Gå til innhold

Tinderbioer som ikke fungerer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sveipet på Tinder nå et lite kvarter, og fikk opp disse godbitene av bioer. De lærde strides om hva en tinderbio burde inneholde, men jeg tør å påstå at disse ikke får hjertet til å dunke litt ekstra hardt. 

-Vil finne deg som kan overbevise meg om at du er den rette. (Hvis jeg må overbevise deg er jeg vel ikke den rette) 

-If you sleep in telt, make sure it is raintett (vits?) 

-Hva får du om du krysser en papegøye og et tusenbein? En walkie talkie (samme som over) 

-Hva som står skrevet her har vel ikke noe å si (jo) 

-Spør om du lurer på noe (altså jeg vet ingenting om deg, så selvsagt «lurer» jeg på alt om deg) 

-Snill mann (antageligvis har man har ulik oppfatning om hva snill er)

-Får du meg opp fra sofaen og ut døra er du min (ikke interessert i prøve en gang) 

-Jeg begynner å bli gammel, så det er fint om du kan se tidlige tegn på infarkt /mann 41 (vits?) 

-En glad og hyggelig veloppdragen empatisk mann. Snakker rett fra levra og tåler å bli snakket til.  … Det viktigste for meg er at alle har det bra. (selvmotsigende) 

Anonymkode: 496dd...ddd

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha. Enig! De går bort hos meg.

Anonymkode: 96779...885

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Gud jeg er glad jeg fant meg en og ikke må sile mer igjennom det der😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dagens samfunn er det kun single som har det bra med seg selv, er positivt innstilt og som ikke er dømmende som belønnes med en kjæreste. 

Dette er hvordan et slik menneske ville lest og taklet disse:  

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

-Vil finne deg som kan overbevise meg om at du er den rette. 

Personen har mistet troen på kjærligheten men har ett lite håp om at det finnes noen for han/henne fortsatt. 

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

-If you sleep in telt, make sure it is raintett 

Smart hvis man skal finne noen som forstår humoren sin. 

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

-Hva som står skrevet her har vel ikke noe å si 

Nei egentlig ikke. Appen er utseende basert og de færreste ser på profiltekst. Fin mulighet til å starte en dialog hvis match. 

"Vi har nok samme erfaring, når det kommer til dette med profilsteks. Svært få leser den.. hehe. Hva leter du etter her inne?"

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

 

-Spør om du lurer på noe 

 

Benytter anledningen til å  spørre om alt man lurer på. 

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

-Snill mann 

Så bra, det er det jeg er ute etter. 

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

-Får du meg opp fra sofaen og ut døra er du min 

Nok en gyllen mulighet til å starte en dialog.  

Regner med at du forstår greia nå TS?  

Istedenfor å sitte der å dømme alle som har skrevet noe, gå heller i deg selv og kjenn etter på hvordan du er som person og menneske. Hva er det som gjør at du er sur og grinete og krevende? Hva er det som gjør at du tror du har rett til å dømme alle andre?  Er du perfekt? Gjør du alt perfekt? 

Anonymkode: c0622...0a0

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Regner med at du forstår greia nå TS?  

Istedenfor å sitte der å dømme alle som har skrevet noe, gå heller i deg selv og kjenn etter på hvordan du er som person og menneske. Hva er det som gjør at du er sur og grinete og krevende? Hva er det som gjør at du tror du har rett til å dømme alle andre?  Er du perfekt? Gjør du alt perfekt? 

Bla bla bla. Jeg er mann, men jeg reagerer akkurat likt som ts på tomme floskler, og utsagn som vitner om lav kognitiv aktivitet, platt humor, eller fordekt bitterhet.  "spør hvis du lurer", er jo en selvfølge, men etter match. Men det får meg jo ikke til å ville sveipe på en profil.

 

Anonymkode: 43973...939

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Bla bla bla. Jeg er mann, men jeg reagerer akkurat likt som ts på tomme floskler, og utsagn som vitner om lav kognitiv aktivitet, platt humor, eller fordekt bitterhet.  "spør hvis du lurer", er jo en selvfølge, men etter match. Men det får meg jo ikke til å ville sveipe på en profil.

 

Anonymkode: 43973...939

De prøver å få noen for seg. Mennekser er ulike. Nå har vi en person som liker dem og 2 som ikke gjør. Har ikke lest tråden forbi dere 3. 

Anonymkode: 58def...915

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bla bla bla. Jeg er mann, men jeg reagerer akkurat likt som ts på tomme floskler, og utsagn som vitner om lav kognitiv aktivitet, platt humor, eller fordekt bitterhet.  "spør hvis du lurer", er jo en selvfølge, men etter match. Men det får meg jo ikke til å ville sveipe på en profil.

 

Anonymkode: 43973...939

Du har lov til å like hva du liker og ikke like det du ikke liker. Mitt poeng var at de som har behov for å rakke ned på hva andre velger å gjøre og som fokuserer på det som de selv anser som negativt ofte forblir single. De som har et annet mindsett og er mer opptatt av hvem som er bak profilen kontra selve profilen er de som finner en kjæreste raskest. 

Anonymkode: c0622...0a0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bioen er jo en fin plass til å vise hvordan man formulerer seg. Å bare putte en tullete random quote man fan fra internett der, er bortkastet tid. Jeg har pleid å bruke bioen til å finne ut litt mer om personen bak som ikke er så lett å få til uten at man faktisk skriver en setning eller to selv, og er det ikke noe info der skal det mye til for at ikke vedkommende havner i "søplebøtta". Da kan jeg jo like gjerne gå opp til randoms på gata og be dem ut.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig med humor!

Hørt om baker'n som gikk på loffen og så kom purken og kneip'n?

Anonymkode: 23a39...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min stemme går til alternativet «forferdelige bioer». 

Anonymkode: f8d18...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Utrolig mange dårlige bioer (særlig menn sine)

Fikk alltid skryt av min, men jeg er kvinne da 

Anonymkode: e86b4...249

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen, plukket på 5 min. Aldersgruppe 37-45.

Leter etter Prinsessa Som kan være lille skjea, og min partner in Crime Jeg har "Kjevle" men jeg mangler De(i)g😊

➡️ Hvilken kvinne i 2024 vil være først og fremst en  «Prinsessa-lille skjea» og bli kjevlet 😬

- I ain't chat person and I prefer to meet. If the chemistry is there, then we can take from there 😉

➡️ Vel, de fleste ramler ikke ut døra i begeistring for å møte tilfeldige menn fra nettet…

Hesitaters are masturbaters

➡️ What? 🤯

Har utelatt de med åpenbar diagnose.

Skjønner ikke hvorfor folk ikke bruker bio for å vise hvem de er og hva de står for. Tipper at hadde flere brukt det hadde jeg ikke swipet høyre kanskje 1 av 20. Tomme eller dumme bioer er hovedårsaken.

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Enig. Utrolig mange dårlige bioer (særlig menn sine)

Fikk alltid skryt av min, men jeg er kvinne da 

Anonymkode: e86b4...249

Hvordan er din?

Anonymkode: 23a39...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan er din?

Anonymkode: 23a39...2ff

Nå er jeg ikke singel lenger, men hadde 10 korte setninger om meg, for eksempel dyreelsker, tatoveringer, musikksmak etc. 

 

Skrev hva jeg så etter med en «morsom vri» 

 

Og jeg fylte ut alt, max bilder, både med og uten sminke, helkropp og ansikt. Fylte ut all info man kunne

Anonymkode: e86b4...249

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde:

"Senil og grei"

Funket fint det! 

Mann 32

Anonymkode: b97a2...1d2

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For moro skyld tok jeg en kikk på de ti neste i køen i appen min. Sånn var de:

"Du er stabil, selvsikker, kan kommunisere, røyker ikke, har ikke tatoveringer, bruker ikke snap, har bilder av deg selv, er sunn og frisk, trener. Jeg spiser ikke egg, kjøtt og fisk. Kan synge på koreansk."

"Ser etter en fremtidig kristen ektemann. Mine interessert er å gå turer, sykle, jogge og se på krim serier og dokumentarer. Jeg liker også dyr og har 4 katter."

[ingen bio]

[ingen bio]

"Pene negler og nusselige hunder"

[ingen bio]

[ingen bio]

[ingen bio]

[ingen bio]

[ingen bio]

Anonymkode: 23a39...2ff

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Like artig å se disse postene om bitre gamle kvinner som har for høy standard i forhold til sin egen markedsverdi sitte å rakke på andre mennesker som ikke treffer deres kriterier :)

Anonymkode: 5bcc6...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

For moro skyld tok jeg en kikk på de ti neste i køen i appen min. Sånn var de:

"Du er stabil, selvsikker, kan kommunisere, røyker ikke, har ikke tatoveringer, bruker ikke snap, har bilder av deg selv, er sunn og frisk, trener. Jeg spiser ikke egg, kjøtt og fisk. Kan synge på koreansk."

"Ser etter en fremtidig kristen ektemann. Mine interessert er å gå turer, sykle, jogge og se på krim serier og dokumentarer. Jeg liker også dyr og har 4 katter."

[ingen bio]

[ingen bio]

"Pene negler og nusselige hunder"

[ingen bio]

[ingen bio]

[ingen bio]

[ingen bio]

[ingen bio]

Anonymkode: 23a39...2ff

Det var også min erfaring. Du følte liksom at en god del av kvinnene kastet bort en mulighet til å skille seg litt fra andre. Men, så sitter jo idiot-menn der og gir dem masse sveips, likevel, bare fordi "menn bruker ikke Tinder til å filtrere før etter man har fått en match". Eventuelt kanskje de bare vil ha en hookup og dermed ikke er interessert i å utlevere seg noe særlig.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Like artig å se disse postene om bitre gamle kvinner som har for høy standard i forhold til sin egen markedsverdi sitte å rakke på andre mennesker som ikke treffer deres kriterier :)

Anonymkode: 5bcc6...e66

Med tanke på hvor få som naturlig passer sammen er det rart å si at noen tror de både er over noen, og at de har lavere standar enn det de har. Det er mer smak og behag. 

Anonymkode: 58def...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 7/10 kvinneprofiler jeg får opp har ingen bio, og bare en haug med ferie og turbilder. Foretrekker egentlig noen litt enkle, upolerte selfier innimellom, og ikke bare "special occasions".

De som har bio bruker den mest på "Du må sende melding først!", og diverse andre forutsetninger (ellers greit det, men er noe med at førsteinntrykket blir bare en masse krav). Eventuelt en rekke med emojier for løping, vinglass, unger og hund/katt.

Antar at mange kopierer venninners opplegg, for de fleste profilene er nesten identisk satt opp. Veldig få som prøver å skille seg ut eller gjøre en innsats.

Anonymkode: 007f4...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...