AnonymBruker Skrevet 30. mars #21 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Underlivshygiene, vasker du deg for ofte, med såper, skyller du godt? Vasker du deg etter sex? Hva slags truse bruker du? Bruker du andre tettsittende tekstiler som ikke puster? Sover du med eller uten truse? Anonymkode: e9a7b...f2f Vasker annenhver dag, bruker bommulstruser, ikke string, løse bukser, sove uten truse. Går alltid på do etter sex Anonymkode: c3515...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lønneberget Skrevet 7. mai #22 Del Skrevet 7. mai Kan minne om cytolisk vaginose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #23 Del Skrevet 8. mai Har du hatt en større kur med antibiotika tidligere? Både jeg og min søster har slitt med sopp og svie i mange måneder etter antibiotikakur. Det forstyrrer hele balansen både i tarmen og i underlivet. Antibiotikaen dreper både de farlige og de gode bakteriene. Det hjalp for oss å ta sterk probiotika en stund. Verdt et forsøk? Anonymkode: 725b6...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #24 Del Skrevet 12. mai Lønneberget skrev (På 7.5.2024 den 22.21): Kan minne om cytolisk vaginose Skal til gynekolog til uka, skal lufte det for henne. Takk😊 Anonymkode: c3515...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #25 Del Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (På 8.5.2024 den 11.13): Har du hatt en større kur med antibiotika tidligere? Både jeg og min søster har slitt med sopp og svie i mange måneder etter antibiotikakur. Det forstyrrer hele balansen både i tarmen og i underlivet. Antibiotikaen dreper både de farlige og de gode bakteriene. Det hjalp for oss å ta sterk probiotika en stund. Verdt et forsøk? Anonymkode: 725b6...c4d Gått på en mindre antibiotika kur ja, går for øyeblikket på papaya melkesyrekapsler. Hvilke har su brukt? Anonymkode: c3515...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #26 Del Skrevet 13. mai Bruker du hormonell prevensjon? Anonymkode: 5c145...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #27 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bruker du hormonell prevensjon? Anonymkode: 5c145...619 Sluttet på det for et halvt år siden Anonymkode: c3515...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #28 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (På 13.5.2024 den 20.49): Sluttet på det for et halvt år siden Anonymkode: c3515...550 Ok, så det starta før du slutta da. Anonymkode: 5c145...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå