Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #21 Del Skrevet 8. februar 2006 Det er så bra at noen som virkelig har litt snøring kan opplyse oss! ← Siden jeg via flere innlegg i diverse debatter her inne har sagt det samme som henne, takker jeg for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #22 Del Skrevet 8. februar 2006 Siden jeg via flere innlegg i diverse debatter her inne har sagt det samme som henne, takker jeg for det ← Hadde vært lettere å få en sammenheng i innleggene dine hvis du hadde registrert deg. Er så mange som heter Gjest, vet du Jeg har også forsøkt å si noe om at denne saken ikke er så svart/hvitt som mange later til tro, f.eks i tråden jeg startet som heter "oppskriften på økt uro i verden" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 8. februar 2006 #23 Del Skrevet 8. februar 2006 Hadde vært lettere å få en sammenheng i innleggene dine hvis du hadde registrert deg. Er så mange som heter Gjest, vet du Jeg har også forsøkt å si noe om at denne saken ikke er så svart/hvitt som mange later til tro, f.eks i tråden jeg startet som heter "oppskriften på økt uro i verden" ← Og over her var det jeg som hadde glemt å logge inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~MALIN~ Skrevet 9. februar 2006 #24 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg elsker det diktet! En av de vakreste og mest innspirerende dikt som er skrevet. Har ofte tenkt at det rommer veldig mye av det jeg ønsker å lære mine barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå