AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Del Skrevet 28. mars Visst jeg får i meg noen 100 kalorier ekstra enkelte dager? Vil ha minst mulig kalorier, men at det ikke blir for lite, liksom! (Mann, 83 kg, 182 cm høy) Anonymkode: 7c12a...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #2 Del Skrevet 28. mars Ja det hørtes lite ut til en mann. Det er ca. det jeg (kvinne) spiser, og jeg er mye lettere enn deg. Er 177 og trener også. Anonymkode: c5cb5...117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #3 Del Skrevet 28. mars Jeg trener. Anonymkode: 985ab...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #4 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det hørtes lite ut til en mann. Det er ca. det jeg (kvinne) spiser, og jeg er mye lettere enn deg. Er 177 og trener også. Anonymkode: c5cb5...117 Men visst jeg spiser mer enkelte dager, f.eks. 2200 en dag og 3200 en annen dag? Anonymkode: 7c12a...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kunstnerfluen Skrevet 28. mars #5 Del Skrevet 28. mars hva er målet? med treningen? skal du bygge muskler eller bare være fitt? om du skal få muskler må du spise mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #6 Del Skrevet 28. mars Det ser du vel på vekta di, om den går stadig nedover er det i minste laget. Om den er stabil får du I deg passe mye kalorier totalt sett, om dette varierer fra dag tillagt er det helt normalt. Er også fort gjort å få i seg endel kalorier via drikke og disse glemmes fort i totalregnskapet. Anonymkode: cdb0a...0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #7 Del Skrevet 28. mars Spis mat i stedet for godteri og drikk vann i stedet for brus, så trenger du ikke stresse med kalorier. Spis når du er sulten og la være når du er mett. Anonymkode: 77f76...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå