Gå til innhold

.


Odasol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Odasol said:

Og PS: jeg låner min venninne sin konto, så ikke kommenter med at dere har hjulpet meg før, at jeg har lagt ut flere tråder osv. 

Åja, for det er jo så innmari vanskelig å opprette en bruker..

Anonymkode: 4efe7...9dd

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lå der og venta på at du skulle suge ham? 😆

Anonymkode: 5c953...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som dere burde bli bedre på å kommunisere med hverandre :)

Du kan jo stille han disse spørsmålene, i stedet for å spørre oss her på kg - som ikke aner hvorfor han gjør dette?

Når det kommer til å fikle med kukken, og ligge med hånda i buksa, så er dette noe mange gutter gjør. Men, når han drar av seg buksa og fikler med kukken så den blir stiv, så er det nok noe seksuelt og han ønsker noe fra deg (bli sugd som han sa). De fleste jenter hadde nok syntes det var litt sexy, og ville gitt han den blowjob’en :) Men, han kunne jo kommunisert det på en litt annen måte.

Anonymkode: 50e15...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 29.3.2024 den 4.32):

Høres ut som dere burde bli bedre på å kommunisere med hverandre :)

Du kan jo stille han disse spørsmålene, i stedet for å spørre oss her på kg - som ikke aner hvorfor han gjør dette?

Når det kommer til å fikle med kukken, og ligge med hånda i buksa, så er dette noe mange gutter gjør. Men, når han drar av seg buksa og fikler med kukken så den blir stiv, så er det nok noe seksuelt og han ønsker noe fra deg (bli sugd som han sa). De fleste jenter hadde nok syntes det var litt sexy, og ville gitt han den blowjob’en :) Men, han kunne jo kommunisert det på en litt annen måte.

Anonymkode: 50e15...

Endret av Odasol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var en ellers ikke-seksuell stemning for deg/mellom dere hadde jeg bare blitt helt satt ut. Sånn du beskriver det får jeg inntrykk av at du er til og fra og driver med andre ting og han ligger og "smånapper" for seg selv, og så ligger han egentlig og forventer at du suger ham. Jeg hadde blitt satt ut. "Fasiten" her kommer vel an på hvordan ting funker sånn ellers?

 

 

 

Anonymkode: 5c953...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 29.3.2024 den 4.41):

Hvis det var en ellers ikke-seksuell stemning for deg/mellom dere hadde jeg bare blitt helt satt ut. Sånn du beskriver det får jeg inntrykk av at du er til og fra og driver med andre ting og han ligger og "smånapper" for seg selv, og så ligger han egentlig og forventer at du suger ham. Jeg hadde blitt satt ut. "Fasiten" her kommer vel an på hvordan ting funker sånn ellers?

 

 

 

Anonymkode: 5c953...6f8

..

Endret av Odasol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utenfor min ramme for normalt/greit, men du må jo kjenne på egne grenser.

Hvis det generelt er lite gjensidighet seksuelt er det vel lite å bruke tid og krefter på.

Anonymkode: 5c953...6f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 29.3.2024 den 4.52):

Det er utenfor min ramme for normalt/greit, men du må jo kjenne på egne grenser.

Hvis det generelt er lite gjensidighet seksuelt er det vel lite å bruke tid og krefter på.

Anonymkode: .

Endret av Odasol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Odasol said:

Er så lei å bli behandlet med usjarmerende oppførsel og uten respekt. Det jeg føler nå. Bør jeg speile han med å legge meg på sofaen , buksa rundt anklene og fingre ??

Nei, du burde revurdere om dette er et forhold du ønsker å være i.

Det virker som om han ikke engang gidder gi deg the bare mimimum av interesse eller initiativ, og tester for å se om du er villig til å gjøre alt for å tilfredstille han. Høres ut som han ønsker en sexslave, ikke en kjæreste.

Har vært borti en slik og det ødela selvtilliten noe ekstremt, men jeg ble hos han altfor lenge. Jeg skulle ønske jeg dro når jeg begynte å føle på det du beskriver. Det ble så ekstremt mye verre derfra... Mens alt jeg håpte på, var å få drømmemannen fra de første 3 månedene tilbake.  Men den versjonen var borte for godt.

Anonymkode: 9f73b...2e3

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ut som en amøbe.

Hvem gjør sånt liksom💁🏻‍♀️

  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest WhisperingWind

En mann som er mer interessert i egen orgasme enn min er i mine øyne dumpemateriale🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Odasol said:

Burde jeg vente med å ta det opp til neste gang han gjør det? Hvis han gjør det. Eller ta det opp med han. Fortelle han at jeg føler han tester meg og grensene 

Nei, hvorfor skulle du gjøre det? Ingen, jeg gjentar ingen, burde behøve å si slikt som dette til et voksent menneske. At han ikke fatter dette på egenhånd viser deg jo at dette er en fyr som har egoistisk tankegang. 

Vil du virkelig ha han hvis du må trygle han om å gi deg brødsmuler som dette? Hvor lenge har dere vært sammen?  

Anonymkode: 9f73b...2e3

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...