Gå til innhold

Tinderbioer som ikke fungerer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 29.3.2024 den 9.41):

I dagens samfunn er det kun single som har det bra med seg selv, er positivt innstilt og som ikke er dømmende som belønnes med en kjæreste. 

Dette er hvordan et slik menneske ville lest og taklet disse:  

Personen har mistet troen på kjærligheten men har ett lite håp om at det finnes noen for han/henne fortsatt. 

Smart hvis man skal finne noen som forstår humoren sin. 

Nei egentlig ikke. Appen er utseende basert og de færreste ser på profiltekst. Fin mulighet til å starte en dialog hvis match. 

"Vi har nok samme erfaring, når det kommer til dette med profilsteks. Svært få leser den.. hehe. Hva leter du etter her inne?"

Benytter anledningen til å  spørre om alt man lurer på. 

Så bra, det er det jeg er ute etter. 

Nok en gyllen mulighet til å starte en dialog.  

Regner med at du forstår greia nå TS?  

Istedenfor å sitte der å dømme alle som har skrevet noe, gå heller i deg selv og kjenn etter på hvordan du er som person og menneske. Hva er det som gjør at du er sur og grinete og krevende? Hva er det som gjør at du tror du har rett til å dømme alle andre?  Er du perfekt? Gjør du alt perfekt? 

Anonymkode: c0622...0a0

Uenig med deg. Enig med ts.
 

Selv om er utseende er bra, vil slike bioer plassere fyren i en no go-boks for flere av oss. Det finnes endel menn som ikke er klar for et forhold (førstemann i eksempelet), som har dårlig humor eller ikke klarer å være alvorlig og må tulle med alt, som er tiltaksløse sofagriser og som har lite å bringe til torgs eller aldri anstrenger seg. Når det fremgår allerede av bioen, uansett hvor brent/humoristisk/åpen fyren kanskje muligens er, er sannsynligheten myw høyere for noe av det nevnte og det EE ingen grunn til å sveipe når det faktisk er folk med interessante eller i alle fall informative blir. 

Anonymkode: 393b2...e87

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 29.3.2024 den 13.17):

Du har lov til å like hva du liker og ikke like det du ikke liker. Mitt poeng var at de som har behov for å rakke ned på hva andre velger å gjøre og som fokuserer på det som de selv anser som negativt ofte forblir single. De som har et annet mindsett og er mer opptatt av hvem som er bak profilen kontra selve profilen er de som finner en kjæreste raskest. 

Anonymkode: c0622...0a0

Først og fremst er det gode råd til folk med slike bioer. 

Anonymkode: 393b2...e87

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt er det folk som gidder å bruke det greiene der😅

Det er så utrolig mye enklere å date folk man møter i det virkelige liv jo!

Anonymkode: 3a0a2...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Fortsatt er det folk som gidder å bruke det greiene der😅

Det er så utrolig mye enklere å date folk man møter i det virkelige liv jo!

Anonymkode: 3a0a2...3a1

Tro meg, nå har jeg bladd gjennom både kvinner og menn på Tinder, og det er for det meste meget spesielle mennesker på begge sider. Tinder representerer (heldigvis) ikke virkeligheten i det hele tatt.

Anonymkode: b2ed3...599

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Tro meg, nå har jeg bladd gjennom både kvinner og menn på Tinder, og det er for det meste meget spesielle mennesker på begge sider. Tinder representerer (heldigvis) ikke virkeligheten i det hele tatt.

Anonymkode: b2ed3...599

Det er ikke min opplevelse. De fleste er opptatt av å se mest mulig normale ut, og poster intetsigende bilder som først og fremst er ment for å vise frem hvordan de ser ut og for å ikke dytte folk vekk. Les: ferieturer, vinglass og kanskje at man er oppå et fjell. Ikke "meget spesielt".

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke aktiv profil, men fikk varsel fra Tinder i går om at "Nå varre påske og blablabla" - Sveipa bort varselet! Ta den Tinder-helvete! 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

knooters skrev (11 timer siden):

Det er ikke min opplevelse. De fleste er opptatt av å se mest mulig normale ut, og poster intetsigende bilder som først og fremst er ment for å vise frem hvordan de ser ut og for å ikke dytte folk vekk. Les: ferieturer, vinglass og kanskje at man er oppå et fjell. Ikke "meget spesielt".

Vi bor nok ikke på samme sted 😅 Evt. er vi i helt forskjellige aldersgrupper.

Anonymkode: b2ed3...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg nysgjerrig her 😊 Nysingel mann som burde blitt det for lengst. Skriver ikke menn på tinder litt om seg selv og hva de er på jakt etter? 
Er det maks antall karakterer?

Lurte på å teste ut datingapp, men er gjerne litt tidlig. Bør man ikke presentere seg? Det hadde jeg likt om en kvinne, isteden for å bruke tid på eventuelt uinteressante mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter!!! Styr unna de i bar overkropp på tinderbioen!!!! De er fboys!!!

Anonymkode: 34f5f...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WhisperingWind skrev (På 29.3.2024 den 9.07):

Gud jeg er glad jeg fant meg en og ikke må sile mer igjennom det der😅

Er du rett person til å snakke med den fjortis "Facebook-status" aktige signaturen din da?

Anonymkode: 11cbe...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Er du rett person til å snakke med den fjortis "Facebook-status" aktige signaturen din da?

Anonymkode: 11cbe...d1a

Min hva for noe😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"vært i fengsel syv ganger for voldtekt, men jeg har endret meg nå"

Anonymkode: 4d8b7...600

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 11.56):

Like artig å se disse postene om bitre gamle kvinner som har for høy standard i forhold til sin egen markedsverdi sitte å rakke på andre mennesker som ikke treffer deres kriterier :)

Anonymkode: 5bcc6...e66

Skal man tro alle skriveriene i media er det svært mange menn som ikke har noen "markedsverdi" heller. Synes å huske jeg har lest mang en gang at menn hevder at 80% av mennene avvises, så det betyr at kun 20% har en "Markedsverdi"....

Anonymkode: 2950e...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er ikke jeg på Tinder, men om alle skulle skrevet omtrent det samme på bioen sin ville jo det vært kjedelig også. Jeg liker at folk er litt annerledes og gjør litt forskjellige ting, iallfall. Men vi er jo forskjellig og liker forskjellige ting hos mennesker. Så selv om disse mennene ikke var noe for deg, basert på hva de skrev i sin bio, betyr ikke det at alle mener likt som deg.  
 

Jeg skjønte ikke helt hva som var selvmotsigende i den siste bioen du dro frem. Var det fordi han snakker rett fra levra og tåler å bli snakket til selv også? Det betyr jo gjerne bare at vedkommende er tydelig, og ikke går rundt grøten (og skaper usikkerhet) for å få frem et poeng. Og de som dro frem vitser, ønsker vel bare å finne noen som tar humoren deres. Det samme gjelder vel mye av de andre bioene du skrev med i HI også, som blant han som skrev den med om du får meg opp av sofaen og ut døren og han som skrev det der med tidlig infarkt. Selv om du ikke tar humoren, betyr jo ikke det at ingen andre tar humoren. 

Anonymkode: b72a2...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 16.17):

Fortsatt er det folk som gidder å bruke det greiene der😅

Det er så utrolig mye enklere å date folk man møter i det virkelige liv jo!

Anonymkode: 3a0a2...3a1

Nei. For i min alder er 90% av de jeg treffer opptatt. Og jeg vet ikke alltid hvem det er.

Anonymkode: b1244...1f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har tenkt det samme så mange ganger, særlig når menn skriver: "Er det noen som leser det her, da?" 

JA! Ja, vi leser det! Selvfølgelig gjør vi det, det er jo bare sånn vi kan få et inntrykk av deg! 

Anonymkode: fb716...ffd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 hours ago, AnonymBruker said:

Haha, jeg har tenkt det samme så mange ganger, særlig når menn skriver: "Er det noen som leser det her, da?" 

JA! Ja, vi leser det! Selvfølgelig gjør vi det, det er jo bare sånn vi kan få et inntrykk av deg! 

Anonymkode: fb716...ffd

Ingen sveiper vel på den type menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...