AnonymBruker Skrevet 27. juni #121 Del Skrevet 27. juni Teller noen sjokoladebiter,drikke og en fersken som lunsj ? Alt for varmt i dag til å tenke på mat. Anonymkode: e7423...d61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 29. juni #122 Del Skrevet 29. juni Dagens brunsj: eple, egg stekt i ovn, ostesmørbrød med spekeskinke og ruccula. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 29. juni #123 Del Skrevet 29. juni En redbull 👀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princeofithilien Skrevet 1. juli #124 Del Skrevet 1. juli I dag ble det en diger kuleis med sjokolade til lunsj! Var ved en liten kafe/kiosk, bestilte vaffel, de hyggelige ungjentene som jobba der sa de måtte lage røra først, jeg sa jeg kunne vente, men så kunne de rapportere om at de ikke hadde margarin 😄 Så da ble det is da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. juli #125 Del Skrevet 2. juli Pakistansk mango med kokosyoghurt To knekkebrød med ost og skinke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2. juli #126 Del Skrevet 2. juli 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 2. juli #127 Del Skrevet 2. juli To seltzer! 🤣 Ikke mat, men kalorimessig er det en "lunsj". Ferie er ferie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 3. juli #128 Del Skrevet 3. juli 1 nyvarmet grovt rundstykke, halve med brunost og halve med solbærsyltetøy. Og et Leksands knekkebrød med brunost. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 3. juli #129 Del Skrevet 3. juli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juli #130 Del Skrevet 3. juli Polarbrød med ost og skinke. Grove lapper laget med havremel, yoghurt og chiafrø. Med julebrunost. (Eller helårsost som Samboer kaller det hos oss😂) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. juli #131 Del Skrevet 8. juli 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 8. juli #132 Del Skrevet 8. juli (endret) Litt random, men hadde noen maiskolber igjen fra middag som jeg ville få spist opp. Endret 8. juli av Disney Adult 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 23. juli #133 Del Skrevet 23. juli Lunsj ute i dag, nydelig club sandwich. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 26. juli #134 Del Skrevet 26. juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 26. juli #135 Del Skrevet 26. juli Creamy buldak 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #136 Del Skrevet 29. juli Naturell yoghurt med chiafrø og diverse annet, med hjemmelaget jordbær og rabarbrasyltetøy 😋 Ordentlig "ta hva en har av rester med som lunsj" - lunsj. Jeg har fryst ned syltetøy i små beger så det er lett å tilsette på både havregrøt, kjøleskapsgrøt og yoghurt. Gikk ikke med to bilder, men hadde også masse vannmelon til 😋🍉 Anonymkode: 28399...861 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 30. juli #137 Del Skrevet 30. juli Bruschetta på terrassen – det er hva jeg kaller smak av sommer. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 6. august #138 Del Skrevet 6. august Jeg hadde kokt litt for mye poteter så det ble potetkaker med smør og sukker i dag. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 10. august #139 Del Skrevet 10. august Bløtkokte egg, strandamør, noen ostebiter, tomater. Kjøleskapsgrøt med bringebær, nøtter og gresskarkjerner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 11. august #140 Del Skrevet 11. august Brunhilde skrev (På 6.8.2024 den 12.02): Jeg hadde kokt litt for mye poteter så det ble potetkaker med smør og sukker i dag. De så farlig gode ut! Vil også lage sånne til uka 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå