Betty Brus Skrevet 8. mai #61 Del Skrevet 8. mai Stekte poteter og speilegg 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. mai #62 Del Skrevet 8. mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 8. mai #63 Del Skrevet 8. mai Dagens ble grove gulrotvafler med stekt egg, avokado, salat og spekeskinke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 8. mai #64 Del Skrevet 8. mai Jeg kjørte på med kyllingsalat, skulle egentlig være en cæsarsalat, men jeg slag oppi agurk og tomat og litt ost, og hadde ikke mer bacon liggende. Grilla 400 gr kyllingfilet på grillen, Laget dressingen med majones og sterk sennep med litt sitronsaft i. Totalt 627 kcal med 94gr protein, 10 gr karbohydrater, og 23 gram fett. Klarte ikke å ta noe bilde før jeg hadde slukt maten dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 8. mai #65 Del Skrevet 8. mai Flatbrød m/isbergsalat, kyllingfilet og tomat 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai #66 Del Skrevet 9. mai Rester av pølsebønnegryte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 9. mai #67 Del Skrevet 9. mai Salat med reker 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 9. mai #68 Del Skrevet 9. mai Hjemmebakt flatbrød med egg og ansjos 😋 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 10. mai #69 Del Skrevet 10. mai 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 10. mai #70 Del Skrevet 10. mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #71 Del Skrevet 10. mai Blåbærsmoothie Inneholdt: 2 dl blåbær, 1 dl Naturell yoghurt, 1 dl melk, 1 banan og 1 ts honning. Anonymkode: d1758...98a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #72 Del Skrevet 10. mai Cottage cheese, vaniljekesam, blåbær, druer, jordbær👌🏼 Anonymkode: f4bc6...09a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #73 Del Skrevet 10. mai Rømmegrøt 😃😋 Anonymkode: 0f664...627 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #74 Del Skrevet 11. mai Salat med kylling og balsamico Anonymkode: e304e...5c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 12. mai #75 Del Skrevet 12. mai Jeg glemte å ta bilde 🫢, men jeg hadde et rundstykke med smør, ripsgele og banan og et med smør og brunost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisanna Skrevet 12. mai #76 Del Skrevet 12. mai (endret) Endret 12. mai av Lisanna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 12. mai #77 Del Skrevet 12. mai (endret) Hjemmebakt flatbrød med fiskepudding Endret 12. mai av Perine 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 12. mai #78 Del Skrevet 12. mai To bløtkokte egg, noen tomater, en god håndfull hasselnøtter, og oppkuttet kiwi og eple. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 13. mai #79 Del Skrevet 13. mai Omelettwrap med spekeskinke, gräddost, salat og avokado. Litt nøtter, et eple, noen tomater. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. mai #80 Del Skrevet 20. mai Delt en pizza på Samson med Mann. Grilla aubergine og oliven på. Med et proseccoglass. Langhelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå