Gå til innhold

.


Odasol

Anbefalte innlegg

Jeg har lest dine tidligere tråder nå, og det er jo helt klinkende klart at dette er akkurat samme fyr, og ikke venninna di sin konto. 

For det første; les deg opp på the anxious and avoidant dance. Der vil du se nøyaktig beskrivelse av det du er midt oppi nå. Eneste løsning for deg er å jobbe MED DEG SELV for å bli mer trygg I DEG SELV slik at du ser at du ikke fortjener å bli behandla som dritt som denne mannen gjør. Slutt å fokusere på å åprøve å få han til å endre seg. Det vil aldri skje, iallfall ikke for deg. Beklager. 

En mann vet veldig tidlig om du er seriøst materiale eller ikke, og det kan få selv den mest hardbarka player til å endre seg på ordentlig. Du er allerede så langt inni dette forholdet og han viser fremdeles at han ikke respekterer deg eller bryr seg om deg. Jeg kan garantere deg 100% at du har vært en rebound og at han ikke bryr seg nok om deg eller har nok respekt for deg. 

Jeg vet at dette suger å høre, men jeg håper for guds skyld at du tar det til deg. Jeg har vært i dine sko og jeg hørte ikke på alle de som sa dette til meg, og jeg var stuck i 5 år med verdens verste hekt på en fyr akkurat som din, og det ble aldri bedre. Det ble langt, langt verre før jeg begynte å bygge opp selvtillitten igjen, og fy søren for en jævlig hard kamp det var. Ingen mann er verdt å la oss føle oss så dritt om oss selv. 

Kom deg unna mens du enda kan. Dette vil kun gå nedover.

Anonymkode: 9f73b...2e3

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Odasol skrev (12 timer siden):

Og PS: jeg låner min venninne sin konto, så ikke kommenter med at dere har hjulpet meg før, at jeg har lagt ut flere tråder osv. 

Har dere hatt samme norsklærer? For dere skriver akkurat likt 🙃 

Dere kan jo finne støtte i hverandre da siden dere begge er misfornøyd med partneren deres. 

Nei, denne får du gå lenger ut på landet med. Ingen som har behov for å låne andres konto her inne. Det tar under et minutt å ordne konto… og i såfall hadde det vært en idé å skrive anonymt hvis det så absolutt var nødvendig. Tror du bare ønsker å slippe kommentarer på hvorfor du fortsatt er i dette forholdet. 
 

Hadde dette vært reelt ville mitt råd ha vært å snakke med partner. Ikke skrive innlegg her inn, for akkurat dette er det kun han som kan svare på. 

Anonymkode: 038c7...469

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lånt konto til en venninne, yeah right. Men godt du er et troll, og at alle dine tidligere tråder er bullshit.

Anonymkode: 28b95...bfd

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (13 timer siden):

Hei.
 

Vi har vært sammen en stund. Under hele forholdet har han sittet med hånda i buksa og fiklet med kuken når har sett på Tv. Men hva er egentlig normalt ?  Men denne gangen var det annerledes. Jeg gikk i dusjen. Da satt mannen å så på tv med buksa på. Handa var ikke nedi buksa. Når jeg kom ut fra dusjen å gikk forbi han naken med håndklet hengende halvveis på foran. Så lå han på sofaen å så på tv. Der han lå på ryggen, buksa var nede på anklene. Han fiklet ikke med seg når jeg kom (han hørte meg sikkert) men jeg så at penisen var bittelitt større enn det den er når den er uerigert. Han var fortsatt slapp- men bare at den begynte å bli tykkere og lengre. Jeg smilte mot han når gikk. Han så ikke på meg. Jeg gikk på badet for å ordne meg og oppdaget etterhvert at han lå der i samme stilling å fiklet med penisen. Jeg tok på meg gjennomsiktig bh og truse, satte meg i andre enden av sofaen å tok på meg strømpebuksa. Han lå der i samme posisjon bare at han ikke fiklet da og hadde ikke erigert penis. Jeg gikk når hadde fått på meg strømpebuksa. Deretter etter det så ordner jeg meg og ser akkurat ide jeg går ut fra det ene rommet at han tar på seg selv. Veit ikke om han runket. Men han hadde full erigert penis som forhuden var trukket tilbake på og skikkelig hard. Når han hørte jeg kom så tok han handa vekk og jeg så den ble slappere med en gang. Jeg gikk tilbake på rommet og prøvde å se på han derfra. Hva han gjorde. Han begynte da å fikle med den igjen og den ble små hard og erigert. Ikke sånn skikkelig. Jeg gikk ut og mot han der jeg sa. Ligger du her å runker. Da sier han at han ventet på at jeg skulle suge han. Jeg svarte at jeg sugde han på morgen i dag og gikk. Vi skulle også avgårde da om få minutter. Han så på noe som ikke inneholdte damer på TV-en. Men jeg liker dette ikke. Og blir lei meg når jeg tenker på de gangene han har blitt slapp mens jeg har sugd/runket han, men han blir alltid da hard igjen altså. Men å ligge på sofaen å se sport på tv, opprettholder han stein hard som den ene gangen nå. Og hvorfor tok ikke han heller initiativ når jeg kom fra dusjen naken eller når jeg tok på meg strømpebuksa ? Er dette i det hele tatt vanlig???? Vi hadde sex på morgen. Og har også latt merke til at de 3 siste gangene vi har hatt sex så har fokuset vært på at han skal komme. Ikke meg. 

Og PS: jeg låner min venninne sin konto, så ikke kommenter med at dere har hjulpet meg før, at jeg har lagt ut flere tråder osv. 

Seriøst? Himmel for en fjott av en fyr, man oppfører seg ikke sånn,  det finnes hverken klasse ellr stil over slik opptreden. 

Send ham på dør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Lånt konto til en venninne, yeah right. Men godt du er et troll, og at alle dine tidligere tråder er bullshit.

Anonymkode: 28b95...bfd

Jeg håper virkelig du har rett i det. Ts burde ellers har gått for leeeeeenge siden, helt hårreisende at hun finner seg i så mye.

Anonymkode: 9f73b...2e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odasol skrev (14 timer siden):

Er så lei å bli behandlet med usjarmerende oppførsel og uten respekt. Det jeg føler nå. Bør jeg speile han med å legge meg på sofaen , buksa rundt anklene og fingre ??

Så avslutt forholdet. Så enkelt. 

Anonymkode: 480fc...446

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette høres ut som både et dysfunksjonelt forhold og to dysfunksjonelle mennesker i forholdet. 

Anonymkode: c1715...668

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS er en gjenganger her inne. Heller mot psykiatri.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...