Gå til innhold

Han nevner aldri exen sin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det vanlig for menn at de aldri nevner exen? 

Det er vanskelig for neg å la være å nevne exen, fordi han var så stor del av mitt liv før.. og et eksempel på mange måter på hva som gikk galt. Men ettersom min nåværende kjæreste aldri snakker om exen, eller det er minimalt gjør jeg det samme. Men det gjør meg noe redd for at han fortsatt har følelser for henne. 😔 Har jo sett bilde og vet hun var veldig pen iallefall. 

Anonymkode: d9bf8...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke huske at noen av oss har snakket så voldsomt mye om ekser. Vært sammen i 10 år nå da, så kan ikke skryte på meg at jeg husker startskuddene. 

Anonymkode: 314f4...441

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde reagert mer om han hadde nevnt henne veldig mye.

Anonymkode: dddc6...89c

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja… galt er det jo uansett. 🤷‍♂️

Anonymkode: 9dab3...082

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soleklart rødt flagg. Enda rødere en det røde flagget det er når han snakker om eksen sin. De værste er de som bare snakker litt om eksen. De har noe å skjule. Det er egentlig ille nok at han har en eks. Man burde aldri date noen som har en eks. Det eneste som er værre enn det, er de som ikke har en eneste eks. 

Anonymkode: 5f524...f82

  • Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det er et problem om menn snakker om eksen sin OG om de ikke snakker om eksen sin? Damer er rare...

Anonymkode: 283f3...82e

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle mine ekser er metafysisk døde og det er til det beste i nye forhold.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får spørre om henne da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det vanlig for menn at de aldri nevner exen? 

Det er vanskelig for neg å la være å nevne exen, fordi han var så stor del av mitt liv før.. og et eksempel på mange måter på hva som gikk galt. Men ettersom min nåværende kjæreste aldri snakker om exen, eller det er minimalt gjør jeg det samme. Men det gjør meg noe redd for at han fortsatt har følelser for henne. 😔 Har jo sett bilde og vet hun var veldig pen iallefall. 

Anonymkode: d9bf8...f5d

Det siste jeg hadde orket å høre i et forhold er snakk om ekser, det som har vært er historie. Hvis du har behov for å dra frem en eks i samtale med andre eller nåværende partner, så er det vel du som aldri får lagt eksen bak deg.

Anonymkode: 05db6...820

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Soleklart rødt flagg. Enda rødere en det røde flagget det er når han snakker om eksen sin. De værste er de som bare snakker litt om eksen. De har noe å skjule. Det er egentlig ille nok at han har en eks. Man burde aldri date noen som har en eks. Det eneste som er værre enn det, er de som ikke har en eneste eks. 

Anonymkode: 5f524...f82

 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jaja… galt er det jo uansett. 🤷‍♂️

Anonymkode: 9dab3...082

 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så det er et problem om menn snakker om eksen sin OG om de ikke snakker om eksen sin? Damer er rare...

Anonymkode: 283f3...82e

Det beste er nok å ikke ha noen ekser. Man bør i grunn ikke ha noen søsken eller foreldre også tror jeg. 

Anonymkode: 72939...a2c

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det vanlig for menn at de aldri nevner exen? 

Det er vanskelig for neg å la være å nevne exen, fordi han var så stor del av mitt liv før.. og et eksempel på mange måter på hva som gikk galt. Men ettersom min nåværende kjæreste aldri snakker om exen, eller det er minimalt gjør jeg det samme. Men det gjør meg noe redd for at han fortsatt har følelser for henne. 😔 Har jo sett bilde og vet hun var veldig pen iallefall. 

Anonymkode: d9bf8...f5d

Det er galt hvis de snakker om exer, det er galt om de ikke snakker om exer..

Kan menn gjøre noe som helst i dag uten at det oppfattes som suspekt, merkelig, rart, rødt flagg?

Fortid er fortid. Jeg snakker ikke om mine exer med ny partner.  

Begynn å jobb med egne usikkerheter, ikke overført dem til ny partner. 

Anonymkode: 4c12d...496

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er galt hvis de snakker om exer, det er galt om de ikke snakker om exer..

Kan menn gjøre noe som helst i dag uten at det oppfattes som suspekt, merkelig, rart, rødt flagg?

Fortid er fortid. Jeg snakker ikke om mine exer med ny partner.  

Begynn å jobb med egne usikkerheter, ikke overført dem til ny partner. 

Anonymkode: 4c12d...496

Jeg har aldri i mitt liv hørt en eneste venninne klage på at typen ikke snakker om eksen sin, så det er nok ikke veldig mange som har problemer med det.

Anonymkode: dddc6...89c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel normalt å snakke minst mulig om eksen? Jeg gjør det så lite som mulig, bare i situasjoner det er helt naturlig. Reagerer mye mer på om hun snakket om eksen i sammenhenger der det ikke er nødvendig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kan menn gjøre noe som helst i dag uten at det oppfattes som suspekt, merkelig, rart, rødt flagg?

Folk som TS får meg til å tenke at kanskje det var en grunn til at damer ikke hadde noe særlig rettigheter før i tiden.

Anonymkode: 283f3...82e

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Folk som TS får meg til å tenke at kanskje det var en grunn til at damer ikke hadde noe særlig rettigheter før i tiden.

Anonymkode: 283f3...82e

Men det er det heldigvis slutt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Folk som TS får meg til å tenke at kanskje det var en grunn til at damer ikke hadde noe særlig rettigheter før i tiden.

Anonymkode: 283f3...82e

Lol

Anonymkode: d9bf8...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (1 minutt siden):

Men det er det heldigvis slutt på.

Joda, er jo bra at det er likestilling, men det hadde også vært fra om enkelte damer hadde sluttet å oppføre seg på en måte som får det til å virke som alt menn gjør er galt. Heldigvis har jeg fått meg kone som kan oppføre seg som folk.

Anonymkode: 283f3...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten snakker man for mye om eksen, eller så er det for lite, hva skal til for at dere er fornøyd? 😅 Men min erfaring er uansett at nesten ingen kvinner ønsker at menn snakker mer om eksen 

Anonymkode: 82682...e8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

616585_317822_309930649021777_100000145344549_1416521_692816106_n_jpg041af319b6a26e51d1a593ecf91c1f7c.jpeg

Anonymkode: 4fc0d...bb6

  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...