Gå til innhold

silikon + følelse..osv..


Gjest eisomlurer

Anbefalte innlegg

Gjest eisomlurer

har dere mistet følelsen i brystene eller i brysvorten etter silikon?? og hvordan er de egentlig og ta på..!? har dere lagt over eller under brystmuskelene..osv...???

på forhånd takk:)

-cecilie-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fruktfat

til å begynne med hadde jeg ikke særlig følelse på undersiden av brystet, det har jeg nå.

har fått mer følsomme brystvorter (men det vanligste er å få redusert følelse/miste følelsen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Mine er under brystmuskelen. Følelsen har gradvis kommet tilbake og nå halvannet år etter operasjonen (Åy, som tiden flyr!!!) er følelsen tilbake, og puppene supermyke, og mannen sier de er utrolig deilige å ta på, så da tror jeg ham på det. (Har ikke tenkt å få noen "second opinion" for å si det sånn :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine sitter også bak brystmuskelen, og er akkurat like følsomme som før. Myke og varme er de også..(har faktisk hatt de i nesten 13 år. Tiden flyr!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Jeg tok silikon for 2 uker siden, og nå har jeg ikke følelser under brystvortene.. Jeg søkte på det på google, for å se om jeg kunne få noen hjelp. Men trøster meg med det jeg leser over her!! håper det kommer tilbake.. Føles ut som jeg har bedøvelse i brystene.. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Anemone

Jeg tok silikon for 2 uker siden, og nå har jeg ikke følelser under brystvortene.. Jeg søkte på det på google, for å se om jeg kunne få noen hjelp. Men trøster meg med det jeg leser over her!! håper det kommer tilbake.. Føles ut som jeg har bedøvelse i brystene.. :S

Har heller ikke følelse under brystet eller brystvorten.. Hååper det kommer tilbake etterhvert! Ikke mer enn 1 uke siden opr så.. Kjennes akkurat ut som om dem er bedøvde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man legger inn silikon gjør man noe unaturlig for kroppen.

Man legger de enten under eller over brystmuskelien og det skal forestille bryster. Det blir IKKE det samme som naturlige bryster og det føles anderledes og ser anderledes ut.

Disse plastikkinnleggene følger ikke kroppen som naturlige bryster, og nervebaner blir kuttet og påvirket og det igjen påvirker følelsene.

Det er først nå når jeg har fjernet mine at jeg virkelig kjenner forskjellen. Jeg har fått så utrolig mye mer følelser i brystene nå når de plastballongene er ute.

Jeg skulle ønske at noen fortalte meg den rene sannheten da jeg opererte meg, men den gangen var det ikke så vanlig som nå og jeg visste ikke om noen som hadde erfaringer.

Selv om jeg fikk såkalte pene plast-pupper hadde jeg ikke gjort det igjen. Da hadde mine naturlige bryster fått lov til å utvikle seg sammen med resten av kroppen i disse årene.

Vel, det er aldri forsent å snu, men å slippe operasjon og arr hadde vært fint ...

Elsk deg selv med pupper, rompe og hele pakka. Det naturlige ER finest! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angrende..

Jeg opererte inn silikon for 4 år siden. 240 cc, runde, over muskel. Jeg har mistet mesteparten av følelsen under brystvortene, og det er ubehagelig å bli tatt på selve brystvortene. Ellers har brystene blitt hardere de siste årene, og som de fleste andre silikonbryst står de rett opp når jeg ligger på ryggen, noe som gir meg komplekser på stranden, på treningssenteret etc... Jeg har lyst til å fjerne silikonen, holder på å psyke meg opp. Gruer meg veldig til selve operasjonen og til å bli flatbrystet igjen.. Men gleder meg til å være 100 % meg selv igjen, og til å få varme bryster!! Og til å ligge på magen uten å føle at jeg ligger på to tennisballer! For det er sånn det kjennes ut!!De er også iskalde hele tiden.

Tenk deg godt om før du lar deg operere; jeg anbefaler det ikke. Dessverre finnes det ikke så mange som skriver om negative erfaringer omkring brystoperasjoner; det er lett å la seg rive med når man er inne på denne typen tråder på kvinneguiden. Og du må ikke la deg presse av klinikkene!

Håper dette innlegget kan få de som vurderer silikon til å tenke seg ekstra om...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...