Gs1721 Skrevet 5. april #41 Del Skrevet 5. april Fra lista synes jeg Filippa (fineste navnet jeg vet) og Nikoline passa bra med Helena😊 Noen av mine favoritter som jeg aldri får brukt (bare gutter her): Pauline, Petra, Hermine, Mikaela, Erika, Augusta, Karen, Fredrikke, Ida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #42 Del Skrevet 5. april 1 hour ago, Gs1721 said: Fra lista synes jeg Filippa (fineste navnet jeg vet) og Nikoline passa bra med Helena😊 Noen av mine favoritter som jeg aldri får brukt (bare gutter her): Pauline, Petra, Hermine, Mikaela, Erika, Augusta, Karen, Fredrikke, Ida. Hermine og Ida er fine. Litt usikker på om Ida er sterkt nok sammenlignet med Helena. Men Hermine setter jeg på lista. 😊 Anonymkode: 48129...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #43 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (På 29.3.2024 den 19.29): Har en liten Helena fra før og venter nå en ny jente (mest sannsynlig) i følge UL. Vi har begynt å brainstorme navn og her er våre "favoritter " så langt. Tar også gjerne imot navn som passer. Matilda Olivia Emilia Nikoline Filippa Lydia Hennie Iben Anonymkode: 48129...a57 Rangerer : 1 . Olivia er bare så fint 2. Lydia kjempe fint 3. Iben er helt nydelig 4. Matilda flott 5. Nikoline kjempe fint de andre er ikke min smak Anonymkode: 864c1...db2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #44 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (På 29.3.2024 den 19.29): Har en liten Helena fra før og venter nå en ny jente (mest sannsynlig) i følge UL. Vi har begynt å brainstorme navn og her er våre "favoritter " så langt. Tar også gjerne imot navn som passer. Matilda Olivia Emilia Nikoline Filippa Lydia Hennie Iben Anonymkode: 48129...a57 Emilia eller Henny Anonymkode: 0af16...108 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iia Skrevet 7. april #45 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (På 29.3.2024 den 19.29): Har en liten Helena fra før og venter nå en ny jente (mest sannsynlig) i følge UL. Vi har begynt å brainstorme navn og her er våre "favoritter " så langt. Tar også gjerne imot navn som passer. Matilda Olivia Emilia Nikoline Filippa Lydia Hennie Iben Anonymkode: 48129...a57 Iben og Hennie, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #46 Del Skrevet 18. april On 4/7/2024 at 3:55 PM, Iia said: Iben og Hennie, syns jeg. Takk, hva synes dere om: Victoria Charlotte Victoria Olivia Sofia Anonymkode: 48129...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #47 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk, hva synes dere om: Victoria Charlotte Victoria Olivia Sofia Anonymkode: 48129...a57 Fine alle sammen. Nydelige navn. Victoria er finest, syns jeg. Anonymkode: d63c4...992 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå