Gå til innhold

Beste og verste p-pille


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor lenge varte mellomblødningene?

Anonymkode: 41888...332

Mellom 5-8 dager. Det var en av de mange grunnene til at jeg sluttet, selv med endometriose (sterke smerter) så foretrekker jeg regelmessig syklus hvor jeg vet når jeg får mensen og hvor lenge den varer, fremfor mellomblødninger med ujevne mellomrom, uten noen kontroll.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste jeg har prøvd er Loette (og synonympreparatene Mirabella/Almina). Har lite bivirkninger, men det har kortet ned menstruasjonen og redusert blødningen ganske betydelig, i tillegg til god effekt på menssmerter. Dette var hensikten da jeg begynte på dem, så jeg er godt fornøyd. 

Anonymkode: 4ab21...b68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Har lest et sted at mange fikk så mye akne med den. Hvordan er din erfaring der?

Anonymkode: 41888...332

Aldri opplevd det. Hadde mye akne i tenårene men når jeg ble over 20 stoppet det av seg selv og aldri fått problemer med det etter jeg begynte på pillen. Og så slipper jeg sterke menssmerter etter jeg begynte på Cerazette 🙂 

Anonymkode: 6ad6c...d71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (4 timer siden):

Mellom 5-8 dager. Det var en av de mange grunnene til at jeg sluttet, selv med endometriose (sterke smerter) så foretrekker jeg regelmessig syklus hvor jeg vet når jeg får mensen og hvor lenge den varer, fremfor mellomblødninger med ujevne mellomrom, uten noen kontroll.. 

Såpass ja. Det skjønner jeg godt.. Så det ga seg aldri med mellomblødninger da?

Anonymkode: 41888...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0 bivirkninger av Loette, og har ikke hatt mensen på sikkert 10 år. En drøm 🥰 Og før noen begynner, jeg har diskutert det med tre ulike gynekologer og to ulike leger. Det er helt ufarlig å hoppe over mensen hver måned i lang tid. Man trenger ikke å ha mensen. 

Så ja, jeg digger Loette!

Anonymkode: 241bd...68c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...