Pawn Hearts Skrevet 13. april #21 Del Skrevet 13. april 8 minutter siden, Frøkenfryden said: Jeg har aldri smakt kaktusfiken 😅Så får ikke oppklart den. Pithaya smaker ikke så mye, men litt frisk pg mild. Den som er skarp rosa inni er best! Men ikke spist den i Norge. Man kunne sagt omtrent det samme om kaktusfiken – mild, litt syrlig. Nå er det en del år siden jeg spiste det sist, og jeg må innrømme at det jeg husker best, er de syltynne, lumske piggene i skallet. Var du uheldig, kunne de plage deg i flere dager etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. april #22 Del Skrevet 13. april Pawn Hearts skrev (3 timer siden): Man kunne sagt omtrent det samme om kaktusfiken – mild, litt syrlig. Nå er det en del år siden jeg spiste det sist, og jeg må innrømme at det jeg husker best, er de syltynne, lumske piggene i skallet. Var du uheldig, kunne de plage deg i flere dager etterpå. Åå😳 Så dumt! Pithaya er heldigvis grei å skjære opp og spise, og full av C-vitamin👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. april #23 Del Skrevet 14. april Biffrester etter gårsdagen, oppå brød kjøpt på Samson i dag på morgentur. Med smøreost og grønt🥰 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #24 Del Skrevet 14. april Hjemmebakt brød solsikkepostei med karri og spirer Anonymkode: 19c67...875 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. april #25 Del Skrevet 15. april 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 15. april Forfatter #26 Del Skrevet 15. april Idag ble det en enkel fruktsalat til lunsj. Jordbær, banan og druer. Enkelt og godt 😋 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 16. april #27 Del Skrevet 16. april Fast prosedyre i hverdagen, cottage cheese med blåbær, kirsebærsyltetøy og frømiks 😁 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 16. april #28 Del Skrevet 16. april 2 rugsprø og et Leksands knekkebrød. Gul ost på rugsprø og brun ost på knekkebrødet. Jeg drikker altfor lite vann, så i dag var jeg flink og drakk vann ved siden av i stedet for kaffe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. april #29 Del Skrevet 16. april Brødskiver med salat og fiskekakerest. Og en ny proteinbar fra The primal pantry, cocoa brownie. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 17. april #30 Del Skrevet 17. april 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 18. april #31 Del Skrevet 18. april Kjedelig mat, men fint når skygger fra påskeliljer traff den. Og det smaker alltid godt ute i sola. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. april #32 Del Skrevet 18. april Lompe med omelett. Og hjemmelaga grovt bananbrød med bestemorsost. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 18. april #33 Del Skrevet 18. april Et kornmoknekkebrød med makrell i tomat og agurk. En lompe med kyllingskinke og Jarlsberg og paprika. en stripe kvikk lunsj til kaffen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 19. april #34 Del Skrevet 19. april Gratengrester fra i går. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. april #35 Del Skrevet 19. april Rester av potet-blomkålsuppe fra middag i går. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. april #36 Del Skrevet 20. april Matpakkekaker (minifiskekaker) i lomper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 20. april #37 Del Skrevet 20. april Et pannebrød delt i to på tvers. En halvdel med brunost, en med kirsebærsyltetøy. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. april #38 Del Skrevet 21. april 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 22. april #39 Del Skrevet 22. april 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 23. april #40 Del Skrevet 23. april Rugsprø med gulost, knekkebrød med brunost, en plomme og en halv asiatisk pære. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå