Gå til innhold

Når kommer mensen med letrozol?

catlover99

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er idag på syklusdag 33. forventet mensen i morgen. Tar dobbel dose letrozol, dette er min første «runde». Jeg fikk positiv eggløsningstest dag 13. 

Jeg er ikke gravid, har testet i dag med morgenurin. Men merker samtidig ingen tegn til mens. Før jeg starta med letrozol hadde jeg alltid menssmerter noen dager før og kjente det litt på kroppen på et vis. 

Kommer mensen forsinket med leteozol? Hva skjer om jeg ikke får mens?? 

Tenker uansett å ringe gyn når det blie hverdag igjen for å ordne en time for å sjekke om jeg faktisk hadde eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vil få mensen 10-14 dager etter eggløsning. Men husk at positive eggløsning tester vil bare vise at du kan få eggløsning.. ikke at det vil skje. Om du fikk positive test 13..burde du fått mensen 27-29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

catlover99 skrev (2 timer siden):

Hei

Jeg er idag på syklusdag 33. forventet mensen i morgen. Tar dobbel dose letrozol, dette er min første «runde». Jeg fikk positiv eggløsningstest dag 13. 

Jeg er ikke gravid, har testet i dag med morgenurin. Men merker samtidig ingen tegn til mens. Før jeg starta med letrozol hadde jeg alltid menssmerter noen dager før og kjente det litt på kroppen på et vis. 

Tenker uansett å ringe gyn når det blie hverdag igjen for å ordne en time for å sjekke om jeg faktisk hadde eggløsning.

Høres ut som du kanskje ikke hadde eggløsning? 😬 Skulle tro du fikk mensen dag 27-28...

Jeg var hos gyn dag 12 i syklus for å se om eggløsning var på vei. 

Anonymkode: ddaa8...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke får mens får du resept på provera. Min gyn sa at jeg skulle ta provera fra CD 40 hvis jeg ikke fikk mens og ikke var gravid, men jeg har fått mens hver mnd etter jeg startet med letrozol så jeg har ikke hatt behov.

Anonymkode: 0a92c...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

catlover99 skrev (7 timer siden):

Hei

Du finner mange gode råd og erfaringer i andre letrozol tråder hver hvis du blar litt... 

Anonymkode: 577f4...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...