Gå til innhold

Er jeg for kravstor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i et forhold med en mann på 47. Vi har barn sammen og føler vi sånn generelt sett har det veldig bra. Men på ett område er jeg ikke fornøyd, vi har for lite sex. Dette har jeg prøvd å snakke med ham om og vi ender opp med å ha sex samme dag vi snakker om det..men så er det tilbake til det samme gamle. Tror vi har hatt sex bare et par ganger nå i mars. 
Jeg ønsker egentlig at menn i samme aldersgruppe kan svare, om dette er normalt? Bør jeg være bekymra eller er det bare sånn det er når man blir eldre? Jeg har liksom ikke lyst å krisemaksimere men blir så usikker når jeg forteller ham at jeg ikke er så superhappy for sexlivet vårt men så greier han ikke gjøre noe med det? Hvis du som mann er sammen med kvinnen du elsker og hun sier direkte til deg at hun vil dere skal ha mer sex, hva gjør du da?

Anonymkode: 06ba3...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får svare slik menn får svar da. Hva gjør du for å tenne ham i hverdagen uten at det leder til mas om sex?

Anonymkode: 8a7bd...5eb

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du initiativ til sex eller vil du kun at han skal ta initiativ på det? 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel ikke like tent på deg lenger. Det kan enten være fysisk eller psykisk. Har du endret deg mye opp igjennom årene? 

Det kan også være at han sliter fysisk og psykisk med noe. Du får sende han til legen for å ta noen blodprøver

Anonymkode: 85189...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Får svare slik menn får svar da. Hva gjør du for å tenne ham i hverdagen uten at det leder til mas om sex?

Anonymkode: 8a7bd...5eb

Mase gjør jeg ikke, vet at det er veldig turn off..gir ham oppmerksomhet selv om vi hat flere barn sammen, koser og kysser ham. Vet han er veldig glad i dette

Anonymkode: 06ba3...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (6 minutter siden):

Tar du initiativ til sex eller vil du kun at han skal ta initiativ på det? 

Ja jeg tar initiativ, er som regel kun da vi har sex. 

Anonymkode: 06ba3...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han er vel ikke like tent på deg lenger. Det kan enten være fysisk eller psykisk. Har du endret deg mye opp igjennom årene? 

Det kan også være at han sliter fysisk og psykisk med noe. Du får sende han til legen for å ta noen blodprøver

Anonymkode: 85189...dfd

Var vel dette jeg var redd for. Sikkert mistet lysten på meg. Har ikke endret meg mye, vi har bare blitt eldre

Anonymkode: 06ba3...929

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, tenker at det har noe med spenningen å gjøre, ikke deg isolert. Snakk med han om hva dere sammen kan gjøre for å piffe opp sexlivet, eller om det er noe du/han kan gjøre... leketøy, lek, rollespill, sex andre steder, fantasier osv... ha gjerne noen tanker om forslag i banken før du spør og vær forbredt på at han kan si noe du ikke har tenkt på eller som du synes er for drøyt og hvordan du ev skal møte det..  

Anonymkode: e3539...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for å være litt skarp, men er du tynn og i form? Menn blir for det meste tent med øynene og nesten alle menn foretrekker tynne kvinner.

Ting som rollespill og sexspill osv. fungerer nok lite på menn dessverre, det er en kvinneting.

Anonymkode: 685f4...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sorry for å være litt skarp, men er du tynn og i form? Menn blir for det meste tent med øynene og nesten alle menn foretrekker tynne kvinner.

Ting som rollespill og sexspill osv. fungerer nok lite på menn dessverre, det er en kvinneting.

Anonymkode: 685f4...7ce

Du er ikke for skarp, nei jeg er hverken tynn eller feit. Er sånn midt i mellom kan man si.

så er alle menn slik at de kun vil pule spikere? At hvis du ikke ser ut som en influenser med et tonn med sminke så kan man si hadet bra til å ha et sexliv?

Anonymkode: 06ba3...929

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hei, tenker at det har noe med spenningen å gjøre, ikke deg isolert. Snakk med han om hva dere sammen kan gjøre for å piffe opp sexlivet, eller om det er noe du/han kan gjøre... leketøy, lek, rollespill, sex andre steder, fantasier osv... ha gjerne noen tanker om forslag i banken før du spør og vær forbredt på at han kan si noe du ikke har tenkt på eller som du synes er for drøyt og hvordan du ev skal møte det..  

Anonymkode: e3539...579

Kanskje det er noe sånt, jeg prøver å snakke om det men vil ikke mase. I går f.eks spurte jeg ham om det er noe han savner. Men han er veldig vanskelig å snakke med om dette temaet. Prøver å tulle det bort og sånt. Han sier han elsker meg hver dag og kysser meg men stopper som regel der. 

Anonymkode: 06ba3...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du er ikke for skarp, nei jeg er hverken tynn eller feit. Er sånn midt i mellom kan man si.

så er alle menn slik at de kun vil pule spikere? At hvis du ikke ser ut som en influenser med et tonn med sminke så kan man si hadet bra til å ha et sexliv?

Anonymkode: 06ba3...929

Menn flest liker mer naturlige kvinner som er tynne og sunne.

Jeg kjenner ikke historikken i forholdet deres, men om vekta har gått oppover og sexlivet nedover så vil jeg tro det har ett sammenheng..

Anonymkode: 685f4...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Sorry for å være litt skarp, men er du tynn og i form? Menn blir for det meste tent med øynene og nesten alle menn foretrekker tynne kvinner.

Ting som rollespill og sexspill osv. fungerer nok lite på menn dessverre, det er en kvinneting.

Anonymkode: 685f4...7ce

Slapp av, du er faktisk den sløveste kniven i skuffa.

Anonymkode: 7920f...d70

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Slapp av, du er faktisk den sløveste kniven i skuffa.

Anonymkode: 7920f...d70

Legg ned gaffelen ;) 

Anonymkode: 685f4...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra det du skriver så tolker jeg at mangel på sex først har oppstått nå i det siste, og at du ikke finner noen naturlig forklaring, slik som jobbstress, dårlig søvn osv. Da er det neste å få han til legesjekk for bla å sjekke testosteronnivå. Friske menn i harmoni har sexdrift uansett alder😅
 

Endret av Tent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Menn flest liker mer naturlige kvinner som er tynne og sunne.

Jeg kjenner ikke historikken i forholdet deres, men om vekta har gått oppover og sexlivet nedover så vil jeg tro det har ett sammenheng..

Anonymkode: 685f4...7ce

Er du mann eller kvinne? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg som kvinne fungerer ikke slik. Jeg er sammen med en mann jeg elsker, som nærmer seg 50, som ikke på noen måte har sixpak og ikke trener. Han elsker å se på tv og spiser masse potetgull. Men å slutte å ha sex med ham pga det kunne ikke falle meg inn. Han tenner meg fordi jeg elsker ham. Jeg begynner å tro at jeg er veldig naiv 

Anonymkode: 06ba3...929

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er du mann eller kvinne? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg som kvinne fungerer ikke slik. Jeg er sammen med en mann jeg elsker, som nærmer seg 50, som ikke på noen måte har sixpak og ikke trener. Han elsker å se på tv og spiser masse potetgull. Men å slutte å ha sex med ham pga det kunne ikke falle meg inn. Han tenner meg fordi jeg elsker ham. Jeg begynner å tro at jeg er veldig naiv 

Anonymkode: 06ba3...929

Mann. Det er vel ikke noe stor nyhet at menn er mer visuelle vesener, som er grunnen til jeg lurte på om TS hadde for eksempel lagt på seg 20kg de siste åra, det hadde lett forklart mangelen på seksuell interesse selv om mannen ennå elsker hun.

Anonymkode: 685f4...7ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tent skrev (4 minutter siden):

Ut fra det du skriver så tolker jeg at mangel på sex først har oppstått nå i det siste, og at du ikke finner noen naturlig forklaring, slik som jobbstress, dårlig søvn osv. Da er det neste å få han til legesjekk for bla å sjekke testosteronnivå. Friske menn i harmoni har sexdrift uansett alder😅
 

Det er iallefall ikke jobbstress. Han tar ikke med seg jobben hjem og jobber lite overtid. Kan være dårlig søvn uten at jeg vet det, det må jeg sjekke opp i. 
jeg har ikke vært inne på tanken på at det kan være helsen som plager ham. Han røyker, trener ikke, snart 50 og spiser kun grønnsaker når jeg fysisk legger det på tallerken hans. Han hater sunn mat.

 

Anonymkode: 06ba3...929

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mann. Det er vel ikke noe stor nyhet at menn er mer visuelle vesener, som er grunnen til jeg lurte på om TS hadde for eksempel lagt på seg 20kg de siste åra, det hadde lett forklart mangelen på seksuell interesse selv om mannen ennå elsker hun.

Anonymkode: 685f4...7ce

On tusen takk for svar. Jeg har fått 4 barn og +10 kg. Er det noe som får en mann til å miste sexlysten?

Anonymkode: 06ba3...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er iallefall ikke jobbstress. Han tar ikke med seg jobben hjem og jobber lite overtid. Kan være dårlig søvn uten at jeg vet det, det må jeg sjekke opp i. 
jeg har ikke vært inne på tanken på at det kan være helsen som plager ham. Han røyker, trener ikke, snart 50 og spiser kun grønnsaker når jeg fysisk legger det på tallerken hans. Han hater sunn mat.

 

Anonymkode: 06ba3...929

Sunn livsstil hjelper på det meste …. også sexlyst. Få han til legen … lavt testosteronnivå kan en få hjelp for. 

Endret av Tent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...