Gå til innhold

Kate Beckinsale er 50 år og ser bedre ut enn mange på 20.....

hedda933

Anbefalte innlegg

hedda933 skrev (2 timer siden):

Hun sier hun aldri har tatt botox da, men den kjøper jeg ikke. Man ser hun har tatt det i sinnarynka. Men, utenom det tror jeg ikke hun har gjort så mye. Noen er bare naturlig vakre :D How Kate Beckinsale looks half her age at 50: the Underworld actress and mum-of-1 works out, eats clean, stays out of the sun – and has never had Botox or fillers | South China Morning Post (scmp.com) 

Tror du burde gå til specsavers

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hedda933 skrev (8 timer siden):

Hvis du zoomer inn på første bilde så ser du jo at hun har rynker. :) Hun er en sjelden skjønnhet. Tatt vare på seg selv, ;)

Skal du dømme utseendet på noen må de jo være naturlige, fjerne alt det fake som det jukses med :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om enkelte kjendiser hevder at de holder seg unna botox og fillers, så finnes det en rekke ansiktsbehandlinger som kan forynge huden. 
Om man benytter seg av slike behandlinger jevnlig i tillegg til eksklusive hudpleieprodukter, bruker spf/unngår sterk sol, og sørger for riktig mat, nok søvn og trening, så vil det selvfølgelig sette sitt preg på huden. 
Gode gener spiller også inn.

Stress, dårlig kosthold og manglende hudpleie aldrer huden. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (3 timer siden):

Hun ser også slik ut, litt mindre "polert" 

image.thumb.png.368e7258984d5c4fe838d8475e3ff169.png

Sjukt vakker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hedda933 skrev (På 30.3.2024 den 22.31):

I alle dager, tenk å henge seg opp i noe sånn .. hun er vakker, hun har også rynker. Hun har ikke operert noe i ansiktet. Hun har tatt botox ja, men hun er fortsatt ekstremt vakker. Se på darcey og stacey, de er snart 50.. der snakker vi plastikk gone wrong. Kate har aldri tatt slike syke operasjoner som de og mange andre har gjort. Hun har samme ansikt som da hun var ung. Hjelper å ta vare på kroppen sin, huden sin :) 

Tror du virkelig på at aldrende hollywoodkjendiser som Angelina Jolie, Jennifer Aniston, Jennifer Lopez osv ser så bra ut på grunn av «gener og hudpleie» alene? Come on. De bruker alle triksene i boka: De har botox, fillers, profesjonelle make-up artister, og strekker og justerer litt her og litt der ved hjelp av kirurgi. At de ikke ser ut som et togkrasj i fjeset kommer ikke av at de ikke har hatt work done, det kommer av at de har penger til å kjøpe tjenestene hos de aller beste og har holdt omfanget av inngrepene diskré. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tripptrapp1 skrev (På 3.4.2024 den 0.48):

Tror du virkelig på at aldrende hollywoodkjendiser som Angelina Jolie, Jennifer Aniston, Jennifer Lopez osv ser så bra ut på grunn av «gener og hudpleie» alene? Come on. De bruker alle triksene i boka: De har botox, fillers, profesjonelle make-up artister, og strekker og justerer litt her og litt der ved hjelp av kirurgi. At de ikke ser ut som et togkrasj i fjeset kommer ikke av at de ikke har hatt work done, det kommer av at de har penger til å kjøpe tjenestene hos de aller beste og har holdt omfanget av inngrepene diskré. 

Wrong. Noen damer gidder faktisk å ta vare på seg selv. Spise sunt, trene, holde seg unna dop og alkohol/røyk. Holde seg unna for mye sol, få nok søvn.. osv :)
Litt botox har de fleste i 2024, men Angelina og Kate har alltid vært vakre :) Er bare å se på bilder fra de var yngre, de har samme ansikt. De har bare blitt eldre. Når man blir eldre så forandrer ansiktet seg, hvis du ikke visste det. Kate har ikke operert nesen, eller noe annet. Er så mye misunnelse.. vet om mange damer på 50 som ser bra ut, og de er ikke hollywood kjendiser, heller ikke operert. 

Sett flere 20 åringer her i Norge som har mer enn noen av disse damene noen gang har hatt ila hele livet ..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hedda933 skrev (8 minutter siden):

Wrong. Noen damer gidder faktisk å ta vare på seg selv. Spise sunt, trene, holde seg unna dop og alkohol/røyk. Holde seg unna for mye sol, få nok søvn.. osv :)
Litt botox har de fleste i 2024, men Angelina og Kate har alltid vært vakre :) Er bare å se på bilder fra de var yngre, de har samme ansikt. De har bare blitt eldre. Når man blir eldre så forandrer ansiktet seg, hvis du ikke visste det. Kate har ikke operert nesen, eller noe annet. Er så mye misunnelse.. vet om mange damer på 50 som ser bra ut, og de er ikke hollywood kjendiser, heller ikke operert. 

Sett flere 20 åringer her i Norge som har mer enn noen av disse damene noen gang har hatt ila hele livet ..........

Javisst tar de vare på seg selv. Men du er fryktelig naiv hvis du tror at det er hele historien. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hedda933 skrev (På 30.3.2024 den 22.50):

Hun sier hun aldri har tatt botox da, men den kjøper jeg ikke. Man ser hun har tatt det i sinnarynka. Men, utenom det tror jeg ikke hun har gjort så mye. Noen er bare naturlig vakre :D How Kate Beckinsale looks half her age at 50: the Underworld actress and mum-of-1 works out, eats clean, stays out of the sun – and has never had Botox or fillers | South China Morning Post (scmp.com) 

Jeg tror på det. Har ei i familien som er 50. Hun ser like ung ut. Hun har alltid droppet å sole seg, og har spist veldig ren mat og hatt egen grønnsakshage. Vi andre i familien ser ikke sånn ut 😅 Jeg spiser også ren mat, men jeg har dessverre likt å være i solen, solte meg da jeg var ung, og har ikke beskyttet meg godt nok. Jeg tror faktisk solen er den verste synderen 😏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Dartle skrev (42 minutter siden):

Jeg tror på det. Har ei i familien som er 50. Hun ser like ung ut. Hun har alltid droppet å sole seg, og har spist veldig ren mat og hatt egen grønnsakshage. Vi andre i familien ser ikke sånn ut 😅 Jeg spiser også ren mat, men jeg har dessverre likt å være i solen, solte meg da jeg var ung, og har ikke beskyttet meg godt nok. Jeg tror faktisk solen er den verste synderen 😏

Jeg har også vært lite i sola, ikke brukt særlig med sminke heller. er 37, ser mye yngre ut enn jeg er :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...