AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Del Skrevet 28. mars Liker action, thriller og drama. Nylig sett The Gentleman, I famnen på en morder (nrk påskekrim) og The last avatar. Ikke så veldig på romantisk såpe. Anonymkode: a6b84...647 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #2 Del Skrevet 28. mars Masters of the air & 3 body problems. Anonymkode: 4a9b2...cfb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #3 Del Skrevet 28. mars Bodies Murder at the end of the world Anonymkode: 667c8...e9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 28. mars #4 Del Skrevet 28. mars Kingsmen secret service Kingsmen golden circle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #5 Del Skrevet 28. mars Takk Anonymkode: a6b84...647 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #6 Del Skrevet 30. mars Hvis du ikke har sett Fargo på HBO så se den! Jeg har fått den anbefalt i årevis av en kollega men aldri begynt fordi jeg syns det hørtes så teit ut, men hjelpes for en fantastisk serie. Anonymkode: c7c46...3b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. mars #7 Del Skrevet 30. mars Burn after reading (film), som ligger på NRK nå, er bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #8 Del Skrevet 30. mars Rumle skrev (1 minutt siden): Burn after reading (film), som ligger på NRK nå, er bra Haha jaaa! 🤣 Så den nettopp. Kjempemorsom. Inglourious Basterds er en annen film du burde se (Tilfeldig at Brad Pitt spiller i begge ) Anonymkode: 24e38...b40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. mars #9 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha jaaa! 🤣 Så den nettopp. Kjempemorsom. Inglourious Basterds er en annen film du burde se (Tilfeldig at Brad Pitt spiller i begge ) Anonymkode: 24e38...b40 Ja? Den har jeg ikke sett enda! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå