de ikke ville sagt edru🙈 Anonymkode: 6620e...d38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #8 Del Skrevet 30. mars Main Character Syndrome (MCS) is a fantastic term which has recently entered the lexicon. It describes a person who thinks they are the protagonist of any situation they are in. People who have this might think that they're always the most important person in the space Anonymkode: bac79...02c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 30. mars #9 Del Skrevet 30. mars 4 hours ago, AnonymBruker said: Drakk i går, og dagen i dag er virkelig ikke gøy altså. Jeg drikker så sjeldent at en cider går rett til hodet på meg. Det verste er at det var ganske mange der, og det betyr at det er flere å prøve å unngå🙈 jeg gjør aldri noe galt, men jeg blir jo mye mer sosial med alkohol i blodet..🥵 Pleier folk å huske en person spesielt godt? Jeg husker jo ikke hva andre sa og gjorde, men tror alltid at jeg var mye verre enn alle andre😅 Anonymkode: 6620e...d38 Det går over i morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #10 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Drakk i går, og dagen i dag er virkelig ikke gøy altså. Jeg drikker så sjeldent at en cider går rett til hodet på meg. Det verste er at det var ganske mange der, og det betyr at det er flere å prøve å unngå🙈 jeg gjør aldri noe galt, men jeg blir jo mye mer sosial med alkohol i blodet..🥵 Pleier folk å huske en person spesielt godt? Jeg husker jo ikke hva andre sa og gjorde, men tror alltid at jeg var mye verre enn alle andre😅 Anonymkode: 6620e...d38 Huff skjønner! Det er fælt. Plutselig har noen du kjenner sett deg full,og du husker ikke. Det å ikke huske samtaler betyr altfor mye alkohol🙈Forstår godt du har angst. Vært der selv. Aldri mer!!!! Anonymkode: 34c7d...3c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #11 Del Skrevet 30. mars Husker alt om jeg så drikker ei flaske med 40%. Har sikkert ADHD eller ett annet syndrom. Anonymkode: 88e0d...24e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #12 Del Skrevet 1. april Du kan trøste deg med at det sikkert er verre for vedkommende som lånte Julius figur fra Danskebåten. Anonymkode: 9ab58...0ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #13 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 13.31): Drakk i går, og dagen i dag er virkelig ikke gøy altså. Jeg drikker så sjeldent at en cider går rett til hodet på meg. Det verste er at det var ganske mange der, og det betyr at det er flere å prøve å unngå🙈 jeg gjør aldri noe galt, men jeg blir jo mye mer sosial med alkohol i blodet..🥵 Pleier folk å huske en person spesielt godt? Jeg husker jo ikke hva andre sa og gjorde, men tror alltid at jeg var mye verre enn alle andre😅 Anonymkode: 6620e...d38 Er du ung og uerfaren ift alkohol? Helt vanlig å få angst av noe man ikke trenger å ha angst over dagen etter. Alkohol påvirker også hjernen negativt dagen etter, ikke etter litt inntak men mye. Det går nok helt fint skal du se, bare du som tenker på det. Flørtet du med noen? Anonymkode: 67517...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #14 Del Skrevet 1. april Grunnen fylleangsten er forsterket dagen derpå er fordi når du drikker alkohol, så øker dopaminen i hjernen. Vi blir gladere og mindre kritiske til våre handlinger. Og når alkoholen går ut av kroppen, så synker dopaminen i hjernen og da kommer angsten. Det er ganske vanlig å ha det slikt. Jeg har egentlig ikke gjort så mye dumt i fylla, men jeg kan si litt for mye enn det jeg hadde planlagt å si, så hatt mye fylleangst ja 🙈 Anonymkode: 1e228...85a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #15 Del Skrevet 1. april Sliter med det samme! Har blackout fra store deler av kvelden. Husker ikke selve festen, bare at et pr andre og jeg reiste videre på nach og satt og skravlet til 11 på formiddagen. Da var jeg nesten blitt edru og taxien brukte en evighet på å komme..fikk bare mer og mer angst og klarte såvidt å si noe på slutten. Åh, aldri igjen! Anonymkode: cc144...28d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #16 Del Skrevet 2. april Jeg har en løsning på fylleangst og det er å droppe alkohol. Enkelt og gratis Anonymkode: 3d3b8...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå