Gå til innhold

Han nevner aldri exen sin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker said:

616585_317822_309930649021777_100000145344549_1416521_692816106_n_jpg041af319b6a26e51d1a593ecf91c1f7c.jpeg

Anonymkode: 4fc0d...bb6

🤣

Anonymkode: d9bf8...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det vanlig for menn at de aldri nevner exen? 

Det er vanskelig for neg å la være å nevne exen, fordi han var så stor del av mitt liv før.. og et eksempel på mange måter på hva som gikk galt. Men ettersom min nåværende kjæreste aldri snakker om exen, eller det er minimalt gjør jeg det samme. Men det gjør meg noe redd for at han fortsatt har følelser for henne. 😔 Har jo sett bilde og vet hun var veldig pen iallefall. 

Anonymkode: d9bf8...f5d

Noen blir aldri fornøyd. Enten snakker han for mye om eksen eller så snakker han for lite. Dere kvinner er håpløse!! 

At eksen er pen har absolutt ingenting med hvorfor de nå er ekser. 

Mitt forslag er: Gjør det slutt med kjæresten din, og finn deg noen du ikke bekymrer deg over.

Anonymkode: e8d59...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Lol

Anonymkode: d9bf8...f5d

😂😂😂😂😂😂 Huff fælt å le men🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 61111...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles som en gjenganger at en del kvinner som tar opp ekser, gjør det i sammenheng med å fortelle om hva som var galt i tidligere forhold og hvordan nåværende partner er bedre.

Føler det er noe paradoksalt å vise hvor over man er en tidligere partner, ved å diskutere dem kontinuerlig. Alt man sitter igjen med faller innenfor ett fåtall følelser:

Hun tenker på tidligere partnere. Hun sammenligner meg med tidligere partnere (hvor mange ting kan man bare lure på). Bilder i hodet av partner ligge med andre. Den siste som egentlig forsåvidt også gjelder er at hun beskriver egentlig egen mangel på selvrespekt/selvkontroll, hvis dette var ting hun fant seg i.

Hvis en person unnlater å diskutere ett tema så er det fordi h*n ikke ønsker å diskutere det, og det er går i de fleste tilfeller toveis. Jeg tviler sterkt på at kjæresten din sitter og er glad fordi du snakker om eksen din.

Anonymkode: c3eeb...08d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker said:

Joda, er jo bra at det er likestilling, men det hadde også vært fra om enkelte damer hadde sluttet å oppføre seg på en måte som får det til å virke som alt menn gjør er galt. Heldigvis har jeg fått meg kone som kan oppføre seg som folk.

Anonymkode: 283f3...82e

Alt i alt kommer jeg over flere idiotiske menn enn damer både i virkeligheten og på internett så jeg tror vi alle skal være glad for at patriarkatet har begynt å visne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva kjønn har å gjøre med dette. Jeg er kvinne og snakker aldri om eksen. Jeg ser ingen grunn til det. Forholdet formet meg ikke til den personen jeg er. Det var mer som en hindring i å bli det jeg omsider er blitt. Jeg skulle gjerne vært foruten den opplevelsen.

Anonymkode: fa2ae...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skjønner ikke hva kjønn har å gjøre med dette. Jeg er kvinne og snakker aldri om eksen. Jeg ser ingen grunn til det. Forholdet formet meg ikke til den personen jeg er. Det var mer som en hindring i å bli det jeg omsider er blitt. Jeg skulle gjerne vært foruten den opplevelsen.

Anonymkode: fa2ae...a19

Jeg tror mange menn (ikke alle) som henger her inne på kvinneguiden er her nettopp fordi de irriterer seg over kvinner og bruker slike tråder til å frese ifra seg litt, selv om det ikke henger helt på greip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF. Hva er dette for noe? Nevne eksen? Hvorfor skal man gjøre det? Dette er noe jeg aldri gjør. Om jeg får noe spørsmål om eksen,så svarer jeg. Er ellers ikke en service jeg tilbyr,å snakke om tidligere forhold. Så på det som en respektabel og fin ting. Jeg vil i hvertfall ikke vite noe om eksene til dama. Lever helt fint med at hun har hatt et liv før meg. Hva de bedrev med var sikkert fint,men det angår overhodet ikke meg.

Vet jo at jeg ofte er på utsiden av hvermansen på meninger,altså.  Men dette lever jeg i hvertfall helt fint med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel nevnt en ex totalt to ganger i løpet av 18 år. 

Anonymkode: 6c537...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er deilig å ikke høre snakk om ekser, og synes det er fint å slippe å snakke om dem selv også. Faktisk er noe av det verste jeg vet når man skal nevne eksen sin i hytt og pine. Noen ganger kan det være helt nødvendig, og det er ok - hvis ikke, bare drit i det, liksom.

Anonymkode: 436fc...714

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter meg på å ikke snakke om ekser. De er ekser av en grunn.

Om noen spør om noe så svarer man, men man utbroderer ikke. Heller viktig å fokusere på fremtid enn fortid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min snakker om ekser, han synes det er gørr kjedelig. Han sier også at han er ferdig med dem for lengst, og det er jo en bra ting (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Er det vanlig for menn at de aldri nevner exen? 

Det er vanskelig for neg å la være å nevne exen, fordi han var så stor del av mitt liv før.. og et eksempel på mange måter på hva som gikk galt. Men ettersom min nåværende kjæreste aldri snakker om exen, eller det er minimalt gjør jeg det samme. Men det gjør meg noe redd for at han fortsatt har følelser for henne. 😔 Har jo sett bilde og vet hun var veldig pen iallefall. 

Anonymkode: d9bf8...f5d

Du må jo bare spørre ham rett ut om grunnen til at han aldri nevner eksen. Det er i utgangspunktet en uting å ta opp tema eks med ny kjæreste med mindre det er helt nødvendig. Så antagelig er bare kjæresten din godt oppdratt. Kan også være ham hadde hatet å høre om din, derfor tar han heller ikke opp sin.

Jeg spurte min samboer rett ut om eksen hans. Han sa rett ut tilbake at han ikke hadde noe godt å si om henne, så derfor lot han være. Det syns jeg var et veldig alright svar egentlig.

Anonymkode: 308c1...3ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...