AnonymBruker Skrevet 29. mars #21 Del Skrevet 29. mars Davina Karoline Aurelia Tamara Henriette Valentina Anonymkode: cd769...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
somler Skrevet 29. mars #22 Del Skrevet 29. mars Aurora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #23 Del Skrevet 29. mars Anja😍 Anonymkode: 31e1b...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #24 Del Skrevet 29. mars 35 minutter siden, AnonymBruker said: Noe helt annet, verdens vakreste navn: franske Élodie ❤ Anonymkode: 293d0...f95 Ååå, det var fint! Takk💜 Anonymkode: 48129...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 30. mars #25 Del Skrevet 30. mars Matilda❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #26 Del Skrevet 30. mars Hennie, Iben, Nikoline på topp 3 i den rekkefølgen. Anonymkode: 2fc85...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #27 Del Skrevet 30. mars 2 hours ago, Gine said: Matilda❤️ Min favoritt også:) TS Anonymkode: 48129...a57 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #28 Del Skrevet 30. mars Åh, vi har akkurat samme smak! Tror jeg gir min stemme til Matilda, men alle er fine. Ville nok ikke valgt Hennie (selv om det er nydelig), fordi da får begge samme forbokstav. Det er smakssak da. Foreslår Livia, Cornelia, Constanse, Amanda.. Anonymkode: 2cf9c...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #29 Del Skrevet 30. mars Iben! 😊 Og Emilia liker jeg sammen med Helena. Eller alle du nevnte var søte da! Anonymkode: 80cf7...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #30 Del Skrevet 30. mars Hennie 😍 Anonymkode: e27de...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #31 Del Skrevet 30. mars Olivia ❤️ OM vi får jente når vi får barn , havner det på lista våres. Anonymkode: 25cc5...ae4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H a n n e Skrevet 30. mars #32 Del Skrevet 30. mars Datteren vår heter Nikoline Jeg liker veldig godt Frida, Elida, Alice og Jenny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 31. mars #33 Del Skrevet 31. mars Matilda er uten tvil det fineste. Iben er grusomt. Hennie er et etternavn. Resten er OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lost little girl Skrevet 31. mars #34 Del Skrevet 31. mars Olivia❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #35 Del Skrevet 31. mars On 3/30/2024 at 9:08 PM, AnonymBruker said: Åh, vi har akkurat samme smak! Tror jeg gir min stemme til Matilda, men alle er fine. Ville nok ikke valgt Hennie (selv om det er nydelig), fordi da får begge samme forbokstav. Det er smakssak da. Foreslår Livia, Cornelia, Constanse, Amanda.. Anonymkode: 2cf9c...9f6 Morsomt, Amanda er jeg fan av, men ikke ham. Vi har også vurdert Lydia, om ikke helt Livia.💛 Anonymkode: 48129...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #36 Del Skrevet 31. mars Karla❤️ Anonymkode: 0d870...5b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mionaS Skrevet 31. mars #37 Del Skrevet 31. mars Alle var fine, men likte Mathilda best 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #38 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (På 29.3.2024 den 19.29): Har en liten Helena fra før og venter nå en ny jente (mest sannsynlig) i følge UL. Vi har begynt å brainstorme navn og her er våre "favoritter " så langt. Tar også gjerne imot navn som passer. Matilda Olivia Emilia Nikoline Filippa Lydia Hennie Iben Anonymkode: 48129...a57 Helena og Hennie blir snubletråd. Olivia, Lydia er OK. Iben synes jeg var best. Helena og Iben ruller fint. Anonymkode: d3117...d21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #39 Del Skrevet 5. april On 4/1/2024 at 12:49 AM, AnonymBruker said: Helena og Hennie blir snubletråd. Olivia, Lydia er OK. Iben synes jeg var best. Helena og Iben ruller fint. Anonymkode: d3117...d21 Iben...hmm...klarer ikke helt å føle det er et nydelig navn Vil gjerne ha flere klassiske forslag Anonymkode: 48129...a57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #40 Del Skrevet 5. april Iben Hennie Filippa Anonymkode: 3e7b0...6bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå