AnonymBruker Skrevet 30. mars #21 Del Skrevet 30. mars Vil min privat økonomi noen gang endre seg i positiv retning? Anonymkode: 657cf...053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #22 Del Skrevet 30. mars 20 hours ago, AnonymBruker said: Vil forholdet jeg er i gradvis bli bedre og bedre? ❤️ Anonymkode: 9d61a...c63 Pendelen svinger på ja -TS Anonymkode: 03666...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #23 Del Skrevet 30. mars 2 minutter siden, AnonymBruker said: Vil min privat økonomi noen gang endre seg i positiv retning? Anonymkode: 657cf...053 Pendelen viser tydelig ja. Du har ingenting å bekymre deg. Bare ha litt is i magen. Det går bedre enn du trur❤️ -TS Anonymkode: 03666...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #24 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Pendelen viser tydelig ja. Du har ingenting å bekymre deg. Bare ha litt is i magen. Det går bedre enn du trur❤️ -TS Anonymkode: 03666...060 😘 Anonymkode: 657cf...053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #25 Del Skrevet 30. mars Hei 😊 Så spennende! se for meg? Er så freidig og spør 😄 Liker NG meg på en romantisk måte? (eller rent vennskapelig) Anonymkode: 44c9a...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #26 Del Skrevet 30. mars 2 hours ago, AnonymBruker said: Hei 😊 Så spennende! se for meg? Er så freidig og spør 😄 Liker NG meg på en romantisk måte? (eller rent vennskapelig) Anonymkode: 44c9a...66c Pendelen svinger på ja til at NG liker deg på en romantisk måte -TS Anonymkode: 03666...060 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #27 Del Skrevet 30. mars Hei, TS! Jeg vet ikke om dette er denne typen spørsmål du ikke vil svare på, i så fall er det helt greit at du sier nei. ☺️ Jeg lurer på om han fornekter følelsene sine for meg, fordi han er redd for å bli såret. Anonymkode: 9d455...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #28 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Pendelen svinger på ja til at NG liker deg på en romantisk måte -TS Anonymkode: 03666...060 Tusen takk TS, du er en knupp Anonymkode: 44c9a...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #29 Del Skrevet 30. mars Jeg lurer på om jeg bør flytte til en enebolig? Anonymkode: 07f1e...44b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #30 Del Skrevet 30. mars Kommer G noen gang til å fri til meg? Tusen takk om du svarer❤️ Anonymkode: 14fab...c9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #31 Del Skrevet 30. mars Bør jeg satse i nåværende jobb eller bytte jobb? Jeg vet det ble to spm, men syntes det ellers var vanskelig å få frem hva jeg spør etter. Still det slik du tenker er best, om du har mulighet Anonymkode: b1725...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #32 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Pendelen viser nei -TS Anonymkode: 03666...060 Da håper jeg pendelen tar feil 😅 Anonymkode: 8891c...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #33 Del Skrevet 30. mars Blir jeg gravid i løpet av året? Anonymkode: 059f8...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #34 Del Skrevet 30. mars Vil jeg få ny jobb i løpet av året? 🤞 Anonymkode: ef76f...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millaca Skrevet 30. mars #35 Del Skrevet 30. mars Blir jeg student til høsten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #36 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du spurte to spørsmål, men tar det ene jeg fremhevet i fet skrift. Er takknemlig for tilbakemelding. Pendelen viser nei. Anonymkode: 03666...060 Takk for at du sjekket, alltid når vi ses kommer han med stikk og negative bemerkninger, når jeg blir lei meg eller sier noe så sier han at det er jo bare humor osv. Kanskje han bare er klønete da. Anonymkode: 9a27b...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #37 Del Skrevet 30. mars Kommer jeg til å være gravid og gi barnet mitt et søsken i løpet av et år? ❤️ Anonymkode: 5365f...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 30. mars #38 Del Skrevet 30. mars Ryddet for avsporinger og latterliggjøring. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #39 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (På 29.3.2024 den 21.43): Det spørsmålet var helt greit. Tar ditt første spørsmål jeg❤️ Pendelen viser nei -TS Anonymkode: 03666...060 Tusen takk for svar❤️ Anonymkode: 9d61a...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #40 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (20 timer siden): Takk for at du sjekket, alltid når vi ses kommer han med stikk og negative bemerkninger, når jeg blir lei meg eller sier noe så sier han at det er jo bare humor osv. Kanskje han bare er klønete da. Anonymkode: 9a27b...e1a Alltid når dere sees? Det høres jo bare superslitsomt ut! 😕 Anonymkode: 53627...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå